וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אב לקח 7 ארונות מטבח של איקאה ובנה מהם משהו מדהים

6.8.2023 / 0:08

או שזה האבא היצירתי ביותר בעולם - או הקמצן ביותר (תלוי איך אתם מסתכלים על זה). הוא רכש 7 ארונות פשוטים וזולים מאיקאה ויצר מהם לבתו את מיטת החלומות האולטימטיבית הכוללת שטח אחסון ענק במיוחד. לראות ולקנא

אבא בונה מיטת חלומות מארונות של איקאה/יוטיוב

כריס היידר, אב מוכשר ויצירתי במיוחד, בנה מיטת פלטפורמה מפנקת לבתו הצעירה מחומרי גלם מפתיעים במיוחד: 7 ארונות מטבח מאיקאה.

בעוד שמיטה בסדר גודל כזה הייתה עולה לו כמה אלפי שקלים באיקאה ויותר מזה בחנויות אחרות - היידר הוציא על הפרויקט המורכב הזה סכום של 480 דולר בלבד, איתו רכש 7 ארונות מטבח מאיקאה, כמה קורות עץ, פנלים, שטיח וידיות.

הסרטון שמציג בהילוך מהיר את שלבי העבודה שלו, עושה בדיוק ההפך ובמקום שיעורר בכם השראה לבנות מיטה כזאת, יגרום לכם לוותר על הרעיון ולהסתפק בקרש מיטה ומזרן. לא שזה לא מרשים - זה פשוט נורא מסובך.

הרכיב מיטת פלטפורמה מ-7 ארונות מטבח של איקאה. Youtube, צילום מסך
בנה מיטת חלומות מארונות מטבח/צילום מסך, Youtube

המשימה המורכבת לא הכריעה את היידר שהצליח לבנות ב-6 שעות בלבד מיטת פלטפורמה עתירת מקומות אחסון מ-7 ארונות מטבח ששימשו לו כאבני בניין. על אף הבחירה באיקאה, היידר מסביר בסרטון (שנצפה כבר 32 מיליון פעמים מאז פורסם ב-2016) שכל ארון מטבח יכול היה להתאים לו.

איזו נוסטלגיה:

בנה בזמן הסגר העתק של חנות להשכרת סרטי וידאו במרתף

לכתבה המלאה
הרכיב מיטת פלטפורמה מ-7 ארונות מטבח של איקאה. Youtube, צילום מסך
בנה מיטה ענקית ב-6 שעות עבודה בלבד/צילום מסך, Youtube

התוצר הסופי. מושלם

הרכיב מיטת פלטפורמה מ-7 ארונות מטבח של איקאה. Youtube, צילום מסך
הרכיב מיטת פלטפורמה מ-7 ארונות מטבח של איקאה/צילום מסך, Youtube

וככה נראה כל התהליך

אם גם אתכם מטרידה המחשבה לישון על ארונות שלא נועדו להחזיק עליהם משקל רב - היידר בדק את היכולות של הארונות וממהר להרגיע, "המיטה נבדקה עם שלושה מבוגרים ושני כלבים, אז אני לא מודאג לגבי סחיבת המשקל. המיטה מאוד חזקה ולא שוקעת גם תחת המשקל שלי (ואני בחור גדול). באמת, אל תדאגו לגבי המשקל". אנחנו עדיין מנסים להרכיב את השולחן המתקפל שקנינו מאיקאה - והוא בכלל מגיע בחלק אחד.

ומאז עוד רבים חיקו אותו

אנשים נוספים למדו מההצלחה שלו - כמו למשל ג'ואל ססולד שפוטר מעבודתו כמנהל שיווק בזמן הקורונה ולא היה מסוגל להרשות לעצמו רהיטים חדשים. ג'ואל, המתגורר באנגליה עם אשתו נטלי ושתי בנותיהם, בנה לעצמו ולאשתו מיטה שלמה במשך יום אחד בלבד ולטענתו המיטה המאולתרת עלתה 350 ליש"ט (כ-1,600 שקלים) - מה שחסך לו יותר מ-700 ליש"ט (3,300 ש"ח).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully