וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוח המפקד: הצצה למשרד של ספיריט הפקות עולם

ברוכים הבאים לחלל העבודה המרשים של חברת ספיריט הפקות עולם, המתמחה בתיירות בינלאומית. האדריכלית שירי פרץ, בעלת משרד האדריכלים שאמונה על התכנון, השכילה להפוך את החלל לסביבת עבודה פתוחה וזורמת

משרדי ספיריט. בועז לביא,
משרדי ספיריט/בועז לביא
  • עבור: משרדי חברת תיירות היוקרה של "ספיריט הפקות עולם"
  • היכן: פתח תקווה
  • שטח: כ-250 מ"ר
  • תכנון: משרד שירי פרץ אדריכלים
  • עיצוב: אדווה הופשטיין לוי
  • צילום: יח"צ ספיריט הפקות עולם

יעדיה של חברת תיירות היוקרה "ספיריט הפקות עולם" מלאים בטבע עוצמתי וחופים מרהיבים
וזהו גם הקו העיצובי שהנחה אותנו בתהליך העיצוב למשרדנו החדשים. לצד מראה חדש, נקי ומאוד מודרני, נדרשנו לאלמנטים עיצוביים אשר מקרבים אותנו אל היעדים הנכספים, מרהיבים, מופלאים וברובם גם אקזוטיים.

משרדי ספיריט. בועז לביא,
משרדי ספיריט/בועז לביא

מנכ"לית ובעלים ספיריט הפקות עולם טלי יטיב, החלה בסיעור מוחות יחד עם משרד שירי פרץ אדריכלים כדי להעלות רעיונות כיצד תשודר את תחושת החלום של יעדיה לסגל הרחב של החברה ולאורחיה. "מההתחלה היה לנו חשוב להשתמש בחומרים טבעיים ובדקורציה אותנטית שמספקת את התחושה, ובסופו של דבר, המטרה הייתה לחוש את החופש כבר בכניסה למקום, לא רק עבור הלקוחות אלא גם עבור העובדים", אומרת פרץ.

משרדי ספיריט - חדר ישיבות. בועז לביא,
משרדי ספיריט - חדר ישיבות/בועז לביא

מנכ"לית ובעלים ספיריט הפקות עולם טלי יטיב, החלה בסיעור מוחות יחד עם משרד שירי פרץ אדריכלים, כדי להעלות רעיונות כיצד תשודר את תחושת החלום של יעדיה לסגל הרחב של החברה ולאורחיה. "מההתחלה היה לנו חשוב להשתמש בחומרים טבעיים ובדקורציה אותנטית שמספקת את התחושה, ובסופו של דבר, המטרה הייתה לחוש את החופש כבר בכניסה למקום, לא רק עבור הלקוחות אלא גם עבור העובדים", אומרת פרץ.

מעצבות הפנים ואדריכלית המשרד התבקשו לשלב בין חלל פתוח וזורם Open Space עבור המכירות ובין משרדים נפרדים בחלוקה לפי מחלקות. שיתוף הפעולה בין הצוותים השונים במשרד הינו גדול ומשמעותי ולכן לצד החלל המשותף הוחלט לשמור על קירות זכוכית שקופים.

משרדי ספיריט. בועז לביא,
משרדי ספיריט/בועז לביא

סגנון העיצוב הינו בוהמי אלגנטי עם נגיעות אקזוטיות, ובהתאם לכך חופו חלק מהקירות בעץ, נבחרו אקססוריז מקש, מסכות אפריקאיות, וילונות עץ ונציאניים ועוד. לצד הבסיס החמים שמייצר העץ המקיף את המשרד, נוספו רהיטים אלגנטיים שמכניסים צבע ואור למקום. המטבח עוצב כסביבה משפחתית בה העובדים יכולים לבלות ולאכול יחדיו.

משרדי ספיריט. בועז לביא,
משרדי ספיריט/בועז לביא

החברה מקבלת לעיתים קרובות לקוחות לקראת נסיעתם, ולכן היה חשוב לייצר בכניסה מקום ישיבה בו ניתן יהיה לארח אותם ולהכניסם אפילו במעט לאווירת החופשה. "מספר לקוחות כבר הספיקו לבקר אותנו לקראת נסיעתם לסיישל, מאוריציוס והמלדיביים. הם ללא ספק שמחו לראות את ההשקעה במשרד ובפרטים הקטנים ואנחנו יודעים כי זה תרם לבניית אמון גדולה בינינו לבין הלקוח", אומרים במשרד האדריכלים. בסיום התהליך התחדשה חברת תיירות היוקרה בבית חדש שמספק אווירה חמימה ומשפחתית ולצד זאת מאפשר קבלת פנים אקזוטית ללקוחותיה.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully