וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת הרציחות המזעזעות בהיסטוריה: מי רוצה לקנות את דלת הכניסה בבית המקולל?

ב-1969 פרצו צ'רלס מנסון וחברי כנופייתו לאחוזה של רומן פולנסקי ורצחו את רעייתו ההרה שרון טייט. כעת נמכרת דלת הכניסה של הבית. לאיזה מחיר היא תגיע?

השחקנית שרון טייט, שנרצחה על ידי אנשיו של צ'רלס מנסון. AP
שרון טייט בחודשים שלפני הרצח/AP

זו הייתה אחת הרציחות המתועבות והמפורסמות בהיסטוריה של ארה"ב. ב-9 באוגוסט 1969 פרצה "משפחת מנסון", בראשות צ'רלס מנסון, לאחוזה של הבמאי רומן פולנסקי ורעייתו הצעירה שרון טייט. טייט, אז כוכבת עולה בהיריון מתקדם בת 26 בלבד, נדקרה 16 פעמים בצווארה בזמן שפולנסקי שהה בבריטניה. הרצח זעזע את ארה"ב ומנסון בילה את שארית חייו מאחורי סוגר ובריח עד מותו ב-2017.

כעת נמכרת דלת הכניסה של הבית ב-10050 סיילו דרייב, על ידי לא אחר מסולן ניין אינץ' ניילס טרנט רזנור, שמחזיק בה מאז 1992. רזנור היה הדייר האחרון בבית המקולל, יצא ממנו ב-1993 ובמהלך 1994 הוא נהרס.

דלת הכניסה של שרון טייט. Julien's Auction,
דלת הכניסה של שרון טייט/Julien's Auction
דלת הכניסה של שרון טייט. Julien's Auction,
דלת הכניסה של שרון טייט/Julien's Auction

כעת מוצעת למכירה דלת הבית, אותה לקח רזנור איתו, למכירה באתר המכירות הפומביות Julien's Auction ומחירה כבר הגיע ל-25 אלף דולר.

גופת השחקנית שרון טייט, שנרצחה על ידי אנשיו של צ'רלס מנסון. AP
גופתה של שרון טייט מוצאת מהבית/AP

רזנור שכר את הבית ב-1992 והקליט בו אלבומו השני Downward Spiral. הוא החליט לצאת ממנו בעקבות שיחה עם דברה, אחותה הצעירה של טייט, שששאלה אותו האם הוא מנצל את מותה של אחותה כדי להעצים את הפופולריות שלו. ניין אינץ' ניילס היא להקה שנוסדה ב-1988 ועודנה פעילה. היא הגיעה לשיאה בשנות ה-90.

  • עוד באותו נושא:
  • שרון טייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully