וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באווירת טברנה: המעצבת שהכינה לעצמה בית בניחוח יווני

"ידעתי שבבית שלי יהיו הרבה חומרים שמוסיפים חמימות ורגש", אומרת מעצבת הפנים מירב רוטשס קורן, שיחד עם ליאת, שותפתה לסטודיו, עיצבה את הבית שלה בסגנון יווני: "כל פינה תוכננה באופן מוקפד"

מירב וליאת - ליים סטודיו לעיצוב פנים. נימרוד כהן,
מירב וליאת - ליים סטודיו לעיצוב פנים/נימרוד כהן
  • המיקום: מודיעין
  • שטח הדירה 130 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר
  • תכנון ועיצוב פנים: ליים סטודיו לעיצוב פנים - מירב וליאת
  • ארונות: ריביירה.
  • צילום: נימרוד כהן

"לעצב את הבית שלך כמעצבת פנים זו משימה מאתגרת. הניסיון, המקצועיות והאהבה לתחום מתערבבים עם הפאן האישי, שכן מדובר בבית לי ולאהוביי", מספרת מעצבת הפנים מירב רוטשס קורן, שלאחרונה עיצבה את ביתה יחד עם ליאת, שותפתה לסטודיו לעיצוב פנים.

ליים סטודיו לעיצוב פנים - מירב וליאת. נימרוד כהן,
ליים סטודיו לעיצוב פנים - מירב וליאת/נימרוד כהן

"אני כל כך אוהבת חומרים, ידעתי שבבית שלי יהיו הרבה חומרים שמוסיפים חמימות ורגש. שילוב חומרים טבעיים כדוגמת פרקט תלת שכבתי המחפה את כל הבית, כולל המדרגות, או הבריקים המחפים את קירות המטבח. חשוב היה לי לחפש את האריחים המיוחדים שיגרמו לי להתרגש וכך מצאתי את האריחים המיוחדים לחדר הרחצה שלנו.

"ידעתי שלא אוותר על ניחוח יווני ועל אווירת טברנה בבית, לכן החלטתי להחליף את כל האלומיניום בבית לאלומיניום בגוון תכלת. עבור ריצוף המרפסת ושרותי האורחים בחרתי אריחים מאויירים בסגנון יווני. ודלת הכניסה לבית הוחלפה גם היא בדלת כניסה רחבה בגווני כחול. בנוסף, חשוב היה לי לשלב אלמנטים ייחודיים שלא רואים בכל מקום, כדוגמת משרבייה בצבע בריק בכניסה לבית, המסתירה את ארון החשמל והתקשורת".

ניחוח יווני - מירב וליאת ליים סטודיו לעיצוב פנים. נימרוד כהן,
ניחוח יווני - מירב וליאת ליים סטודיו לעיצוב פנים/נימרוד כהן

"בחירת הצבעים היתה מאוד משמעותית עבורי, חשובים היו לי הגוונים הרגועים שמשרים רוגע ושלווה ולחבר את השמיים המשתקפים מן המרפסת ולהכניסם לתוך הבית. הגוונים המובילים שבחרתי הם צבע אבן, כחול על גווניו וצבע בריק בנגיעות שבאות לידי ביטוי בכריות ובנגרות.

"כל פינה בבית תוכננה באופן מוקפד. למשל, חדר השינה שהיה לא פרקטי ולא מותאם לצרכים, תוכנן כולו מחדש, עם חדר ארונות ייחודי שתוכנן בדיוק לפי הצרכים שלנו, החומרים והצבעים נבחרו כך שיתנו מראה רגוע ושלו לחדר השינה. השילוב בין הגוונים הבהירים של חופי יוון לבין שמים כחולים וזכים יוצר אווירה ים תיכונית מרגיעה כמו חופשה מתמשכת, זו התחושה השוררת בחדר השינה האינטימי של ההורים. חדרי הבית המפנקים כוללים ארונות מותאמים אישית בכל חדר, הן מבחינת התכנון והן מבחינת הצבעים והחומרים".

אקלקטיות בניחוח יווני- מירב וליאת - ליים סטודיו לעיצוב פנים. נימרוד כהן,
אקלקטיות בניחוח יווני- מירב וליאת - ליים סטודיו לעיצוב פנים/נימרוד כהן

המטבח בסגנון כפרי, צבוע כחול, אשר תוכנן גם הוא באופן מוקפד, כולל ארון ייחודי המשולב עץ מעושן עם זכוכית סבתא למראה אותנטי. כל המטבח מחופה במשטח פורצלן עם גידים בסגנון המתאים לגווני העץ בבית. הצבעוניות הרכה ניכרת גם ברהיטים בסלון, שבנוסף לגוונים הרגועים גם משדרים נוחות מפנקת.

"ההתייחסות למדרגות הממוקמות במרכז החלל הציבורי של הבית, ולכן הן קיבלו התייחסות עיצובית המשתלבת בשפה של כל הבית בשילוב אלמנט של מנורה עוצמתית היורדת מהחלל העובר, אשר תופסת את העין מייד כשנכנסים לבית ומשרה אווירה נעימה בשעות הערב. גם החוץ זכה לעיצוב ייחודי, לריצוף המרפסת נבחרו אריחים מצוירים בגוונים בהירים של תכלת ולבן. מעקה המרפסת נצבע בגווני תכלת התואמים את מסגרות הפתחים המשרים אווירה יוונית".

מירב וליאת - ליים סטודיו לעיצוב פנים. נימרוד כהן,
מירב וליאת - ליים סטודיו לעיצוב פנים/נימרוד כהן

דבר נוסף עליו לא וויתרה המעצבות בתכנון הבית, היה הצורך והרצון ליצור מרחבים גדולים. מסיבה זו עוצב המרחב הציבורי כשפינת הישיבה בסלון ממוקמת בצד אחד, ומנגד, במרחב הגדול שנוצר, תוכנן המיקום המתאים ביותר לפינת אוכל. לשולחן העגול הותאמו כיסאות עץ, שיחד מקנים תחושה של טברנה יוונית.

כל פינה בבית זכתה לטיפול מסור. בחלל הקטן שמתחת למדרגות, מגלים עוד אלמנט יווני והפעם בצורת תקרה מעוגלת. מתחתיה שולבה כוננית בצבע פודרה, שצבעה מתכתב עם אחד מהגוונים שמופיעים בסלון.

ארונות הבית קיבלו יחס מיוחד בשיתוף ארונות ריביירה, שכן אחסון ותכנון מוקפד הם קריטיים לנוחות ועיצוב החדרים. בחדר הבן הבכור תוכנן ארון הזזה בצבע אפור גרפיט עם חזית של מראה, חזיתות פורמייקה ננו היוצרות מגע רך ונעים. הארון תוכנן בצבעוניות המותאמת לסגנון החדר ובשיתוף עם הבן.

ארונות ריביירה - חזית פורמייקה ננו במגע רך ונעים -  ארון חדר עבודה - ליים סטודיו לעיצוב פנים. נימרוד כהן,
ארונות ריביירה - חזית פורמייקה ננו במגע רך ונעים - ארון חדר עבודה - ליים סטודיו לעיצוב פנים/נימרוד כהן

בחדר הבן הצעיר תוכנן ארון המשולב עם שולחן לימודים המאפשר ניצול אופטימלי של חלל החדר.
חזיתות הארון בצבע קפה מפורמייקה ננו, החדר משלב צבעים רכים ונעימים המשרים רוגע וחמימות ע"פ רצונותיו של הבן הצעיר.

בחדר השינה, תוכננו מספר ארונות שישרתו באופן שווה את בני הזוג, לבעל, תוכנן ארון הזזה עם דלתות מרחפות בצבע לבן/שמנת המשלב טלוויזיה, תכנון פנימי, כולל אזור תלייה גדול. המשך החלל נוסף תוכנן ארון פינתי שהחליף חדר ארונות, הארונות תוכננו לפי צרכיה של מירב, עם חזיתות מחופות בצבע רגוע משולב מראות, כמו גם פינת איפור בתוך הארון תכנון מוקפד ונוחות מרבית.
בכניסה לחדר השינה נבחר ארון גבוה מחופה במראות מושחרות המשמש לאחסון נעלים ומעניק השליית גודל ומרווח לחדר.

בחדר העבודה נבחר ארון הזזה גדול במיוחד עם מסילות רחף המשמש לאחסון רב לצורכי הסטודיו, הארון מחופה בפורמייקה ננו בצבע קפה עמוק המשרה רוגע וקיר כח בחדר.

ארונות ריביירה - אחסון מרבי ותכנון בהתאמה אישית- ליים סטודיו לעיצוב פנים. נימרוד כהן,
ארונות ריביירה - אחסון מרבי ותכנון בהתאמה אישית- ליים סטודיו לעיצוב פנים/נימרוד כהן

רשימת ספקים חלקית

  • ארונות: ריביירה
  • פרקט תלת שכבתי: אבי דיזיין
  • ריצופים וחיפויים: גלעד קרמיקה
  • מטבח: מטבחי דקל
  • שיש: שיש כהן
  • תאורה: רזיאל
  • ספה: טולמנס דוט
  • מזנון ופינת אוכל: טורקיז האוס
  • כורסא: חותם
  • שטיח: צמר
  • ספריית ברזל: האסם
  • משרבייה: דקובריק
  • דלת כניסה: רב בריח
  • דלתות פנים: דלתות דרור
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully