וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

80 שנה של מסורת עיצובית: איקאה חוגגת עם קולקציה חדשה

קולקציה חדשה שחוגגת את מורשת העיצוב של איקאה תושק השבוע בחנויות במחווה לעיצוב פונקציונלי, פשוט ושובב

LÖVBACKEN - Nytillverkad (S). יחצ,
LÖVBACKEN - Nytillverkad (S)/יחצ

איקאה חוגגת 80 שנה ומשיקה קולקציה חדשה שמהווה מחווה לעיצובים האיקוניים שלה לאורך השנים. קולקציית Nytillverkad כוללת ריהוט, אביזרים לבית, וטקסטיל לחדר השינה, ומציגה גרסאות רעננות ועליזות של פריטים קלאסיים. הפריטים שעוצבו מחדש, והוצגו גם בשבוע העיצוב 2023 במילאנו, יהיו זמינים בחנויות איקאה החל מה-3 באוגוסט.

קולקציית Nytillverkad מציעה מבחר מוצרים שעוצבו מחדש כך שיהיו רלוונטיים לצרכים עכשוויים. הקולקציה נאמנה לעיצובים המקוריים ויוצרת גרסאות חדשות של המוצרים האייקונים בעזרת גוונים רעננים ותוססים וחומרים חדשים - מחווה לעיצוב פונקציונלי, פשוט ושובב.

בין המוצרים האייקונים שיושקו בקולקציה: שולחן הקפה LÖVET, שהושק לראשונה ב-1956. בגרסה של קולקציית Nytillverkad הוא נקרא LÖVBACKEN, ומגיע בצבעים כתום, כחול וירוק בהיר, עם חלק עליון מעץ מילה בציפוי לכה, ומוסיף אפקט צבעוני ומרשים לכל חדר. עוד עיצוב אייקוני הוא הדפס ה- KRYPKORNELL שיצר סוון פריסטדט, מעצב הטקסטיל השבדי, ואשר הוצג לראשונה ב-1980 על כיסוי של ספת ה-KLIPPAN. ההדפס הצבעוני והשמח האופייני לעיצוב סקנדינבי, זמין עכשיו בטקסטיל לחדר השינה, באביזרים למטבח, בבדים וכיסויים לכריות נוי, ומוסיף צבעים שמחים וכריזמה בכל מקום.

קולקציה חדשה איקאה. יחצ,
קולקציה חדשה איקאה/יחצ

הקולקציה החדשה כוללת גם את שרפרף DOMSTEN, עם חלק עליון מעץ אורן ורגליים ממתכת בצבעים עכשוויים, אשר שואב את השראתו משרפרף JERRY שעוצב על ידי קארין מוברינג. בנוסף, תכיל הקולקציה, מתלה למעילים BONDSKÄRET, גירסא נועזת וחדשה למתלה המעילים SMED, אשר עוצב במקור על ידי המעצב ראטגר אנדרסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המסע של איקאה

איקאה חוגגת 80 שנה של רוח יזמית, חדשנות ויצירה משותפת עם מבט סקרני, צנוע וחיובי אל העתיד. כיום, מיוצג המותג ב-62 שווקים ברחבי העולם, עם 462 נקודות מכירה של איקאה וצוות של 231,000 עובדים.

LÖVET - 1950ies. יחצ,
LÖVET - 1950ies/יחצ

סקרנות בנוגע לחיים, לצרכים ולחלומות של האנשים בבתיהם הינה אבן היסוד בתרבות של איקאה. לאיקאה מורשת ייחודית וארוכת שנים של חדשנות, פיתוח ושימור מוצרים אייקוניים, פתרונות לחיים טובים יותר ומחויבויות לאנשים ולכדור הארץ. על פי מורשת זו, פועלת איקאה באופן מתמיד לשפר את העשייה ולהבטיח היצע מעודכן ומותאם לתקופה לאנשים רבים ככל האפשר, לצרכים המתפתחים שלהם ולרצונותיהם. במבט קדימה, לעבר 80 השנים הבאות, תמשיך איקאה להתייצב ולפעול למען כלל האנשים על ידי שינוי והתאמה רציפים , המשך יצירת חידושים וריגושים, חיזוי מגמות עתידיות ובחינת דרכי עבודה חדשות המשקפות את הצרכים של האנשים וכדור הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully