וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייל על הדרך: מגמות וקולקציות חדשות ששווה להכיר

פעמיים בשנה מעניקה רשת prat living הנחות של 15 אחוז, אבל שבוע הסייל שיחל ב-4 באוגוסט יתאפיין גם בטעמים חדשים של עיצוב. מה מצפה לכם/ן? היכנסו ותגלו

ספת Hayden גוף תאורה floor  acron סייל prat living. יחצ,
ספת Hayden גוף תאורה floor acron סייל prat living/יחצ

זה קורה פעמיים בשנה, לשבוע אחד בלבד. חנויות prat living שהפכו מזמן למוקד עליה לרגל של מאות אדריכלים, מעצבים, חובבי עיצוב ובעלי טעם משובח מציגות סייל של 15% על מגוון רהיטים, כולל ריהוט חוץ חדש, פינות אוכל, מערכות ישיבה, שולחנות סלון, גופי התאורה, אקססוריז ומוצרי הטקסטיל של מותגי איכות נבחרים מרחבי העולם, בהם: BOLIA, סטודיו Kristina Dam דנמרק, Ondarreta ספרד, Emko.

בסייל הקרוב ייקחו חלק גם שורת מעצבים ישראלים מובילים אשר יצרו יחד עם המותג גופי תאורה ואקססוריז ייחודיים, בהם : Assaf Winbrom, Guy Mishaly וסטודיו Reish. לדברי כרמית רדליך בעלת המותג: "אנו שמחים עבור לקוחותינו שמפעם לפעם אנחנו מצליחים לגייס יותר ויותר מותגים שאנו מייצגים לסייל ובכך מאפשרים היצע רחב של ריהוט מדוייק מוקפד ואיכותי. גולת הכותרת היא ללא ספק שההנחה חלה גם על "קולקציות חדשות". שבוע הסייל יחל ביום שישי 4/8 ויסתיים ביום שישי 11/8 ולראשונה - יתקיים במקביל גם בחנויות הפיזיות וגם בחנות האונליין.

prat living שטיחי Zen שקל, להשיג בחנויות ובאתר. יחצ,
prat living שטיחי Zen שקל, להשיג בחנויות ובאתר/יחצ

prat living היא בית למותגי עיצוב בינלאומיים. הפריטים המוצגים באתר החברה ובחנויות הפיזיות, רהיטים, ספות, כורסאות, פינות אוכל, כיסאות, ריהוט חוץ, גופי תאורה, שטיחים, וואזות ואקססוריז המהווים אסופה ייחודית של מותגים ופריטים מרחבי העולם שנבחרו בקפידה, תוך דגש על ערכים של קיימות, תהליכי עבודה מוסריים, איכות ושימוש במגוון חומרי גלםֿ. הקולקציות מתחדשות תדיר ומציגות פריטים חדשים וחדשניים בנראות , בטכניקות העבודה והחומר, לצד קלאסיקות על זמניות ועבודת אומן מסורתית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
Haven Bed להשיג ב-prat living ובאתר. יחצ,
Haven Bed להשיג ב-prat living ובאתר/יחצ

אז מה חדש, ומה המגמות ל 2023?

עץ וברזל, קימורים וגיאומטריה, שילוב חומרים והרבה סטייל. אלו רק חלק ממגמות עיצוב הבית לשנה הקרובה. גם העונה נראה בעיקר צבעוניות רכה שקרובה לטבע, גווני אדמה, בז'ים, אפרפרים וירוק במנעד דיי רחב. בטקסטיל אנו רואים יותר ויותר אלטרנטיבות פורצות דרך מבחינה טכנולוגית, לבדי הבוקלה שממשיכים לככב גם העונה. הבדים האלטרנטיביים מציעים גרסאות אמידות, נעימות - 100% סינטטיות לתפעול ותחזוקה נוחה בהרבה מבדי הבוקלה עתירי הצמר.

_ NORMA גוף תאורה מחיר 3,900 שקל,  Guy Mishaly X Prat living להשיג בחנות prat living החשמל 4 תל אביב. Aya Wind,
_ NORMA גוף תאורה מחיר 3,900 שקל, Guy Mishaly X Prat living להשיג בחנות prat living החשמל 4 תל אביב/Aya Wind

בחירות מתוך הקולקציה החדשה המשתתפת בסייל:

ספת HYDEN קולקציה חדשה המשתתפת בסייל. Ramón Esteve מעצב ספת ה- Hayden ביקש לעצב ספה אלגנטית אך עם זאת פשוטה, נוחה ולא מתאמצת, תוך כדי תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. בזכות עמודי עץ האלון בפינות הספה והריפוד המחבק אותם באלגנטיות, נוצרת ספה ייחודית, מינמליסטית ובעיקר אחרת. הספה קיימת בשני גדלים לבחירה.

Acron floor גוף תאורה רצפתי חדש וכובש, אח חדש למשפחת גופי התאורה היפהייפים Acorn. הגוף מאופיין בצורה אורגנית ושילוב מהפנט בין אהיל רשת בד עדין, עץ אלון טבעי, מוט בגוון אפור בהיר ובסיס טרוורטין. הדגש הרב על הפרטים ממשיך גם בכבל ההזנה עצמו שמקבל מראה טבעי.

עוד בסייל סדרת גופי תאורה בעיצוב ישראלי פרי שת"פ ייחודי ל prat living ומעצב התאורה Guy Mishaly גוף תאורה NORMA. שילוב חומרים נפלא בין עץ בירץ', זכוכית אקרילית ונגיעות פליז והמפגש ביניהם נולדים מהשראה...שייפ, תנועה, זיכרון, מחווה- במקרה הזה- כולם יחדיו. נורמה ג'יין בייקר, הידועה יותר כמרלין מונרו וסצינה אחת שחקוקה בראש...נורמה היא תוספת חדשה לקולקציית ה- Shades של המעצב הישראלי גיא משעלי וממשיכה את הקו של הסטודיו שעושה שימוש בשילוב של עץ ואקריל- טבעי וסינטתי. הפרספקס הסינטתי משווה לו מראה אורגני חי וגמיש עם תנועתיות מהפנטת, שהופכת אותו להיות הסנטר פיס המושלם שאתם רוצים בבית.

- prat living -  שולחן Track    פינת ישיבה - קולקציה חדשה - להשיג בחנויות  ובאתר. יחצ,
- prat living - שולחן Track פינת ישיבה - קולקציה חדשה - להשיג בחנויות ובאתר/יחצ
prat living להשיג בחנות ובאתר- Ginger lounge. יחצ,
prat living להשיג בחנות ובאתר- Ginger lounge/יחצ

לסיום, בדיוק בזמן לעונה החמה קולקציית outdoor חדשה הכוללת ריהוט חוץ, פינת ישיבה, ספות, שטיחים ותאורה. לצד אלו מגוון אקססוריז, וואזות, מוצרי לייף סטייל, שטיחים, ריהוט משרדי מושלם ועוד.

לסיכום, זה הזמן שלכם לאסוף את הפריטים הנבחרים וליצור את ה"וויש ליסט" המדוייק עבורכם, להנות מריהוט איכותי ומוקפד בהנחות סופר שוות לשבוע אחד. מיותר לציין כי הבחירה תהיה לא פשוטה....אבל ההנאה מובטחת. תתחדשו.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully