וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומנטי-כאן: איך מכינים את הבית לט"ו באב?

ט"ו באב הוא יום לאוהבים, אבל את הזוגיות אפשר לבטא גם דרך מתנות שחורגות מהשגרה. הנה כמה דוגמאות

מצעי נפרטיטי ערד טקסטיל צילום עדי גלעד מחיר 644.50-694.50 שקל. יחצ,
מצעי נפרטיטי ערד טקסטיל צילום עדי גלעד מחיר 644.50-694.50 שקל/יחצ

והנה שוב הוא מגיע, היום הרומנטי בשנה - ט"ו באב, יום שמלא במחוות רומנטיות שיעשו טוב ללב. אז נכון שפרחים, תכשיטים ושוקולדים הם בדרך כלל המחווה הרומנטית הפופולארית והנרכשת ביותר, אבל השנה בחרנו למצוא עבורכם את הפריטים שישרו אווירה רומנטית בבית לאורך כל השנה ולא רק בימי אהבה מיוחדים.

נגיעה של צבע

ניסו רהיטים. אלעד גונן,
ניסו רהיטים/אלעד גונן

חדר השינה הוא המקום בו מתחילה הרומנטיקה, לעיצוב החדר ובחירת הריהוט והאקססוריז משמעות רבה ביצירת האווירה. שילוב נכון של פריטים ושילוב אקססוריז כגון נרות וגופי תאורה יעזור ליצור את הרומנטיקה בחדר החשוב עבורה בבית. אין צבעים שמזוהים יותר עם הרומנטיקה והאהבה מאדום וורוד על כל גווניהם. שילוב נגיעות ורודות ואדומות באקססוריז וריהוט משלים יעשו את העבודה ויכנסו קצת אהבה לחלל.

מותג הריהוט ניסו רהיטים מציע את כורסת דובה בעיצוב עגול עם טקסטורה מיוחדת וורודה שתוסיף את צבע האהבה בנגיעה צבעונית לחדר השינה. כורסת "הדובה" המפוארת והמפנקת, המסמלת את הדור החדש של כורסאות הישיבה הביתיות. מוצעת בעיצובים ייחודיים ובהשראת הטרנדים הבולטים והמובילים את עולם העיצוב. "הדובה" בעלת קווי מתאר ייחודיים והיא עשויה בעבודת יד מבד טקסטיל יוקרתי עם תפורים חיצוניים המדגישים את עיצובה המוקפד. היא מורכבת ממושב יצוק וגמיש כשבבסיסה, ברזל המאפשר לה להסתובב על צירה ב-360 מעלות בקוטר מטר.

ניתן להשיג: באתר ובאולם התצוגה ידידה פרנקל 10 ת"א

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לשמור רגעים משמעותיים

מסגרת מצופה כסף טבעות נישואים 395 שקל. צחי קיבנשטיין,
מסגרת מצופה כסף טבעות נישואים 395 שקל/צחי קיבנשטיין

הפיכת חללים לאישיים עשית כולה באמצעות שילוב פריטים בעלי ערך סנטימנטלי. תמונה או חפץ שיזכירו לבני הזוג או המשפחה רגעים משמעותיים מלאים ברגש ואהבה. שילוב תמונות זוגיות ומשפחתיות בשלל חללים החל מהבית ועד המשרד יעזרו לשחזר את התחושה מאותו הרגע מלא הקסם.

רשת הצורפים מציגה קולקציית מסגרות שיזערו להפוך את הרגעים הרומנטיים והמשמעותיים כגון: תמונות חתונה, התמונה הראשונה יחד וכמובן תמונות של חופשות ורגעים מיוחדים לבלתי נשכחים ובמרחק נגיעה. קולקציית המסגרות של מרדינגר מבית הצורפים עשויה בציפוי כסף ומוצעת במגוון עיצובים ביניהם: מסגרת טבעות נישואין לשמירת הרגע המיוחד של האיחוד לתמיד ומסגרת קייט, מסגרת כסופה ואלגנטית עם טקסטורה ייחודית שתשלב היטב בכל חללי הבית והמשרד.

ניתן להשיג: באתר ובסניפי הרשת

נקי ומזמין

מצעי קלואי ערד טקסטיל צילום עדי גלעד, מחיר 644.50-694.50 שקל. יחצ,
מצעי קלואי ערד טקסטיל צילום עדי גלעד, מחיר 644.50-694.50 שקל/יחצ

המיטה הפכה כבר מזמן לשם הנרדף לאינטימיות ורומנטיקה ורבים משקיעים במיטה נוחה ומזמינה כדי לשמר את הגחלת והאווירה. רשת ערד טקסטיל מציעה שלל מצעים בעיצוב נקי ואיכות בלתי מתפשרת שיעזרו להפוך את המיטה לנוחה ואלגנטית במיוחד.

סט מצעים לבן פרמיום נפרטיטי סט מצעים לבן עם רקמה אלגנטית במסגרת , מצעי פרימיום מכותנה סאטן עם צפיפות חוטים 500T באריזה יוקרתית.

סט מצעים לבן פרימיום קלואי סט מצעים לבן המעניק מראה יוקרתי וקלאסי לחדר השינה. 100% כותנה סאטן באריזה יוקרתית בצפיפות חוטים 500T

ניתן להשיג: באתר ובסניפי הרשת ברחבי הארץ

  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully