וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרגיש בטוח גם בבית: מנעול חכם לארון לאחסון מסמכים וחפצי ערך

Yale ישראל משיקה מנעול חכם לארון/מגירה עם שליטה ע"י אפליקציה לאחסון בטוח (מנעול נסתר לחלוטין מהעין)

מנעול חכם לארון של YALE. יחצ,
מנעול חכם לארון של YALE/יחצ

Yale ישראל משיקה בימים אלו מוצר חדש מנעול חכם ארון/מגירה שניתן לשלוט על הפתיחה והסגירה באמצעות אפליקציה Home Yale המאפשרת למשתמשים לנעול או לפתוח את ארון המגירה, ולשתף גישה ולקבל התראות בזמן אמת. המנעול החכם לארון/מגירה ניתן לשליטה ע"י אפליקציית Yale home, ומאפשר למשתמשים לנעול, ולפתוח ארון/מגירה, לשתף גישה ולקבל התראות בזמן אמת.

המנעול משתלב בצורה חלקה הוא נסתר לחלוטין מהעין ומותקן בתוך הארון והמגירה לאחסון בטוח. המנעול מתאים לנעילת ארונות תרופות, מסמכים, חפצי ערך משקאות אלכוהוליים וחפצים מסוכנים שכדאי לשמור הרחק מהישג ידם של ילדים.

לספקי שירותים מהימנים ניתן לתת גישה למוצרים נחוצים המאוחסנים בארון/מגירה, הודות לפונקציות הפעלה מרחוק המופעלות על ידי מגשר האינטרנט של Yale® . בין אם עוזרת הבית שלכם זקוקה לגישה לחומרי ניקיון, או הנדימן שצריך להוציא כל עבודה ממגירת הכלים, תוכלו לפתוח להם את הארון/מגירה מהאפליקציה.

אם משכירים דירות לטווח קצר, אפשר לשמור על כל פריט יקר ערך על ידי שימוש במנעול הארון - מגירה החכם של Yale®, יכול להעניק לבעלי נכסים להשכרה שקט נפשי בידיעה שהפריטים הפרטיים יישארו הרחק מהישג ידם של האורחים שלהם.

מחיר מומלץ לצרכן: 390 (כולל מע"מ).

  • עוד באותו נושא:
  • מנעולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully