וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

שת"פ ייחודי בין ניקול ו-YOLO, רב בריח במבצעים לחגים ועוד. המוצרים החדשים והמבצעים בתחום הצרכנות לבית

ערכת הפרשת חלה הצורפים. צחי קיבנשטיין,
ערכת הפרשת חלה הצורפים/צחי קיבנשטיין

לא משנה היכן בעולם, מזרח, או מערב, עולם מודרני או מסורתי, ידוע שחלת השבת, היא אחד מהפריטים המזוהים ביותר עם המסורת היהודית. הלחם והחלה הם עמוד תווך מרכזי במסורת שלנו, מרכזיותו של הלחם גם באה לידי ביטוי בתהליך הפקתו - מההליך הראשוני, החריש, ועד ההליך המוכר ביותר - הפרשת החלה.

מתוך חיבורו של הלחם לכל מימד ביהדות, בדגש על שבתות וחגים. הלחם תמיד מקבל ייחוס מיוחד בשולחן ומהווה לפריט בעל חשיבות מרכזית בהכנתו ובהגשתו. בשנים האחרונות, אנו עדים להתחזקות המסורות והתרחבותה לקהלים מגוונים. אחד מהטקסים החשובים והטרנדיים ביותר שגם נשות הביצה לא מפספסות הזדמנות להשתתף בו הוא הפרשת החלה.

כיום טקס הפרשת החלה, הפך לאירוע חברתי מרכזי בנקודות שונות בחיי נשים בישראל. הפרשת חלה אינו טקס המותנה בזמן או מועד. לאור זאת הפכה הפרשת החלה לאירוע חברתי סמוך לאירועים חשובים בחיים, לקראת חתונה או חינה, בזמן הריון, חגיגות בר/בת מצווה, מעבר דירה, או לשם התחזקות רוחנית וקיום מצווה.

בעקבות כך בחרה חברת הצורפים להשיק מגוון מוצרים מושלם לטקס הפרשת החלה. במגוון ניתן למצוא מגשי חלה יוקרתיים, סכיני חלה וברכונים. בנוסף, יצאה החברה לאחרונה בערכה מושלמת כמתנה ייחודית לטקס הפרשת החלה.

הערכה מכילה מגש חלה מסדרת "המוציא" היוקרתית, המשלב עיטורים בציפוי כסף ייחודיים בעיצובים המשלבים מודרניות וקלאסיות שתורמים לעל זמניות של הפריט. עיטור הכסף מורכב על בסיס עץ יוקרתי, בגימור קלאסי, כאשר על פני הפריט מורכבת זכוכית מכוסמת עמידה לשריטות המהווה לתוספת פונקציונלית בחיתוך החלה ושטיפת הזכוכית בתום השימוש.

בנוסף, הערכה מכילה סכין חלה מצופה כסף, מסדרת פיליגרן היוקרתית. הסכין עשויה מלהב יוקרתית בגימור משונן לחיתוך קל ומהיר של החלה. כת הסכין מעוצבת על ידי המעצבים של הצורפים במלאכת מחשבת מדוקדקת לאחיזה אגרונומית של הסכין, ובעיצוב עוצר נשימה.

להשלמת הסט המהודר חברת הצורפים הוסיפה ברכון הפרשת חלה המכיל את הברכות המסורתיות ואת סדר הפרשת החלה. את הספרון המהודר, חברת הצורפים שיבחה בעיטור מצופה כסף בעיצוב מיוחד המשלים את ההידור והיופי של הסט.

  • מארז מתנה להפרשת חלה (כסוף)
  • מחיר השקה מיוחד 648 שקח
  • מותג: MERDINGER STUDIO
  • גובה: 6.00 ס"מ, אורך: 58.00 ס"מ, רוֹחַב: 41.00 ס"מ
  • חומר: עץ וציפוי כסף
  • פרטים נוספים באתר
ניקול שתפ YOLO   חזרה לבית הספר. יחצ,
ניקול שתפ YOLO חזרה לבית הספר/יחצ

ניקול מותג עזרי המזון והניקיון המוביל ממשיך להציג חדשנות מוצרית ומשיק שת"פ ייחודי עם YOLO המותג המעוצב והאהוב לציוד חזרה לבית הספר. לקראת החזרה לבית הספר משיק ניקול שקיות סנדביצ'ון מנייר עם איורי משחקים כגון סודוקו, איקס עיגול ועוד ונייר עיטוף לסנדביץ' שהופך למטוס נייר בסיום השימוש, שני המוצרים עוצבו ע"י המותג YOLO תחת הקונספט "סיימתם לאכול? בואו נשחק!", במהדורה מיוחדת לקראת החזרה לבית הספר.

המוצרים החדשים משלימים את חוויות הפסקת האוכל בבית הספר עם קופסאות ותיקי האוכל הצבעוניים של המותג YOLO ויחד מעניקים לילדים חוויה כוללת צבעונית ושמחה.

שקיות סנדביץ' מנייר: השקיות של ניקול בעיצוב YOLO איכותיות ועמידות בפני שומנים ולחות, ארוכות במיוחד בגודלXL בהתאמה גם לכריכים גדולים, מעוטרות בציורי סודוקו, איקס עיגול ומשחקים נוספים.
השקיות מגיעות עם 50 מדבקות מעוצבות במתנה לסגירה נוחה. כמות: 50 יח' באריזה, מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 שקלים.

נייר עטיפה לסנדביץ': נייר העטיפה לסנדביץ' של ניקול בעיצוב YOLO מגיע עם סכין לחיתוך באורך לפי הצורך, איכותי ועמיד בפני שומנים ולחות ואינו נדבק למזון. בנוסף, הנייר מגיע עם סימני קיפול המאפשרים להפוך אותו למטוס נייר בתום השימוש. כמות: 25 מ' אורך, 28 ס"מ רוחב- מתאים לכ-70 כריכים. מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 שקלים.

את המוצרים החדשים לקראת החזרה לבית הספר ניתן יהיה להשיג ברשתות הפארם והמזון ובחנויות YOLO בחודשים יולי-ספטמבר או עד גמר המלאי.

דלת נסתרת רב בריח. מיכה לובטון,
דלת נסתרת רב בריח/מיכה לובטון

מבצעי רב בריח במהלך חודש אוגוסט וכולל תקופת החגים:

דלתות הפנים של רב-בריח בהתקנה לחגים - רב בריח מתחייבת להתקנה של דלתות פנים עד סיום חגי תשרי (8.10.23 כולל). המבצע תקף על רכישת 4 דלתות פנים ומעלה.

בנוסף, מבצע 20% הנחה על מגוון דלתות הכניסה המעוצבות דגם SMART מסדרת אור, שחר, איה, נועה ורנסס. המבצע בתוקף עד ה-15.9.23 בסניפי הרשת ובאתר. ההנחה ממחיר מחירון ואינה חלה על הובלה, התקנה וידיות.

מגוון מבצעים נוספים בסניפי הרשת תוכלו למצוא כאן.

סיר אורז ואידוי מבית בלאק אנד דקר. יחצ,
סיר אורז ואידוי מבית בלאק אנד דקר/יחצ

מותג מכשירי החשמל האמריקאי לבית ולמטבח DECKER & ,BLACK המיובא ארצה בלעדית על ידי היבואן סיריוס אלקטרוניקה, מציג סיר אידוי ובישול גדול, המאפשר להכין בקלות מנות אורז טעימות וגם מגוון מאכלים מאודים טעימים ובריאים.

סיר האורז מבית המותג מיועד הן להכנת אורז והן להכנתם של מאכלים מאודים בריאים כגון ירקות, דגים ועוד, תוך שמירה על הוויטמינים והערכים התזונתיים שמכילים להנאתם ושמירת בריאותם של בני המשפחה והסועדים. הסיר תוכנן ועוצב עבור משפחות גדולות עם קיבולת גדולה של 1.8 ליטרים המאפשרת קבלתן של עד 7 מנות בארוחה אחת. הסיר כולל קערה נוספת לבישול באדים ואביזרים נלווים, כוס מדידה להכנת הכמויות המדויקות וכפית. הסיר כבה אוטומטית לאחר זמן הבישול המוגדר ומפעיל את פונקציית החימום. הקערה הנשלפת בעלת ציפוי נון סטיק המונע מהמאכלים המבושלים להידבק לדפנות והופך את הליך הניקוי לפשוט וקל. המחיר: 449 שקלים.

BLACK & DECKER - להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן סיריוס אלקטרוניקה www.Sel.co.il

קוטון קלאב. בר שריר,
קוטון קלאב/בר שריר

המפה המושלמת לאירוח מבית Cotton Club. המפה עשויה בד דמוי פשתן, המקנה למפה אוירה כפרית ונינוחה מבית Cotton Club. המפה דוחה כתמים והרכב הבד הוא 50% כותנה ו-50% פוליאסטר. מומלץ להשלים עם מפיות הפשתן של המותג לקבלת מראה חגיגי ושלם.

המפות מגיעות במגוון גדלים ובצבעים שונים. מחיר- החל מ-111 שקל, להשיג באתר המותג, בחנות הפופ-אפ בקניון אזריאלי תל אביב ובחנות מפעל בקיבוץ משמרות.

רב מגב של טירולר. יחצ,
רב מגב של טירולר/יחצ

ניקוי חלונות מעולם לא היה פשוט יותר: מנקה החלונות הגבוהים של טירולר בעל הפעולה הכפולה והראש המסתובב מסדרת "רב-מגב" מסוגל להתמודד גם עם משימות הניקיון המאתגרות ביותר.
המגב מבצע מספר פעולות: גם שוטף וגם מקרצף ובזכות הראש המסתובב שכולל מגב 100% גומי טבעי ומטלית מיקרופייבר אשר נשלפת בקלות, ניתן לקרצף את הלכלוך וגם לגרוף מים ולייבש את הזכוכית בלי אף שריטה ובכל זווית.

המגב מתאים לכל סוגי החלונות, המקל הטלסקופי הרב-שימושי מתארך או מתקצר בהתאם לצורך מ-97 ס"מ עד 160 ס"מ ולכן מתאים גם לחלונות גדולים וגבוהים במיוחד וגם לשמשות של הרכב.

המגב מגיע עם מטלית מיקרופייבר איכותית מבית טירולר, ארוגה מבד ברמת גימור גבוהה ובעלת צפיפות בד של 0.2 דייניר. המטלית מתאימה לניקוי רטוב או יבש, מקרצפת ומנקה ביעילות את הלכלוך גם הקשה ביותר. בסיום השימוש ניתן לכבס במכונת כביסה (עד 300 פעמים).

מחיר 129.90 שקל, להשיג באתר טירולר ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

תיק רשת הסטוק. יחצ,
תיק רשת הסטוק/יחצ

רשת הסטוק היא רשת לעיצוב הבית המונה 40 סניפים ברחבי הארץ. מגוון המוצרים הרחב של הרשת מתחלף כל הזמן, כיוון שבניגוד לרשתות אחרות, בסטוק העונות רבות ומגוונות כמו חורף, קיץ, סתיו, אביב, ראש השנה, פסח, חזרה ללימודים ועוד.

השנה, פסטיבל החזרה לבית הספר יהיה גדול יותר עם היצע פריטים רחב וברמות מחיר אשר יתאימו לכל כיס. לדוגמא- תיק של המותג Jansport במחיר יוצא דופן של 69.90 שקל או תיק של המותג FILA במחיר של 79.90 שקל.

לרשת מותג פרטי בשם Cameo המציע קולקציה חדשה המתחלפת כל חצי שנה ובה פריטים בעיצוב וייבוא ייחודי, המושפעים מהטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב . בקולקציה ניתן למצוא פריטים שיעניקו צבע וחמימות לכל חלל בבית - מהסלון, דרך חדר האמבטיה, המטבח, חדרי הילדים ועד לחדר השינה והכל במחירים משתלמים, איכות מוצרים גבוהה וחוויית קנייה חסרת תחרות.

להשיג בחנויות רשת הסטוק ברחבי הארץ.

מחבת פנקייק עם שקעים בצורת חיות של המותג דארנה. מחיר 149 שקלים להשיג באתר דארנה הום. יחצ,
מחבת פנקייק עם שקעים בצורת חיות של המותג דארנה. מחיר 149 שקלים להשיג באתר דארנה הום/יחצ

בשורה מהמותג DARNA לילדים וההורים חובבי הפנקייק - מחבת פנקייק עם 7 שקעים בשבלונות של חיות:פיל, צב, היפופוטם, אריה, חתול, ינשוף וג'ירפה. למחבת ציפוי שיש non stick וידית ארגונומית. כמו כן, המחבת מתאימה לאינדוקציה ולכל סוגי הכיריים והינה בגודל 26 אינץ'.

מחיר:149 שקל, להשיג באתר דארנה הום

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully