וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק שימושי - גם אופנתי: אופנת כיסאות המשרד כובשת את הבתים

גם לאחר שעידן הקורונה חלף, העבודה מהבית עדיין איתנו, אבל היום כבר לא יושבים עם הלפטופ במיטה או על אי במטבח, אלא בחדר מעוצב שדורש גם כיסא שיתאים לאווירה. האם "ארגונומי" יכול ללכת יד ביד עם עיצוב?

כיסא מנהלים מעוצב ומהודר מבית גט קומפי. גט קומפי,
כיסא מנהלים מעוצב ומהודר מבית גט קומפי/גט קומפי

ימי הקורונה שינו את רעיון מקומות העבודה, ורבים מאוד עברו לעבוד מהבית. גם לאחר שהימים הללו חלפו, הסצנה נשארה איתנו, ומכאן שרבים זקוקים לכיסא נוח ומתאים לעבודה אינטנסיבית ב"משרד" הביתי. הרי ישיבה עם הלפטופ, במיטה או על האי במטבח אינה מייצרת תנאים אופטימליים.

בנוסף, ישנו גם המחיר הבריאותי הכבד לישיבה ממושכת ורציפה מול המחשב. הדרך היחידה היא למצוא את שביל הזהב לכיסא מעוצב, שגם יגלם את כל הפרמטרים הארגונומיים הנדרשים.

כיסא מבית גט קומפי 798 שקל. שיהו ישראל,
כיסא מבית גט קומפי 798 שקל/שיהו ישראל

אחת מהחברות הדואגת לאיזון מוחלט בכל הכיוונים היא חברה צעירה וצומחת
חברת SIHOO ERGONOMIC, מותג חדש המתמחה בייצור כיסאות ארגונומיים לסטודנטים, למשרד וכסאות מנהלים יוקרתיים המשלבים חדשנות ויצירתיות, הן בטכנולוגיה והן בעיצוב הבלתי מתפשר. בעת עיצוב הכיסאות נעשה תהליך ה-TOTAL DESIGN חשיבה שסובבת סביב 360 מעלות למקסום העיצוב, מעיצוב מתקדם תוך מחשבה איך להעשיר עימו את החדר ויחד עם זה כיצד להעניק נוחות מקסימלית.

אסתטיקה ופונקציונאליות מובילים את העיצוב, תוך שמירה על מסגרות תקציביות שלא יחרגו מתחום ההיגיון. אופנה חייבת להיות מעורבת בנראות הכיסא ובבדי הרשת המיוחדים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גבר שסובל מכאבי גב. ShutterStock
להימנע מכאבי גב, לא לוותר על העיצוב/ShutterStock

אייל ברגרזון, מנכ"ל חברת גט קומפי, יבואנית SIHOO ERGONOMIC, טוען שחשוב לתת את הדעת על איכות הכיסא, החומרים, המבנה הארגונומי המתאים לישיבה ממושכת עם דגש על עיצוב עכשווי, המכניס לחדר מימד אלגנטי ומרשים.

לדבריו של ברגרזון, יש לתת את הדעת שהפיצ'רים הבריאותיים ישתלבו היטב באילו העיצוביים. חובה בעיניו גם להתחשב בבן או בת הזוג בעת הכנסת הכיסא הביתה, על מנת שיתאים לעיצוב החלל הביתי ולא יהווה לפתע נטע זר שאינו תואם את החלל בו הוא מוצב. כיסאות מעוצבים היום בהתאם לרוח הטכנולוגיה המתקדמת מצד אחד פשטות אך יחד עם זאת קווים מאוד מתוחכמים, בדים מיוחדים, דגש על עיצוב הרגליים, הגלגלים, הידיות וההדום.

מבית  גט קומפי, כסא V1. יחצ,
מבית גט קומפי, כסא V1/יחצ

כיסאות הסטודנט מעוצבים מתוך סטנדרט של נוחות מרבית לצד עיצוב צעיר וטרנדי עם דגש כמובן על משענת ראש גבוהה, משענת יד מתכוננת, תמיכות לגב התחתון. חשוב גם שכסאות המנהלים יהיו מפוארים וישדרו יוקרה הן ברמת העיצובים והן ברמת הגימורים עם דגש ניכר על פונקציונאליות בעת ישיבה ממושכת.

כדאי לוודא שהכיסא מותאם למבנה גופו של המנהל וכן יש להבין שהכיסא הינו אחד מפריטי העיצוב החזקים ביותר בחדר ובכל הוא גם הופך לדומיננטי ומהווה סוג של כרטיס ביקור.

מבית גט קומפי כיסא  SIHOO. יחצ,
מבית גט קומפי כיסא SIHOO/יחצ

חשוב שהכיסא המפואר והמעוצב יוכל גם להפחית את כאבי הגב והצוואר ואת הלחץ במותניים, כך שרמת הריכוז לא תפגע. סביבת עבודה בריאה ויצירתית מביאה ללא ספק את העובד או המנהל ליצירתיות, שמחה והצלחה שמתרגמת לפרודוקטיביות מוחלטת.

כל פרט ופרט בכיסא חשוב כמו צבע, גימור, גודל, רפידות הזרוע , מסגרת הכיסא, רגלי הכיסא ועוד. בעת בחירת הכיסא יש לבדוק את יכולתו להשתלב בחדר הישיבות במשרד או בחדר מבחינת הגודל, מבחינת התאמתו לשאר הריהוט ובכלל להתאמתו בתוך החלל. לחדרי הישיבה ולמשרדים יש לבחור את הכיסאות באופן ישרתו את העובדים באופן האופטימאלי וראו עד כמה המעביד דואג לרווחתם.

כסא וי אחד מבית גט קומפי. יחצ,
כסא וי אחד מבית גט קומפי/יחצ

הכיסאות ייבחרו לרוב יהיו בלבן, שחור או אפור וחשוב שימנעו כאבים, בעקבות הישיבה היומיומית. בעת הישיבה הירכיים הן אלו הנושאים בנטל וגורמים לנשיאת הגוף, חשוב להפחית את הלחץ מהירכיים על ידי מתן תמיכה מתאימה לאזור.

בחברה אומרים כי כסאות SIHOO עוצבו כך שמעבר לרמת הגימור העילית, הם בעלי מנגנוני תמיכה משוכללים ביותר להתאמה מיטבית של המשתמש ומהווים דור חדש של נוחות והתחשבות.

  • עוד באותו נושא:
  • כיסא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully