וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם רצו לעצב מחדש את הבית, אבל מה עושים עם פיליפ הלברדור?

שיפוץ ותכנון דירה למשפחה תל אביבית צעירה התחשב ברצונותיו של פיליפ, כלב הלברדור המשפחתי. המעצבת שלומית גליקס התגייסה לאתגר

המרפסת לכלב הלברדור. דירה בעיצוב שלומית גליקס. איתי בנית,
נוח לך, פיליפ? יופי. הדירה בעיצוב שלומית גליקס/איתי בנית
  • עיצוב פנים: שלומית גליקס
  • צילום: איתי בנית
  • פרקט, חיפויים, כלים סניטריים וברזים: HeziBank

בני זוג ותינוק רכשו דירה תל אביבית בבניין משנות השישים בשטח 108 מ"ר, ופנו למעצבת הפנים שלומית גליקס לתכנון מחדש ושיפוץ מן היסוד, שישמש אותם למגורים בעשור הקרוב. הזוג ביקש דירה צעירה, מוארת, מתוחכמת ופונקציונלית, עם 3 חדרי שינה הכוללים מאסטר עם חדר ארונות וחדר רחצה מפנק. בחלל הציבורי ביקשו מטבח שחור ודומיננטי עם פינת אוכל גדולה כך שיוכלו לבשל ולארח וגם פינת בר עם מקרר יין.

במיוחד עבור כלבם, פיליפ הלברדור, הייתה בקשה לייצר מרפסת שיוכל ליהנות ממנה, להתבונן בעוברים ושבים ברחוב ולהרגיש בחוץ וזו לא הייתה הבקשה היחידה. חדר השינה של הזוג הוכתב גם כחדר בו ישן הכלב מדי לילה, וכדי להימנע מגירויים עבורו בלילה, נבחרו במיוחד אלמנטים עיצוביים כמו וילון רומאי עם מעט בד, שטיח דק, ומצעים מהודקים.

פינת אוכל פלטת זכוכית כדי שהפרקט פישבון ישתקף בה. דירה בעיצוב שלומית גליקס. איתי בנית,
פינת אוכל פלטת זכוכית כדי שהפרקט פישבון ישתקף בה. דירה בעיצוב שלומית גליקס/איתי בנית
חדר רחצה באדיבות HeziBank,  עיצוב שלומית גליקס. איתי בנית,
חדר רחצה באדיבות HeziBank, עיצוב שלומית גליקס/איתי בנית
דירה בעיצוב שלומית גליקס. איתי בנית,
דירה בעיצוב שלומית גליקס/איתי בנית

הדירה, מלבנית וארוכה עם חזית צפון-מזרחית, פורקה לחלוטין ותוכננה מחדש. הסגנון העיצובי שנבחר אורבני- מודרני, שמותאם לחיים בעיר ומצליח לשלב בתוכו תחכום ותעשייתיות במידה מדויקת. זהו חיבור מהפנט שמדגיש השפעות שונות המתאחדות בהרמוניה לכדי בית עם אופי וסקס אפיל ייחודי לו. בכניסה לדירה, תוכנן ארון מראות לאחסון תיקים ומעילים ובקצהו הפונה לסלון יחידת בר ויין דקורטיבית המשלבת עץ וראי. בסלון תוכננה ספרית מדפים פתוחה ומאווררת על קיר הטלוויזיה ומולה מוקמה ספה כהה, גדולה ומרווחת.

לפינת האוכל רגלי עץ אלון בהירות ופלטת זכוכית עם אפשרות הגדלה. השימוש בזכוכית מבליט את פרקט העץ הבהיר מדגם "פישבון" שבו חופה כל הבית לרבות חדרי השינה. מעל שולחן האוכל מרחף בקלילותו גוף תאורה המורכב ממשושי מתכת מדוקקים.

דירה בעיצוב שלומית גליקס. איתי בנית,
דירה בעיצוב שלומית גליקס/איתי בנית
דירה בעיצוב שלומית גליקס. איתי בנית,
דירה בעיצוב שלומית גליקס/איתי בנית
דירה בעיצוב שלומית גליקס. איתי בנית,
דירה בעיצוב שלומית גליקס/איתי בנית

חדר הרחצה הכללי מוקם בגב המטבח, לרצפה ולקיר האמבטיה נבחר אריח בגודל 120/60 בגוון גרפיט מט וליתר הקירות נבחר אריח בגוון אפרפר בהיר. ארון הכיור כמו גם האביזרים הסניטרים, נבחרו בצבע שחור ובולטים על רקע האריחים הבהירים.

יחידת המאסטר תוכננה באגף המערבי של הבית היכן שהיה בעבר מטבח קטנטן וחדר שינה. בתכנון החדש קיר הגב המיטה, יחד עם התקרה שמעל המיטה וקיר שמול המיטה, נצבעו בגוון כחול מעושן, ועוצבו בו גם חדר ארונות וחדר רחצה מפנק. לדיירים היה חשוב לקבל מראה הרמוני, אחיד ועוטף ולכן נבחרו אריחים בגודל 160/80 בגוון בטון בהיר, אשר יושמו על הרצפה ועל הקירות. מעל האסלה ובתוך המקלחון תוכננו נישות שימושיות שחופו באותו אריח. ארון הכיור נצבע בשחור גרפיט עם ידיות מגרעת ומשטח קוריאן לבן. הסניטריה והאביזרים המשלימים נבחרו בגוון שחור ומראה עגולה עם מסגרת ברזל הותקנה מעל ארון הכיור.

דירה בעיצוב שלומית גליקס. איתי בנית,
דירה בעיצוב שלומית גליקס/איתי בנית
דירה בעיצוב שלומית גליקס. איתי בנית,
דירה בעיצוב שלומית גליקס/איתי בנית

לדברי המעצבת שלומית גליקס "הכי כיף בתהליך השיפוץ הוא הריגוש שאני נמצאת בו בשבוע הפירוק עם כל הלכלוך האבק, כי אני כבר יודעת בשלב זה איך תראה התוצאה ואני סופר נרגשת. אני גם אוהבת את הלקוחות איתם אני יוצאת למסע, במיוחד עבור מי שאינו מתפשר על הפרטים אך פתוח לרעיונות מדליקים ולא חושש ליישמם תמיד התוצאה תהיה בית ייחודי, מרגש, מדויק ונכון עבורם עד הפרט האחרון, בדיוק כמו בדירה הזו".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully