וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"What If?": תערוכת הגמר של בית הספר לעיצוב וחדשנות המסלול האקדמי המכללה למינהל

במהלך השנה התמודדו הסטודנטים והסטודנטיות עם השאלה הקטנה אך המורכבת המאפשרת שאלות פתוחות, פרובוקטיביות ומעוררות מחשבה. התערוכה תיפתח ב-3 באוגוסט

עילאי סעדון. יחצ,
עילאי סעדון/יחצ

תערוכת הגמר של המסלול האקדמי המכללה למינהל, שתיפתח ב-3 באוגוסט, עוסקת השנה בשאלה "ומה אם?". במהלך השנה התמודדו הסטודנטים והסטודנטיות עם השאלה הקטנה אך המורכבת המאפשרת שאלות פתוחות, פרובוקטיביות ומעוררות מחשבה, אותן הסטודנטים והסטודנטיות ביקשו לבחון דרך כלים עיצוביים, בעזרת כלים אלו הם ניסו לשנות את הקיים, להסתכל על דברים מזווית אחרת, ולהתנגד למוסכמות הקיימות.

אז מה אם? זו בדיוק השאלה המאתגרת עמה התמודדו הסטודנטיות והסטודנטים. מה אם הדברים הידועים היו אחרים? מה אם יכולנו להיות משהו אחר? מה אם יכולנו לשנות את הקיים וליצור מציאות אחרת? כל אחד מהסטודנטים והסטודנטיות בחר נושא ויצא למסע ארוך של מחקר.

עודד מזרחי. יחצ,
עודד מזרחי/יחצ

תפקידם כסטודנטים וסטודנטיות לעיצוב אינו בהכרח להציע פתרונות אלא להציף נושאים לדיון דרך האקט העיצובי ולהשאיר את השאלה מהדהדת באוויר ולהציץ לעולמות אפשריים. המרחב האקדמי מונע על ידי חדשנות ודמיון, השאלה "ומה אם?" משמשת כקטליזטור רב עוצמה לחקירה ולרעיונות פורצי דרך. "ומה אם?" מעצימה את הסטודנטים והסטודנטיות לשחרר את הפוטנציאל היצירתי שלהם, לטפח רוח של חדשנות ושינוי ולתכנן כל דבר העולה על הדמיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רון פורת. יחצ,
רון פורת/יחצ

תערוכת הגמר מתקיימת השנה ב"מוזאון אגם" בראשון לציון. המוזאון הוא שכן פיזי ותרבותי של המסלול האקדמי, המכללה למנהל והחיבור ושיתוף הפעולה עם המוזיאון הויה טבעי. יצירתו הקינטית של יעקב אגם, עומדת בחזית תחום האמנות הקינטית. באמצעות אשליות אופטיות, אינטראקטיביות וחוויות טרנספורמטיביות, אגם דוחק בנו להטיל ספק בתפיסת המציאות שלנו. על ידי חקירת יצירותיו, הצופים יוצאים למסע מאתגר חושים, ומזמין אותם לתהות "ומה אם?" ניתן לראות ולפרש את העולם שלנו דרך נקודות מבט מרובות ומשתנות.

בית הספר לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל, הוא מהראשונים שהוקמו בארץ לפני כ-27 שנים. הוא מציע תואר ראשון עם התמחות בעיצוב פנים, ותואר ראשון בעיצוב פנים התמחות בתקשורת חזותית במרחב. אחרי 27 שנים, רוב בוגרי בית הספר מצליחים להשתלב בתעשייה בארץ ובחו"ל, והופכים למעצבים ומנהלים שמשנים עולם וחלקם מתקנים את העולם.

תערוכת הגמר "What if??" תתקיים במוזיאון אגם, מיש"ר 1, ראשון לציון. התערוכה תיפתח לקהל הרחב בתאריך ה-03/08/2023 ותינעל ב-14/8/2023. ימי ושעות פעילות המוזיאון: יום א- סגור, ב'-ה- 10:00-16:00, ו'-ש'- 10:00-14:30

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully