וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא טסים לפרובנס? כך תביאו את דרום צרפת וטוסקנה אליכם הביתה

חולמים על מטבחי היוקרה הכפריים במחוזות דרום צרפת וטוסקנה? הנה דרך לעשות את זה

⁨⁨תכלת מטבחים כפריים      www.tcheletkitchen.co.il  
072-3945536. מיטל בוגנים,
⁨⁨תכלת מטבחים כפריים www.tcheletkitchen.co.il 072-3945536/מיטל בוגנים

דרום צרפת ואזור פרובנס - האהבה לטוסקנה לטבע, לקולינריה, אוכל משובח, יין טוב ואיכות חיים, הולידו את סגנון המטבח המרגש, המרשים והאותנטי ביותר - מטבח פרובנס כפרי. מה המאפיינים של סגנון עיצוב זה וכיצד תעשו את זה בבית?

מטבח פרובנס הוא אחד מסגנונות העיצוב המרשימים והיפים, מדובר במטבח המשדר פשטות ויוקרה ומאפשר שילוב מושלם בין חדשנות וטכנולוגיה מודרנית לצד שמירה על אופי חמים פסטורלי וייחודי. מטבח כפרי פרובנס מיועד לאנשים המבקשים ליצור בחלל הביתי אוירה ויוקרה תחושה של חו"ל לצד חמימות וחיבור לטבע ולכפר. ישבנו לשיחה עם בעלי חברת "תכלת מטבחים" המתמחה בתכנון ועיצוב מטבחים כפריים למעלה מ-20 שנה, ללמוד על מאפייני המטבח הכפרי ואיך מעצבים מטבח מושלם חלומי לבתים פרטיים, חללים גדולים וקטנים ובמיוחד כיצד מייצרים את טביעת האצבע הייחודית שהופכת את המטבח לאותנטי וייחודי.

⁨⁨תכלת מטבחים כפריים    www.tcheletkitchen.co.il  
072-3945536. מיטל בוגנים,
⁨⁨תכלת מטבחים כפריים www.tcheletkitchen.co.il 072-3945536/מיטל בוגנים

מטבח פרובנס - מאפיינים

תשומת הלב לפרטים היא שהופכת את המטבח מסטנדרטי למטבח יוקרתי כפרי מובהק. כאשר ניגשים לתכנון ועיצוב מטבח פרובנס נדרשת הבנה מעמיקה, ניסיון והמון כשרון. מדובר באמנות של ממש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עיצוב פנים שלומית גרנות - תכלת מטבחים. מיטל בוגנים,
עיצוב פנים שלומית גרנות - תכלת מטבחים/מיטל בוגנים
  • חומרי גלם: עיצוב מטבח כפרי פרובנס מבוסס על שימוש בחומרי גלם איכותיים וטבעיים כדוגמת, עץ מלא, ברזל וזכוכית. הטבעיות והחמימות של מטבח כפרי מגובשים על ידי העץ, האבן והמתכת, חומרי הבניה המרכזיים של מטבחים כפריים, אשר נבחרים בקפידה על מנת לשרוד את מבחני הזמן ולהעניק מראה אותנטי וייחודי למרחב.
  • גימורים וחריטות: ארונות מעץ אלון בהיר עם חזיתות מילואה רבועה או אליפסה אליפטית. דלתות תריס וחיתוכי לייזר בגימור מעודן ומדוייק יקשטו את חזיתות המטבח ויעניקו להם מראה בוטיק ייחודי.
  • צבעוניות כובשת - עמידות ואיכות: כיאה למרחבי הטבע באירופה, איטליה וצרפת, בעיצוב מטבח כפרי, נעשה לרוב שימוש בצבעוניות מגוונת כובשת עם תעוזה. מטבחי פרובנס יוקרתיים יהיו בצבעים עדינים כגון פסטל רך - ירוק, צהוב, תכלת, אפור, ורוד, חול או אבן. מטבחי כפרי פרובנס יכולים להיות גם בצבעים יותר ניטרליים כמו מטבח פרובנס לבן או מטבח פרובנס שמנת.
  • איכות וסגנון צביעת העץ במטבחים אלו משפיע רבות על נראות המטבח וכמובן על איכות ועמידות לאורך לזמן. צביעה איכותית בתנור מעניקה אפשרות לשימוש בצבעוניות מגוונת וכובשת, כמו כן היא איכותית ונשמרת לאורך זמן, מאפשר קבלת שכבה אחידה ונעימה למגע.
  • פרזול: השימוש בפרזול מהווה אלמנט חוזר וקריטי המאפשר לצקת עבודת אמן ושפה ייחודית בעיצוב מטבח בסגנון פרובנס כפרי ויוקרתי. שימוש בברזל, פליז או אבץ בעבודת יד, באים לידי ביטוי בידיות, במתקני אחסון וברשתות ברזל המשתלבים בחזית הדלתות, מדובר באלמנטים עיצוביים שהופכים את המטבח ל "פיס" ומתכתבים עם סגנון העיצוב הטוסקני מסורתי.
  • להשלמת המראה הכפרי פרובנס מומלץ לשלב מוצרי חשמל בסגנון וינטג', אקססוריז צבעוניים, כלי הגשה, עציצים וצמחייה ירוקה, כלים שיחשפו את הפירות והירקות במטבח ויעניקו תחושה כפרית.
  • גופי תאורה: בחירת גופי התאורה במטבח כפרי מהווה חלק אינטגרלי חשוב בקבלת המראה המתבקש. בחירה בגופי תאורה מוזהבים או מושחרים, עשויים ברזל או זכוכית, היורדים מהתקרה ומאירים את האי באווירה נעימה.
עיצוב פנים דנה שבדרון - תכלת מטבחים כפריים   www.tcheletkitchen.co.il  072-3945536, מטבח אפור גרפיט. מיטל בוגנים,
עיצוב פנים דנה שבדרון - תכלת מטבחים כפריים www.tcheletkitchen.co.il 072-3945536, מטבח אפור גרפיט/מיטל בוגנים

מטבח כפרי פרובנס הוא מטבח קלאסי שלא מושפע מטרנדים ולכן ניתן להנות ממנו לאורך שנים. ככל שעוברות השנים המראה שלו משתבח. במטבח הכפרי של ימינו ניתן לשלב טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות כגון: טריקה שקטה במגירות ובארונות, תוך תכנון אידיאלי בהיבט הפונקציונלי המותאם אישית לכל לקוח.

מטבח כפרי יתאים לרוב לבתים פרטיים וחללים גדולים, אם כי תכנון נכון מבוסס ניסיון וידע ובחינת הצרכים של הלקוח תוך ניצול מרבי של שטח המטבח יאפשרו לעצב ולייצר מטבח מושלם גם בדירות קטנות יותר ולהביא את הכפר לעיר.

לסיכום, אם יש בכם אהבה למאות הקודמות, לאותנטיות ייחודיות וסטייל. אם אתם מעריכים את היופי שבפרטים הקטנים, חריטות ופרזולים בעבודת יד, אם בא לכם להרגיש בטוסקנה ביומיום עם המשפחה והאורחים, ברגעים הקטנים, המטבח הכפרי הוא שייקח אתכם לשם בהנאה צרופה.

  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully