וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

מטאטא סיליקון ושאר מוצרי ניקוי בהנחה משמעותית, מעשנת שטח, קולקציה בגולף & קו ועוד. כל המבצעים החכמים של השבוע בתחום צרכנות הבית

מטאטא של טירולר. יחצ,
מטאטא של טירולר/יחצ

מסתבר, שגם בעידן של שואבי אבק לפעמים אין תחליף למטאטא, כי רק מטאטא סיליקון או מטאטא גומי עם שורות סיבים צפופות מסוגל לאסוף ביעילות גם את הלכלוך העקשן ביותר - חלקיקי נייר וחוטים, פרווה, שיער, חול ועוד.

איך יודעים מה המטאטא שאתם צריכים בשביל שהבית שלכם תמיד יישאר נקי? חשוב לבחור מטאטא איכותי העשוי יציקה אחת של 100% חומר באיכות מאד גבוהה - סיליקון או גומי. משמעות הדבר: מטאטא כזה לא יישבר, לא יתפרק ולא ינשרו ממנו סיבים כמו ממטאטא רגיל.

למה כדאי לרכוש מטאטא סיליקון? כשיש ברשותכם מטאטא סיליקון או מטאטא גומי של טירולר, סיבי המטאטא מייצרים מטען של חשמל סטטי בין הסיבים לרצפה, מה שלא רק מושך את כל הלכלוך ביעילות, אלא מאפשר לכל לכלוך, אפילו הקטן ביותר להיאסף במהירות ויעילות. בנוסף, הוא שומר עליו בין הסיבים עד שמעבירים אותו ליעה ומשם לפח אשפה. מטאטא הסיליקון יעיל במיוחד אם יש לכם בבית חיות מחמד עם פרווה נושרת של כלבים או חתולים. כולנו יודעים כמה טרחה זה לנקות את הבית ובמיוחד בתקופת הנשירה. אגב, מטאטא סיליקון של טירולר מתאים מאד גם למספרות כלבים ולמרפאות וטרינריות, מקומות בהם יש צורך בעבודת ניקוי אינטנסיבית ברמה יום יומית. לקוחות יעידו כי ניקיון הבית עם המטאטא המדובר, חסך להם המון זמן ועבודה מיותרת כיון שלא היו צריכים לחזור על הרצפה מספר פעמים כמו עם מטאטאי עבר בהם השתמשו.

המטאטא של טירולר, בין אם הוא מסיליקון או מגומי מתאים לעבודה על כל סוגי משטחים, חלקים, מחוספסים, שטיחים, מרצפות, בטון ועוד. אפשר לעבוד על רצפה רטובה או יבשה וניתן להיעזר בחומר ניקוי מכל סוג במידה ויש צורך בקרצוף יסודי של לכלוך עקשן במיוחד.


טירולר חוגגים 36 שנה עם 36% הנחה על כלל המוצרים באתר עד יום ראשון. להשיג באתר החברה

צמר שטיחים יפים, שטיח אוזבקי מבצע קיץ עד חמישים אחוז הנחה, עיצוב פנים אורנה גורביץ. עידן גור,
צמר שטיחים יפים, שטיח אוזבקי מבצע קיץ עד חמישים אחוז הנחה, עיצוב פנים אורנה גורביץ/עידן גור
  • מה: עד 50% הנחה על מגוון שטיחים מקולקציות שונות.
  • מי: צמר שטיחים יפים
  • עד מתי: 22/8/23
  • היכן: בסניפי הרשת ובאתר www.tzemer.co.il
  • מחירים לדוגמה: שטיחי אוזבקי - 19900 שקל לפני/ 9950 שקל אחרי , שטיחים קילים מחיר לפני 8900 מחיר אחרי 4450 שקל, שטיחי סופר זיגלר, מחיר לפני 3900 שקל מחיר אחרי 2535 שקל
sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מארז Princes ב-229 שקל. יחצ,
מארז Princes ב-229 שקל/יחצ

רשת ZER4U מציעה לקראת ט"ו באב מגוון עשיר של זרים וסידורי פרחים למאוהבים וגם כאלה שיגרמו להתאהב.. זרים וסידורי פרחים קיציים ממגוון פרחי העונה בגוונים מאוהבים של וורוד, סגול, לבן וכמובן וורדים אדומים ורומנטיים.

קולקציית הסידורים והזרים לט"ו באב מאופיינת במראה רומנטי ועשיר של פרחי העונה עם שזירות של מגוון סוגי פרחים: ורדים, חרציות, שושן צחור, ליזיאנטוס, ליליות, ועוד במחירים של החל מ-109 שקל לזר.
בנוסף, רשת ZER4U מציעה מגוון מארזים שהולכים נפלא עם זר הפרחים: מארזי שוקולד, בקבוקי יין ואלכוהול איכותיים, מארזי ספא ועוד. לדוגמא: סידור עלמה בקופסא פורחת של פרחי העונה בגוונים של אדום וורוד עם בקבוק קאווה במחיר 268 שקל, זר לינה מלכותי שזור ורדי סוויט אוולנש בגוונים של וורוד ושמנת בשילוב גיבסניות וענפי קישוט עם בקבוק קאווה במחיר 258 שקל, מארז פרינסס וורוד חלומי בקופסא עם יין רוזה, מארז מפנק של "סבון", שוקולדים וגיבסניות הכל על טהרת הוורוד במחיר 229 שקל.

מעשנה לשטח. יחצ,
מעשנה לשטח/יחצ

Muurikka יוצאת עם מעשנה לשטח. המעשנה מיועדת לשימוש על גבי מדורה או על גריל גז/פחמים וכוללת 2 רגלי ברזל לשימוש ע"ג המדורה.

גודל : 16 ס"מ קוטר, 40 ס"מ אורך. משקל : 2.1 ק"ג בלבד, עשויה נירוסטה איכותית. מחיר רגיל : 415 שקל, כרגע במבצע ב-375 שקל (כולל מע"מ כמובן).

לרכישה בחברת וול דן 074-7100015 או באתר

גולף & קו. עידן מלכה,
גולף & קו/עידן מלכה

גולף & קו משיקה קולקציית אפריקה, קולקציה המבוססת על פלטת צבעים מדברית חמה ועמוקה, וגימורים המעניקים תחושה של מלאכת יד, כגון אריגת YARN DYE, תבליטים, צביעה ידנית וחומריות טבעית וגולמית.

טווח מחירים: 39.90-629 שקלים. את הפריטים ניתן להשיג ברשת החנויות ובאתר גולף & קו

אמריקן טוריסטר מבית סמסונייט לטו באב. טרולי עליה למטוס מחיר ליחידה 580 שקל. יחצ,
אמריקן טוריסטר מבית סמסונייט לטו באב. טרולי עליה למטוס מחיר ליחידה 580 שקל/יחצ

חברת המזוודות המובילה בעולם אמריקן טוריסטר מבית סמסונייט מציגה בישראל לכבוד ט"ו באב, חג -האהבה, מתנה מקורית במיוחד לבת/בן הזוג - זוגות של מזוודות דיסני: מיני ומיקי מאוס מאוהבים.

מדובר בקולקציות מזוודות של מיני ומיקי מאוס, הזוג האולטימטיבי מאז ועד היום. המזוודות בחיבורים קסומים זוגיים וצבעוניות שובת לב, ביניהן מזוודות הנשיקה האייקוניות. המזוודות מגיעות במגוון רחב של צבעים ססגוניים ובשלושה גדלים. כל זוג יכול לבחור לו זוג מזוודות תואם.

המזוודות במגוון מתאימות לכל הגילאים (?) כל אחת מהן עם 4 גלגלים, עם מערך פנימי דו צדדי לאריזה נוחה, מנעול קומבינציה TSA, וללא PVC בהתאם לתקנים האירופאיים המחמירים.

מחירים מומלצים לצרכן: 580 שקל לטרולי עליה למטוס, 795 שקל למזוודה גדולה. את מוצרי אמריקן טוריסטר ניתן להשיג ברשת חנויות סמסונייט בקניון עזריאלי בת"א ובגרנד קניון בחיפה, בחנות אלטר מזוודות ותיקים ברמת גן, ברשתות תיק-התיקים וארנקי-שולה ובחנויות הנבחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully