וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקר המחיה משפיע: הישראלים עברו לשפץ בעצמם

סקר חדש מצא כי מעל 20% מהישראלים שצבעו את הבית שלהם בשנה האחרונה העדיפו לעשות זאת בעצמם, ובכך לחסוך הוצאה של בעל מקצוע

באדיבות נירלט. תמוז רחמן,
באדיבות נירלט/תמוז רחמן

הקיץ הוא לא רק בריכה וחופשות אלא גם העונה של השיפוצים ,מעברי הדירה וצביעת הבית. חברת הצבע נירלט ,ערכה בחודש האחרון סקר online באמצעות הפאנל האינטרנטי של KANTAR ישראל בקרב מדגם ארצי מייצג של 500 משיבים בגילאי 18 ומעלה במטרה לבדוק את הרגלי צביעת הבית של הישראלים.

הסקר מצא כי 19% מהישראלים צובעים את הבית שלהם לפחות פעם בשנה, כאשר 40% מתוכם דיווחו שהם צבעו את הבית בשנה האחרונה. כמו כן, הסקר מצא כי 61% מהישראלים צובעים את הבית בגוון של לבן מוחלט ורק 5% דיווחו שהם צובעים את הבית בגוון צבעוני כהה.

עוד נמצא בסקר כי הנשים הן אלו שמחליטות לגבי מועד צביעת הבית (56% נשים) וכן לגבי בחירת הגוון בו יצבע (61% נשים), אך בפועל מי שצובע הם הגברים (73% גברים).

בנוסף בדק הסקר עד כמה משפיע יוקר המחייה על צביעת הבית. 32% מהנשאלים ציינו כי תיכננו לצבוע את הבית בתקופה האחרונה אך ויתרו/דחו לאור יוקר המחייה ובקרב אלו שכן צבעו את ביתם בשנה האחרונה, 24% ציינו כי הם ויתרו על שירות של איש מקצוע וצבעו את הבית בעצמם.
ומה באשר לפרמטרים לבחירת הצבע? שני הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת צבע הינם: המחיר (43%) ועמידות הצבע (43%). במדרג החשיבויות של התכונות הפונקציונליות - צבע רחיץ הוא אחד משני הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת צבע.

תמונה באדיבות נירלט עיצוב לבנת כהן מרין. איתי בנית,
תמונה באדיבות נירלט עיצוב לבנת כהן מרין/איתי בנית

לדברי תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק בחברת נירלט: " "אנחנו עוקבים אחר מגמות השוק ודרישות הצרכנים באמצעות הסקרים ומתאימים את הפתרונות המוצריים שלנו בהתאם. לדוגמה, הצורך בצבע רחיץ אשר ניתן לניקוי בקלות הביא לפיתוח של אקווניר ADVANCE, צבע רחיץ במיוחד המאפשר לשמור לאורך זמן על ניקיון הקירות". עוד מוסיפה מרקוביץ כי " לטובת מי שמעוניין לצבוע בעצמו את הבית אני ממליצה לקבוע פגישה במרכז נירלט שם ניתן לקבל ייעוץ לגבי בחירת הגוון, חישוב כמות הצבע וטיפים כיצד לצבוע את הבית בצורה הנכונה"

  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully