וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתכנן מטבח גם כך קשה. עבור שפית זו משימה אכזרית

כל אחד חולם על מטבח פונקציונלי, אבל מירי זורגר, שפית במקצועה, הייתה צריכה הרבה יותר מזה. האדריכלית בינה רוט ונאנו מטבחים נבחרו כדי לעמוד במשימה הקשה: "כבר בשלב מוקדם היה ברור שזה לא מטבח רגיל"

תכנון ועיצוב בינה רוט, באדיבות נאנו מטבחים. שושי שווימר,
תכנון ועיצוב בינה רוט, באדיבות נאנו מטבחים/שושי שווימר

"תכנון מטבח שיהיה גם פרקטי וגם מעוצב הוא משימה לא פשוטה. כשהמטבח מיועד לשפית המשימה הופכת למאתגרת עוד יותר", מסבירה תמר עשיו, מנהלת קשרי אדריכלים ושותפה בנאנו מטבחים. היא יודעת מה היא אומרת.

כל אחד חולם על מטבח נוח, פונקציונלי, גדול ומעוצב, שיהיה נוח וכיף להכין בו את הארוחות. המטבח הפך ממזמן ללב הבית וככזה - ההשקעה בו הולכת וגדלה. והדבר נכון עוד יותר כשהמטבח הוא גם מקום העבודה, כמו בביתה של השפית מירי זורגר. "חלמתי על מטבח שישרת אותי ואת העיסוק שלי בצורה היעילה ביותר", מגלה השפית המוערכת. "ידעתי שהמטבח שלי אמור לשלב את כל הפרמטרים הנדרשים: פונקציונאליות, תכנון, משטחי עבודה מרווחים, מוצרי חשמל גדולים ורבים וגם עיצוב יפה ומרשים".

תכנון ועיצוב בינה רוט, באדיבות נאנו מטבחים. שושי שווימר,
תכנון ועיצוב בינה רוט, באדיבות נאנו מטבחים/שושי שווימר

כדי להגשים את חלומה היא בחרה באדריכלית ומעצבת הפנים בינה רוט ובחברת נאנו מטבחים שיגשימו את חלומה. "ישבנו על תכנון מוקפד, שלקח בחשבון את כל הצרכים וההעדפות שלי, וכך נוצרה תוכנית מרשימה ואיכותית שעונה על כל דרישותיי. התהליך התברר כחווייתי ונעים, במיוחד כשגיליתי אנשי מקצוע מעולים, שיודעים את המלאכה ועושים את המיטב בשביל להפיק יצירת אמנות, שמשלבת את כל החלקים במשוואה המורכבת", מוסיפה זורגר.

הצרכים במטבח של השפית זורגר לא טריוויאליים. המטבח משמש גם כמקום עבודה וגם כמקום בו היא מצלמת ולכן עליו להיות נוח ומעוצב. "ירדתי עם הלקוחה לפרטים הכי קטנים כדי להבין את הגדלים ואת הדרישות, להבין את כל הפרטים שקשורים לעבודה שלה ורק אחרי שלמדתי והבנתי את הכול, יכולתי לשבת ולתכנן את כל הדברים. כבר בשלב מוקדם ידעתי שזה לא הולך להיות מטבח רגיל", מוסיפה רוט.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תכנון ועיצוב בינה רוט, באדיבות נאנו מטבחים. שושי שווימר,
תכנון ועיצוב בינה רוט, באדיבות נאנו מטבחים/שושי שווימר

"היו דרישות להמון מרחבים גדולים שלא כל לקוח מבקש, אך עם זאת היא ביקשה שזה לא יבוא על חשבון היופי. לא רצינו לוותר על היופי בשביל הגודל. בחרנו במטבח בסגנון אנגלי וינטג' בגוון שמנת בהיר - צבע רגוע שתמיד יהיה יפה וגם יאיר את המטבח. לארונות העליונים והתחתונים בחרנו דלתות מעוצבות, שעוצבו עם דקורציה ורגליים בצדדים. גם האי המרכזי במטבח משולב עם רגליים מגולפות מעץ. השיש בדגם 'טאצ' מאל' - שיש גרניט טבעי מיוחד עם סיומת מעוגלת, בעל צבעים מיוחדים, בגימור של מקור ציפור שזה קצת מעוגל ומוסיף ייחוד למטבח. מעבר ליופי, השיש מאוד נוח כי הוא טבעי ואפשר להניח עליו דברים קרים או חמים, לחתוך עליו והוא לא רק יפה", מסבירה רוט.

"גם במוצרי חשמל היינו צריכים להתחשב ביופי לצד יכולות מיוחדות", מגלה האדריכלית ומעצבת הפנים. "בחרנו במוצרי חשמל תעשייתיים שהם גם יפים, איכותיים כדי שיחזיקו זמן רב. במטבח יש שני תנורים גדולים, שני מקררים גדולים ושני מקפיאים. בנוסף יש שני מיקרו, שני מדיחי כלים ואפילו שני סוגי כיריים - אחד על גז ואחד נוסף אינדוקציה עגולה מיוחדת על האי, בקו אפס עם השיש. יש המון מקומות אחסון לכל כלי העבודה שלה וגם מעין פינה פתוחה לכל מכשירי הקפה של השפית. גם הקפה שהיא מכינה מיוחד וצריך היה להקדיש לו את המקום שלו".

תכנון ועיצוב בינה רוט, באדיבות נאנו מטבחים. שושי שווימר,
תכנון ועיצוב בינה רוט, באדיבות נאנו מטבחים/שושי שווימר

"במטבח שכזה", מסבירה רוט, "שיתוף הפעולה בין הגורמים הוא קריטי להצלחה. הנגרות צריכה להתאים ולהשתלב עם השיש, עם מוצרי החשמל והבישול המיוחדים, עם הכיריים ועם האינדוקציה שהיא עגולה ולא מרובעת. זו אחת הסיבות שבחרתי לעבוד עם נאנו מטבחים - כי אני בטוחה ברוגע הנפשי. אנשי החברה יודעים לעזור בתכנון, להגיד מה אפשר לעשות ומה לא ומציעים פתרונות לסוגיות שהעלנו. כל העבודה נעשית עם אנשי מקצוע מעולים ומכשור מתקדם וההבנה של אשר ותמר שעיו הבעלים, בפרטים הקטנים והגדולים, לצד היכולת לענות על הכול עם חיוך ולתת את השירות הכי טוב שיש, היו קריטיים להצלחה שלנו".

תמר עשיו, מנהלת קשרי אדריכלים ושותפה בחברת נאנו מטבחים סיפרה גם היא על המטבח המיוחד. "דווקא בגלל שזה מטבח שמתוכנן לשפית שמבלה בו המון זמן, היה חשוב שיהיה מתוכנן היטב ומיוצר עם חומרים איכותיים ושפע פתרונות אחסון, משטחי עבודה גדולים ונוחות מקסימלית. בחרנו בחומרים מאוד איכותיים, כולל הפרזול. השפית זורגר מצלמת במטבח תכניות ומעבר לחשיבות התכנון שמנו חשיבות על העיצוב והיופי ולכן בחרנו בחומרים שיחזיקו לאורך זמן רב, כך שלא ישחקו עם השנים".

  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully