וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת שלהם נחשפה לאינסטגרם שלי. זה נגמר בפרויקט מדהים

הם רצו לעצב דירת גן ברמת השרון. בת ה-16 נתקלה בעמוד האינסטגרם של ליעד יוסף, ומשם הדרך לחיבור נסללה. התוצאה: שידוך מושלם. לא מאמינים? תראו

ליעד יוסף. אלעד גונן,
ליעד יוסף/אלעד גונן
  • תכנון ועיצוב: ליעד יוסף
  • צלם: אלעד גונן
  • ניהול ופיקוח: אביעד יוסף-שרון
  • סטיילינג: אוהד שטרית

זוהי דירת גן ברמת השרון, בה החיבור של המעצב ליעד יוסף למשפחה הוא קסום ובהחלט יוצא דופן. נוצרה ביניהם כימיה מיוחדת, משהו קוסמי. "גם הדרך שבה בחרו בי מיוחדת ושונה", הוא מספר, "ביתם המתבגרת נטע, בת 16, נחשפה לעמוד האינסטגרם שלי liadyosef_designer וביקשה מהוריה שאני אעצב את הבית אליו הם עוברים, וכך יצא שבזכותה הגעתי לפרויקט".

כעת הוא מסביר: "בני הזוג ביקשו בית בעל מראה מודרני תעשייתי ומצד שני רצו מקום שהילדים ייהנו ממנו. יצרתי חלל הרמוני שמדבר בשפה ברורה ואחידה. טוטאל לוק של גוונים מונוכרומטיים קרים וחמים גם יחד".

ליעד יוסף. אלעד גונן,
ליעד יוסף/אלעד גונן

הדירה בעלת שני מפלסים - קומת מרתף וקומה ראשית, שהיא בעלת חלל ציבורי, כולל חדר מסטר וסוויטות לשני ילדים. המרתף מיועד לילדת האינסטגרם. הסוויטה שלה ממוקמת לצד חדר משפחה, פינת טלוויזיה ומחשב וחדר ארונות עצום ממדים, לשימוש של כל בני הבית. הירידה למרתף נעשית מהבית וגם מחוץ לבית על מנת לספק למתבגרת פרטיות.

נתחיל בקומת הכניסה: נכנסים לרחבה עם סלון וויטרינה שפונה לחצר. המטבח ופינת האוכל הם חלק בלתי נפרד. שירותי האורחים בוטלו, מאחר ולכל ילד יש שירותים משלו. "העדפתי לפתוח את החלל. כך שנוצר חלל ציבורי אחד גדול ואוורירי", הוא אומר.

ליעד יוסף. אלעד גונן,
ליעד יוסף/אלעד גונן
עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן

המטבח כולו עוצב בגוון שחור בעל טוטאל לוק, שנראה כמו גוש שחור במרכז הבית. מטבח פעיל בעיקר על ידי הילדים. התכנון נעשה כך שמי שבמטבח ומבשל פונה לכיוון מרכז הבית, כאשר הוא בצורת ח' עם דלפק, שנראה כמו אי, שמהווה חציצה עם תוספת של ארונות. פינת האוכל נבחרה מאבן טרצו מיוחדת בעלת רגליים מכופפות, מוסיפה אלגנטיות וסטייל.

הסלון אלגנטי, ויחד עם זאת צעיר וקליל. לדברי יוסף "בווילות, כאשר מתאפשרים משחקי גובה של התקרה ומשחקי אור, קל להכניס את הבטון. כשיש דירה שהמפתחים מוכתבים מראש והם מינימליים, יש צורך להקליל ולפתוח את החלל". הספה ארוכה מרחפת, יושבת על זוג רגליים דקיקות. הכורסאות קלועות בצורה מאווררת. תחושה שאינה מחניקה או מקטינה את החלל. גובה התקרה סטנדרטי, כך שיחידת מיזוג מסתתרת בקיר טלוויזיה בצורה אנכית, כאשר בוצעה הנמכה מינימלית לטובת תקרה שקועה.

ליעד יוסף. אלעד גונן,
ליעד יוסף/אלעד גונן
ליעד יוסף. אלעד גונן,
ליעד יוסף/אלעד גונן

סוויטת ההורים ממוקמת בקצה הבית. לטובת פרטיות תוכנן מסדרון עם מבואה, כך שבזמן השהות בחדר אפשר להתנתק מהילדים. בסוויטה תוכננה פינת עבודה משולבת ארון בגדים עם קיר טלוויזייה וספריית ברזל.

בחלל הציבורי ניתן דגש על האומנות. עבור הסלון נבחרו יצירות אמנות של אוהד צפתי, בצורות אמורפית. בטכניקה מיוחדת וצביעה בשילוב זהב 24 קראט.

ליעד יוסף. אלעד גונן,
ליעד יוסף/אלעד גונן
ליעד יוסף. אלעד גונן,
ליעד יוסף/אלעד גונן

בירידה למרתף מוקמו חלוקי נחל תלויים שלוקטו מהגלריה של גל גאון. חלוקי הנחל תוכננו בטכניקה של שריפה מיוחדת. חומר שהוא מנוגד לבטון הקריא ועובד היטב מול הקיר בטון שבסמוך אליו. חומרים מנוגדים עובדים נפלא.

דירת הגן כוללת כמובן גינה גדולה שמשתרעת על שטח של כ-200 מ"ר, והדירה עצמה 200 מ"ר המשתרעים על פני 2 קומות. "היה ברור שלאור השטח הגדול בחוץ, והעובדה שזהו בית פעיל חברתית, הבריכה חשובה ומהותית למשפחה" מסביר יוסף. הבריכה מונחת על הקרקע ואינה חפורה. היא חופתה בפסיפס, מה שמקבל מראה של ריזורט. בחלל החוץ שולב בור אש לטובת מדורה, שסביבו יכולים המבוגרים והצעירים גם יחד לארח.

ליעד יוסף. אלעד גונן,
ליעד יוסף/אלעד גונן
ליעד יוסף. אלעד גונן,
ליעד יוסף/אלעד גונן

המרתף מדבר בשפה דומה של הבית מבחינת גוונים. כאן מופיעים גוונים, נוספים, כמו ספה בגוון כחול רויאל, שאינה מרחפת, על מנת לתת תחושה של סתלבט ורביצה. כל פינה שאפשרה, הפכה לאחסון תוך ניצול מקסימאלי של החלל. שטיח צבעוני ומיוחד שמרים את החלל. התקרה במרתף נמוכה משמעותית, כך שכל הגופי תאורה שקועים וללא גופי תאורה תלויים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully