וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעים - OUT: מצעד המתנות הלוהטות לעובדים לראש השנה 2023

המתנה הפופולרית ביותר בישראל במשך שנים יורדת מצמרת רשימת העדפות העובדים כמתנת חג, אבל הדגש על הבית עדיין נשאר. מה הם כן רוצים? בעיקר להתרגש ולהשתכלל. הרשימה המלאה

מתנות לוהטות לראש השנה. יחצ,
מתנות לוהטות לראש השנה/יחצ

הארון של כולנו מפוצץ במצעים: את המתנה הפופולרית ביותר לעובדים בשנת 1993 - בדיוק לפני עשרים שנה - כבר בקושי אפשר למצוא היום. השכירים בישראל בשנת 2023, כך מתברר, כבר ראו עולם, הם חושבים בגדול, הם רוצים להתרגש, הם רוצים להשתכלל. אז מהן המתנות המסתמנות כפופולריות ביותר לקראת ראש השנה 2023? נועצנו באסתי ואורן שני, מבעלי "האיש החשוב" המספקים מתנות ופריטי קד"מ למאות חברות וארגונים ברחבי ישראל, ומצאנו את מה שמסתמן כלהיטים הגדולים ביותר.

רגע לפני שנכריז על התוצאות, שוני מהותי נוסף בין הדור העכשווי לזה של פעם הוא האופציה לאתרי בחירה. למעשה, לעובדים נשלח לינק אישי, שבו נמצאות שלל מתנות לבחירתם. בהתאם לסכום שקיבלו מהמעסיקים, הם פשוט נכנסים ובוחרים - לבדם או לאחר ייעוץ עם בני המשפחה. על מנת להקל על מנהלי הרווחה, כל התהליך הדיגיטלי, ואף שליחת המוצרים הנבחרים, מתבצעים על ידי "האיש החשוב", באופן ישיר ואישי עד לבית העובד. לא צריך אחסון או כוח אדם נוסף.

מתנות לוהטות לראש השנה. יחצ,
מתנות לוהטות לראש השנה/יחצ
  • 1. מזוודות: עם הישמע הגונג של סיום הקורונה, החלה הסתערות על המטוסים. כולם רוצים קצת חופש, קצת אוויר, קצת נופש - עם או בלי הילדים. מזוודות הן ה"מצעים" של התקופה הזו - תמיד צריך, ותמיד כיף להתחדש בהן. בזמן החגים מאות אלפי ישראלים מתכננים לטוס לחו"ל, מה שמסתמן כמתנה שמגיעה בטיימינג מושלם. בין הלהיטים העכשוויים: מזוודת הטרולי ROLLUX שהופכת למזוודה ענקית בהתאם לתכולה ומזוודת הטרולי המתקפלת ENVELOPE, הקשיחה בכל צדיה.
  • 2. מוצרי מטבח: מי שמחפש מתנה פרקטית, ימצא אותה בסדרות כלי הבישול והאפייה של החברות הפופולריות בישראל המתמחות בתחום. גם פה, תמיד כיף להתחדש בסט סירים חדש, בסט צלחות שעדיין לא נשברה ממנו שום צלחת, בבלוק סכינים איכותי, בסירי פסטה ייעודים ובעוד שלל אביזרים שכל בשלן חובב ישמח לקבל. מבין החברות הפופולריות בקרב המתנות לעובדים בולטות ארקוסטיל ו-food appeal, הנחשבות לאיכותיות ושיקיות, עם חידושים בכל שנה לתחום המטבח והקולינריה ועם זאת מציעה את פריטיה במחירים הגיוניים.
  • 3. רמקולים: לא משנה אם אתם מעדיפים לשמוע את ביונסה, ליאור נרקיס או גלי עטרי, אתם לבטח מעדיפים להגביר ולשיר יחד עם האמנים. הרמקולים של 2023 שונים בתכלית מאלו של 1993: היום הרמקולים מעוצבים והם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית; הם לא ענקיים ולא תופסים מקום נרחב; והם בעיקר משמיעים צלילים נקיים הרבה יותר מהאיכות של פעם. מגוון רחב של רמקולים מוצע לעובדים, והם זוכים לפופולריות רבה, הבולט שבהם הוא המותר הסינגפורי UB+ המזוהה עם צורת הכדור. את הרמקול הזה תמצאו בבתים של נועה קירל, נטע ברזילי, סבלימינל, רותם כהן ואחרים.
  • 4. תיקי הרשל: יש מותגים שתופסים תאוצה בקרב הצעירים יותר, ואילו המבוגרים לא מבינים על מה המהומה. כאלה הם תיקי הרשל, שהפכו ללהיט עצום בארה"ב (הם אף זכו בפרס החדשנות בשנה שעברה), ובשנים האחרונות גם בישראל. תיקי מחשב שיקיים, המעידים גם על מי שלובש אותם על גבו.
  • 5. אוזניות: ליום-יום או רק לריצה; לשיחות בעבודה או לשמיעת מוזיקה; עם חוטים או בלעדיהם; שחורות או לבנות - לכל אחד יש את ההעדפה שלו, אבל כולם צריכים אוזניות - הפריט השני החשוב ביותר אחרי הטלפון הסלולרי. בשוק ניתן למצוא שלל סוגים, צבעים, דגמים ומחירים, כעת יש ביקוש גבוה למותג הדני KREAFUNK , אוזניות בעלות חיבור Bluetooth 5.0, ויש סיבה ירוקה להתהדר בהן - הן עשויות מפלסטיק ממוחזר; והמכשיר SPEAKERBUDS LEXON שהוא למעשה שני מכשירים - גם אוזניות וגם רמקול.
  • 6. תיקי נסיעות: מכירים את האנשים שמתהלכים בחו"ל כשהתיק מקדימה? ובכן, אתם לא ההורים שלכם, הגיע הזמן להתקדם. שוק התיקים רווי במאות דגמים, צבעים וגדלים, וקל להתבלבל. החברות הגדולות, המבצעות בקרת איכות, בוחרות תמיד במותגים מוכרים ומוערכים, כמו XD DESIGN ההולנדי הנחשב לתיק הנסיעות הפופולרי בעולם, או CABAIA הצרפתי.
  • 7. גאדג'טים: עולם שלם ופרוץ של גאדג'טים מוצע לעובדים - רובם הם גימיקים שבפועל לא משתמשים בהם ביום-יום, ולבסוף הם נזנחים במגירה; או שהם מיוצרים בסין ומתפרקים לאחר שלושה שימושים. לצידם, קיימים אינספור גאדג'טים איכותיים ושימושיים, בראשם ה-tile האמריקאי, שמתחרה ראש בראש מול ה-AirTag של אפל. היתרון של הראשון, הוא ביכולת שלו לפעול גם עם אייפון וגם עם אנדרואיד, ותפקידו לאתר את המוצרים שהולכים לאיבוד: מזוודה שאתם חוששים שלא עולה איתכם למטוס, ארנק שהולך לאיבוד, שלט, צרור מפתחות ועוד. הלך לאיבוד? תמצאו אותו על המפה של הסמארטפון - בכל מקום בעולם!
  • 8. שוברים: ה-בחירה ה-פופולרית ב-יותר גם בשנה זו - שוברים באתר בעל עשרות או מאות מוצרים, לבחירת העובדים. במקום לשבור את הראש ולקלוע לראשם של העובדים - פשוט להעניק להם שוברים. בין הפופולריים בשנה זו: שוברים של רשת האופנה FOX ו-FOX HOME, וכן שוברים של אתר המותגים SWAGG המכיל מאות מוצרים במגוון רחב של מחירים.
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully