וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוק מבעבע: שלושה אולמות תצוגה בשבוע אחד

מיתון בשוק הנדל"ן? אולי, אבל בכל הקשור לעיצוב התעשייה פורחת. לראיה: שלושה אולמות חדשים, שמעידים עד כמה הישראלים מקדישים מחשבה לסביבה הביתית

טולמנ'ס דוט ראשון לציון. עמית גרון,
טולמנ'ס דוט ראשון לציון/עמית גרון

חנויות לעיצוב הבית מהוות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו ואם לומר את האמת, עולם עיצוב הבית חווה עדנה מחודשת. אנשים יוצאים הרבה פחות מהבית, עוברים לעבוד באופן היברידי מהבית וכמובן גם הטיסות פתחו בפני יותר ויותר אנשים את הרצון לשדרג את הסיבה הביתית שירגיש כמו חדר במלון מפנק.

נראה שכולם פיתחו אובססיה קלה לעיצוב והלבשת הבית. עוד שטיח, תמונה יפה, שולחן קפה, שדרוג חדר השינה וכורסא שנראית מבטיחה. ככה זה כשהבית מקבל משמעות חדשה והפריטים המקיפים אותנו תורמים לתחושת Well being שכל כך נחוצה.

נכון, האינטרנט חולל מהפכה בהרגלי הצריכה, אבל יש דברים שפשוט מחייבים את נוכחותה של החנות הפיזית. אין תחליף למשש ולהרגיש את הנוחות של הספה.

מאווררי תקרה SWING. יחצ,
מאווררי תקרה SWING/יחצ

אז אם אתם יוצאים להסתובב בחנויות עיצוב, אם כחלק מתהליך שיפוץ או בנייה ואם סתם בשביל לקבל השראה, חנויות העיצוב החדשות שנפתחו השבוע בהחלט מספקות את הסחורה.

קבלו את שלוש החנויות שאנחנו די בטוחים שכשתגיעו אליהן, לא תרצו לעזוב בידיים ריקות.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
טולמנ'ס דוט ראשון לציון. עמית גרון,
טולמנ'ס דוט ראשון לציון/עמית גרון

טולמנ'ס דוט

טולמנ'ס דוט, האחות הצעירה של טולמנ'ס, פתחה אולם תצוגה שישי, שמתפרש על פני 2000 מ"ר, במתחם העיצוב החדש ג'גיס בראשון לציון. אולם התצוגה החדש מרגיש כמו קפיצה קטנה לחול. בכניסה לאולם התצוגה החדש, נמצא חלל הקונספט המהווה סביבת השראה המדמה LOFT רחב ידיים, בו אפשר לחוות את תפיסת העיצוב של דוט בקנה מידה ביתי.

חווית הקנייה מורכבת כולה מקונספט של "חדרים" המהווים סוג של "הצעות הגשה" מגוונות, החל מסביבות אירוח, חדרי שינה, חדרי ילדים, חדר משפחה, מרפסת, משרד ביתי ועוד. חלוקת החלל לאזורים מובחנים מיטיבה להמחיש אפשרויות עיצוב ושילובים שונים של סגנונות, צבעים וחומרים. המנעד העשיר מציע מענה מגוון לצרכים המשתנים שעולים מסביבות מגורים עכשוויות הידועות לשלב גם עבודה, פנאי ואירוח.

כחלק מאולם התצוגה החדש, השיקו בדוט שני מותגיי מטבחים חדשים: FANTIN, ו- ELMAR המביאים גישה צעירה, רעננה וחדשנית.

מאווררי תקרה SWING. יחצ,
מאווררי תקרה SWING/יחצ

מאווררי SWING

מותג מאווררי התקרה המוביל פתח אולם תצוגה מרשים, רביעי במספר במתחם ג'יגיס.

אולם התצוגה החדש מתפרש על פני כ-160 מר ומציג בצורה בהירה מאווררי תקרה מתקדמים לצד קמינים חשמליים וביו-אתנול, המבוססים על בערה ידידותית לסביבה, בטיחותית ונקייה. החלל נקי ומינימליסטי, ומציע פתרונות חכמים, ועיצובים מעוררי השראה שנועדו לדייק את תהליך הבחירה.

מותג הקמינים החדש Planika שהגיע לישראל ע"י קברניטי Swing מתהדר בשורה נוצצת של מעצבי על המעצבים עבורה, בהם גם כריסטוף פילט ואריק לוי שעיצבו קמינים לשימוש פנים וחוץ. בין לקוחות החברה גם מייסד מייקרוסופט ביל גייטס.

lyra המותג נטריאל סדרת  מחיר החל מ290 שקלים קרדיט צילום naterial  צרפת מאושר לשימוש מוקטן. יחצ,
lyra המותג נטריאל סדרת מחיר החל מ290 שקלים קרדיט צילום naterial צרפת מאושר לשימוש מוקטן/יחצ

Naterial

המותג הצרפתי Naterial המתמחה בעיצוב סביבת החוץ, נחת בישראל. ואם זה טוב לצרפתיים, זה ודאי טוב לישראלים.

Naterial הינה יצרנית בלעדית של מוצריה, עובדה המאפשרת לה לשמור על קו עיצוב ייחודי עם בקרת איכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי לצרכן. Naterial מציעה מגוון רחב של מוצרים במבחר סגנונות; קלאסי, טבעי, אורבאני ומעוצב.

החנות הראשונה נפתחה במתחם העיצוב ג'יגיס בראשון לציון בחנות גדולה, המתפרשת על פני כ- 1200 מ"ר. החנות נבנתה על פי הסטנדרט העולמי כאולם תצוגה המחולק לחללים שונים של גנים, גינות ומרפסות.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully