וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בפני המציאות": תערוכה חדשה בבצלאל

"בפני המציאות": תערוכת בוגרות ובוגרי התכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי בבצלאל, תיפתח לקהל הרחב ביום חמישי, 20.7.23, בבית הנסן

זוזו - תואר שני בעיצוב תעשייתי - נורית יונג ועדי סימון. יחצ,
זוזו - תואר שני בעיצוב תעשייתי - נורית יונג ועדי סימון/יחצ

התערוכה "בפני המציאות" היא נקודת שיא בתהליך ארוך ומעמיק של עשייה עיצובית מגוונת של הסטודנטיות והסטודנטים בתכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי בבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים בראשות ד"ר רומי מיקולינסקי.

בתערוכה נדונים נושאים מגוונים השזורים בחיינו: חינוך, מגדר, פוליטיקה, בריאות, תרבות, וטכנולוגיה. זאת, תוך הפניית זרקור לבני האדם, לאינטראקציות ביניהם ולתחומים בחיינו הדורשים התערבות ושינוי. באמצעות מגוון מתודולוגיות מחקר, חשיבה עיצובית ויצירתיות רבה, עבודות הבוגרות והבוגרים מבטאים הלכי רוח, הצעות להתערבות במתרחש סביבם וקוראים למבקרים ולמבקרות בתערוכה לעצור, להתבונן ולתת את הדעת למהות פעולתם על המציאות והשינויים המתחייבים ממנה.

המדפסת האנושית הראשונה. מור פלד תמר,
המדפסת האנושית הראשונה/מור פלד תמר

הפרויקטים המוצגים חושפים את מעורבותם של היוצרות והיוצרים בסביבתם. הם מחוברים למציאות, חוקרים אותה ובוחרים להישיר מבט, לנקוט עמדה ולהתערב בה באמצעות פעולה עיצובית מיטיבה. הם פועלים מתוך קריאה פנימית ותחושת אחריות במטרה לשפר, לפתח ולקדם שלל רכיבים במציאות המורכבת בה אנו חיים, ומשמשים כסוכני שינוי היוזמים מהלכים המשפיעים על חיי אנשים רבים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מתחת לתחתונים - ספר לילדות. אלמה ליאון,
מתחת לתחתונים - ספר לילדות/אלמה ליאון

בימים טעונים אלו של פערים ומחלוקות בחברה הישראלית, אנו מזמינים את הקהל להתבונן בפני המציאות יחד עם בוגרות ובוגרי התוכנית ולהצטרף לרוח התקווה והמחויבות לפעול למען הווה ועתיד טובים יותר.
בין העבודות המוצגות בתערוכה: #זוזו - אפליקציה לקידום מעורבות אזרחית של בני נוער, פיתוח ייחודי להקלה על פגים שהותקן לראשונה בבית חולים וולפסון, מראיין אוטונומי מבוסס AI, וו לישה שמזהה את רכיבי המזון וממליץ על תזונה נכונה, שדולת הנשים הראשונה של אוהדות הכדורגל, ו"תמר" המדפסת האמנית הראשונה שמעצבת באופן עצמאי עבודות בתלת ממד.

  • פתיחת התערוכה: יום חמישי | 20.7.23 | 19:00
  • אירועי שיא ותערוכה חיה: יום שלישי 25.7, יום שישי 28.7
  • כתובת: בית הנסן, גדליהו אלון 14, ירושלים
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully