וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסדר יעבור לאדום: החיבור בין ט"ו באב לעיצוב הבית

כאשר אפילו ענקית הצבעים PANTONE הכריזה על צבע ה-VIVA MAGNETA בגווני אדום-ורוד כצבע של שנת 2023, לא מפתיע שגווני האדום הפכו לטרנד חם בעיצוב הבית. על טפטים, דקורציות ואפילו מוצרי חשמל - לקראת ט"ו באב, כך תשלבו בהצלחה את הצבע הכי רומנטי בבית

בשמים וריחות באתר,  אסנס פרפיום ט"ו באב 2022. יחצ,
בשמים וריחות באתר, אסנס פרפיום ט"ו באב 2022/יחצ

בשנים האחרונות, הפך הצבע האדום לפחות מאיים ולכזה שמשתלב בקלות בבית המודרני. הצבע הדומיננטי שמוכר בעיקר בגלל האנרגיה והחיים שהוא משדר, משמש כאלמנט מרכזי בעיצוב הבית, ומשפיע על כל חלקי הבית - מהריהוט, דרך הקירות ועד למוצרים החשמליים. עם זאת, מרבית הצרכנים העושים שימוש בצבע האדום, עושים זאת בצורה מעודנת ומשלבים אותו לצד גוונים נוספים.

normande_מקררי רטרו, להשיג בחנויות החשמל המובחרות. מקסימדיה,
normande_מקררי רטרו, להשיג בחנויות החשמל המובחרות/מקסימדיה
  • חיפויי קירות אדומים - סביר להניח שלא תצבעו את כל הבית באדום, אך אפילו קיר אחד עם חיפוי אדום יכול להוסיף עומק ועניין לחלל. זה יכול להיות מרשים במיוחד בחדרים גדולים או בחללים עם תקרות גבוהות.
  • מפלפל גם את חדר השינה - רהיט אחד בצבע אדום יכול להפוך לנקודת מוקד בחלל. בין אם מדובר בספה אדומה, כיסא מנהלים במשרד או אפילו מיטה אדומה לאווירה רומנטית בחדר השינה, הטאצ'ים העיצוביים באדום מוסיפים נגיעה של חום ואנרגיה לחלל.
  • אדום במטבח - ארונות, מקררי רטרו ותנורים, כולם משלבים את הצבע האדום בהצלחה ליצירת מטבח חם ומזמין יותר. מגמה זו באה על רקע האינדיבידואליזציה של עיצוב המטבח, כאשר יצרניות החשמל מרחיבות את אפשריות העיצוב בהתאמה אישית. כך למשל אחת הדוגמאות היא מותג מוצרי החשמל היוקרתיים מבית Küppersbusch מציג כעת את ערכת העיצוב Individual. ערכה זאת מאפשרת לצרכן להתאים את מוצרי החשמל להעדפותיו האישיות. הצרכן יכול לבחור מבין שבעה צבעים וחומרים שונים: פלדת אל חלד, כרום שחור, כרום כסוף, זהב, קטיפה שחורה, נחושת, וצ'ילי. בנוסף לכך גם בגזרת מכשירי החשמל הקטנים חובבי הצבע האדום מוצאים מגוון אפשרויות עם שילוב של מכונות קפה, מעבדי מזון, טוסטרים וכו', כולם בצבע האדום.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
normande, מעבד מזון נירוסטה, דגם CY361 ב-499 שקל. יחצ,
normande, מעבד מזון נירוסטה, דגם CY361 ב-499 שקל/יחצ
רמקול BT לאמבטיה לבבות, מחיר 69 שקל, להשיג באתר וברשת ג'נטלמן. יחצ,
רמקול BT לאמבטיה לבבות, מחיר 69 שקל, להשיג באתר וברשת ג'נטלמן/יחצ

ולסיום, דקורציה אדומה. עבור חלק מאיתנו, קירות או ריהוט אדומים יכולים להיות אינטנסיביים מדי. פריטים אדומים יכולה להיות דרך סולידית יותר להוסיף צבע ועניין לחלל הבית. זה יכול לידי ביטוי בכריות, שעונים מעוצבים, שטיחים ושלל דקורציות ויצירות אמנות שונות בגווני אדום.

  • עוד באותו נושא:
  • אדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully