וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים ח"י: החברה שחוללה מהפכה בניקיון הבית חוגגת 36

טירולר, שהוקמה ב-1987, בתמקדה בתחילת הדרך במטאטא חדשני, עברה למגב מהפכני - והשאר היסטוריה. כעת היא חוגגת 36 שנה עם מבצעים מיוחדים: "אנו בתהליך מתמיד של פיתוח מוצרים ומתן פתרונות חדשניים לתחום הניקיון"

טירולר חוגג 36. יחצ,
טירולר חוגג 36/יחצ

אם היו שואלים את בעלי חברת מוצרי הניקיון טירולר אי שם בשנת 1987 איפה תהיה החברה בעוד 36 שנה, הוא כנראה היה צוחק. מאז הקמת החברה ועד היום, היא עברה תהליך מתמיד של פיתוח והתרחבות, כאשר בתחילת דרכה התמקדה החברה במוצר אחד בלבד - מטאטא חדשני עשוי יציקת 100% גומי טבעי. במהרה הפך המוצר להצלחה מסחררת ולאחריו פיתחו בחברה מגב מהפכני בעל יכולות ניקיון ושטיפה בגריפה אחת וללא שאריות מים והשאר היסטוריה.

"המגב שפיתחנו עשה מהפיכה אדירה בתחום. קיבלנו עשרות אלפי פניות מלקוחות וחנויות והמלאי נגמר תוך ימים ספורים. זה מוצר שבהחלט גרם לנו להבין שיש צורך אדיר במוצרי ניקיון איכותיים לבית". מספרים בחברה.

בעוד הם שוקדים במרץ על הגדלת פורטפוליו המוצרים החלה החברה להתרחב ולגדול, גייסה אנשי מקצוע ומעצבים ורשמה את המוצרים כפטנט על מנת לשמור על הזכויות הקנייניות.

"אנו נמצאים בקשר ישיר עם הצרכנים ומחלקת שירות הלקוחות היא מהחשובות ביותר בחברה. פונים אלינו אנשים עם רעיונות חדשים, ובקשות וכבר היו מוצרים שפיתחנו על פי הצעות של הצרכנים עצמם. חשוב להיות קשובים לקהל ועצם הפנייה שלהם גורמת לנו להבין את החוזק והמשמעות של המוצרים עבורם".

המבריקן של טירולר. יחצ,
שונה, אחר, מתקדם. מגב של טירולר/יחצ

בשנים האחרונות הבינו בחברה את החשיבות בחדשנות טכנולוגית, והחלו לשים דגש רב על הנושא. כל מוצר עובר בדיקות רבות ובקרת איכות, העיצוב הפך נוח יותר, משודרג וכזה שמחזיק לאורח זמן. "אנו בתהליך מתמיד של פיתוח מוצרים ומתן פתרונות חדשניים לתחום הניקיון על מנת להבטיח שקהל הלקוחות יקבל את התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר בעת השימוש".

מאז תחילת השנה השיקה החברה חמישה מוצרים חדשים אשר התווספו לפורטפוליו הקיים אשר עומד על 50 מוצרים שונים. לטירולר מגוון רחב של לקוחות: משקי בית, משרדים ובתי עסק, היא בעלת אתר אונליין מצליח, ומוצריה נמצאים במעל 1000 נקודות מכירה בישראל ובנוסף נמכרים במדינות כמו ארצות הברית, קנדה, אנגליה, צרפת, איטליה, גרמניה, ספרד, אוסטרליה, סין ועוד.

לרגל חגיגות יום הולדת 36 יוצאת החברה במבצע בו תעניק 36% הנחה על כלל המוצרים באתר ולמשך שבוע

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully