וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי גרהאם מציגה: הבית של ברבי - בגודל טבעי

הסרט "ברבי" מעורר היסטריה, ובעוד שבוע תעלה לאוויר ב-+discovery הסדרה "ברבי: אתגר בית החלומות", בכיכובה של אשלי גרהאם, ובה יוצגו שמונה קבוצות של כוכבי סדרות טלוויזיה, כשהם הופכים בית בדרום קליפורניה לבית החלומות של ברבי באופן טבעי

אשלי גרהאם, ברבי בית החלומות. יחצ,
בגודל טבעי. אשלי גרהאם בבית החלומות של ברבי/יחצ

ימים ספורים לפני חשיפת התמונות של הסרט ברבי על ידי Warner Bros. Pictures, Discovery+ תחשוף ללקוחות yes ו - STINGTV את הגרסה המחודשת בגודל מלא של הצעצוע האייקוני בית החלומות של ברבי® מבית Mattel, המהוה את הבית הגדול, הנועז והגחמני ביותר עבור התחרות החדשה שלה, "ברבי: אתגר בית החלומות". הסדרה, בת ארבעה פרקים, עולה לאוויר ב-25 ביולי ב-Discovery+, ואותה מנחה הדוגמנית, המעצבת, הסופרת והיזמית אשלי גרהאם. אשלי תציג שמונה קבוצות של כוכבי סדרות טלוויזיה ושף מרשת הטלוויזיה Food Network, כשהם הופכים בית בדרום קליפורניה לבית החלומות של ברבי בחיים האמיתיים. מעריץ ברבי אדוק אחד יזכה בחופשה ממושכת של פעם בחיים בבית המוגמר.

ברבי: אתגר בית החלומות מלא בהופעות ארח של מפורסמים, כולל כמה מכוכבי הקאסט של הסרט ברבי. במהלך התחרות, המעצב עטור השבחים והשותף לפרוייקטים של ברבי ג'ונתן אדלר יהווה את השופט הבכיר לצד המעצבת והמומחית לבית החלומת של ברבי טיפאני ברוקס, כשלצידם ישפוט סלבריטי אשר יתחלף על בסיס שבועי. בכל פרק יוצג תוכן נוסטלגי וסוחף של ברבי, כאשר כל צוות יישם עיצובים נועזים המתכתבים עם בית החלומות האייקוני של ברבי בתוך הבית, הכוללים רחבת ריקודים מוארת ואקווריום שמשמש גם שולחן עבודה, לצד אלמנטים "צעצועיים" כמו קרוסלת כובעים בחדר ההלבשה של ברבי ושילוב של מעלית לחיות מחמד/תא טלפון בסלון. בסוף התחרות, תיתרם תרומה בשם צוות העיצוב המנצח לעמותת Save the Children, עמותה בינלאומית ללא מטרות רווח שמטרתה לעזור לילדים נזקקים ולשפר את איכות חייהם מסביב לעולם.

ברבי - בית החלומות. יחצ,
ברבי - בית החלומות/יחצ
ברבי - בית החלומות. יחצ,
ברבי - בית החלומות/יחצ

"כדי לגרום לזה לקרות, ארגנו את הקבוצה הגדולה ביותר של כוכבי שיפוץ ועיצוב מארצות הברית כדי ליצור את בית החלומות של ברבי בגודל מלא אשר מתפקד כבית לכל דבר," אומרת אשלי. "הלחץ על המתמודדים מורגש, כאשר עליהם לשחרר את היצירתיות שבהם הרבה מעבר לפרמטרים העיצוביים שאליהם התרגלו, על מנת ליצור מקום שברבי תהיה גאה לקרוא לו 'בית'".

הסדרה "ברבי: אתגר בית החלומות" בהנחיית אשלי גרהאם, עולה לאוויר ב-Discovery+ ב-25 בילי ללקוחות yes ו-STING TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully