וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיתון בשוק? עליה של 30% בביקוש להשכרת מתחמי אחסנה בעקבות מעברי דירה

חברת AVIA, המספקת שירותי אחסנה ומפעילה 13 סניפים בפריסה ארצית, דיווחה על העלייה החדה: "תמונת ראי לשוק"

אביה אחסנה סניף כוכב יאיר. רונן טופלברג,
אביה אחסנה סניף כוכב יאיר/רונן טופלברג

עליה של 30% בביקוש להשכרת מתחמי אחסנה לתכולה בעקבות מעברי דירה, כך מדווחת חברת AVIA, המספקת שירותי אחסנה ומפעילה 13 סניפים בפריסה ארצית. העליה מתייחסת לחודש יוני בהשוואה לחודש מאי השנה. נפח האחסנה הממוצע הוא 18 קוב, והוא משמש בין השאר לאחסנה של תכולת דירה כפתרון זמני במעבר בין דירות.

ענף האחסנה העצמית (Self Storage) בישראל נמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות והוא מוערך ב- 90 מיליון שקל בשנה. הסיבה השכיחה ביותר להשכרת מתחמי אחסנה היא מעברים בין דירות. כך למשל מדווחת חברת אביה כי כ- 70% מהלקוחות שלה שוכרים מתחם אחסנה לחודשים שבין יציאה מדירה אחת והמתנה לדירה החדשה. משך האחסנה הממוצע הוא 12 חודשים.

מיכאל פורז מנהל שיווק אביה אחסנה מתחם כוכב יאיר. רונן טופלברג,
מיכאל פורז מנהל שיווק אביה אחסנה מתחם כוכב יאיר/רונן טופלברג

מיכאל פורז, מנהל השיווק של חברת AVIA: "ענף האחסנה משקף תמונת ראי לשוק הנדל"ן בישראל. חודשי יוני-אוגוסט שמאופיינים במעברי דירות רבים, מקבלים ביטוי גם בעליה בהשכרת חדרי אחסנה. בתקופת המעבר אנשים עוברים לפתרון דיור זמני ולכן נדרשים למצוא פתרון זמני גם לאחסון תכולת הדירה שלהם. שימוש במתחמי אחסנה משמש פתרון ראוי".

לאחרונה הודיעה חברת אביה אחסנה על פתיחת שני סניפים חדשים בכוכב יאיר ובאזור התעשייה מילואות מצפון לחיפה, המתווספים ל- 11 סניפים נוספים הפרושים ברחבי הארץ. שני הסניפים החדשים, בדומה לסניפים האחרים, פועלים במודל של אחסנה עצמית מלאה ומאפשרים כניסה למתחם 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, בלי צורך בנוכחות של נציג החברה או בתיאום מראש.

  • עוד באותו נושא:
  • אחסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully