וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירותים על חוף הים: הכי רחוק מהחוויה שהכרתם

המחשבה על התפנות בחוף הים יכולה להעלות מחשבות מרתיעות, אבל אבישג צרפתי לקחה את הסיפור למקום אחר לגמרי. כשתגיעו לחוף מי עמי באשדוד - תבינו

שירותים ציבוריים בחוף מי עמי אשדוד. מאור מויאל, סטודיו רותם,
תגידו לנו שזה תא שירותים שראיתם בעבר/מאור מויאל, סטודיו רותם
  • תכנון אדריכלי ועיצוב: אבישג צרפתי
  • צילום: מאור מויאל (סטודיו רותם)
  • מיקום: חוף מי עמי, אשדוד
  • מטראז': 2 מבנים, כ-200 מ"ר

אם עד היום התרגלתם להגיע לחוף היום ולהיכנס להחליף בגדים בשירותים גנריים, ללא שום אופי או סגנון, הגיע הזמן לחשוב קצת מעבר. אדריכלית אבישג צרפתי מאשדוד מוכיחה שאפשר גם אחרת.

פרויקט שיפוץ של מבנה שירותים ושירות (משרדים ומרפאה) יצא השנה האחרונה לביצוע ע"י החברה לתיירות באשדוד בחוף מי עמי והרים את הרף. המבנה הישן עמד מוזנח במשך שנים רבות והמטרה הייתה לשפץ אותו ללא צורך בתוספת שטחים או שינויי חזיתות.

השירותים בחוף מי עמי - לפני ואחרי

שירותים ציבוריים בחוף מי עמי באשדוד. יחצ,
שירותים ציבוריים בחוף מי עמי באשדוד/יחצ
שירותים ציבוריים בחוף מי עמי אשדוד. מאור מויאל, סטודיו רותם,
שירותים ציבוריים בחוף מי עמי אשדוד/מאור מויאל, סטודיו רותם

האתגר הגדול ביותר שעומד בפני מתכננים כאשר ניגשים למבנה ציבור, הוא למצוא את הפתרון ה"יפה" ע"י חומרים שעומדים בתקנים המחייבים מבנים ציבוריים. בפרויקט הנ"ל נעשה שימוש בתקן מחמיר, ולמרות שמדובר במלתחות ולא במקלחות - נעשה שימוש בריצוף בעל מקדם למניעת החלקה גבוה מהנדרש.

ההשראה לפנים הפרויקט הייתה "תחושה של חמאם (בית מרחץ) טורקי" - השילוב בין חופש, אותנטיות ואקלקטיות. הרהיט שעומד במרכז החלל הוא כמובן רהיט הכיורים שתוכנן ע"י אבישג במטרה לגרום למשתמש חוויה של דינאמיות בתוך החלל והשתקפות של המתרחש מאחוריו ומלפניו.

שירותים ציבוריים בחוף מי עמי אשדוד. מאור מויאל, סטודיו רותם,
כמו חמאם טורקי/מאור מויאל, סטודיו רותם

הרהיט תוכנן ע"י יצירת חיבור בין מוצר מדף לנגרות אישית (ביצוע של משה ישראל) ובוצע ע"י חומרים עמידים ללחות. חוץ המבנה חופה בלוחות FUNDERMAX , הקורה הקיימת חופתה באותו עץ שהשתמשנו בו לרהיט הפנים (IROKO- טיק אפריקאי), הגגות נצבעו והאלומיניום שודרג. חשוב בנוסף להדגיש כי במקום קיימת גם מקלחת חיצונית מונגשת לנכים.

  • עוד באותו נושא:
  • שירותים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully