וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי ריחות, בלי בזבוז: כך תארגנו את המקרר לקראת נסיעה

עמית אונגרוביץ', טור אורח

13.7.2023 / 12:54

אתם חוזרים מחופשה, מגיעים הביתה, פותחים את המקרר ומגלים שצריך לזרוק לא מעט מהאוכל שלכם שהתקלקל בזמן השהייה בחו"ל. עמית אונגרוביץ', מנהל מוצר ב-BSH, היבואנית הרשמית של BOSCH, מספק לנו את הטיפים שלו להכנת המקרר לפני הנסיעה

כך תסדרו את המקרר. יחצ,
לפתוח את המקרר ולמצוא הפתעות לא נעימות? אפשר להימנע. באדיבות BOSCH/יחצ

הילדים יצאו לחופש ובקרוב גם אנחנו. בין אם סגרתם חופשה קצרה בארץ, גיחה לסופשבוע לחו"ל או נסיעה ארוכה של שבועות ארוכים, עליכם לבצע הכנות רבות - לארוז בגדים, לקבוע אטרקציות, לתאם את הביטוח, למצוא סידור לכלבים... לצד כל זאת, חשוב לתכנן גם את היום שאחריי ולקחת בחשבון גם את מוצרי המזון שיושבים במקרר שלכם שלא תתאכזבו לגלות אותם מקולקלים עם חזרתכם. עמית אונגרוביץ', מנהל מוצר ב-BSH היבואנית הרשמית של BOSCH הכין עבורנו מדריך מיוחד עם כל הטיפים להכנת המקרר לקראת היציאה לחופשה.

הטיפים

  • סידור חכם של המקרר: סידור נכון של המצרכים במדפים והמגירות שבמקרר מבטיחים שמירה מירבית על איכות המוצרים ומאריכים את חיי המדף. אם יש לכם מוצרי מזון רבים אשר דורשים קירור, מומלץ וחשוב לתת לכל מוצר את המקום שלו, ולא להניחם אחד על השני. ישנם מקררים רבים המציעים שטחי אחסון רחבים יותר מהרגיל, כך שאפשר לאחסן כל מוצר בנפרד, דבר המסייע לקור לעבור בין המוצרים ולשמור על טריותם.
  • איך להאריך את חיי הירקות והפירות? פירות וירקות ידועים כאחד ממוצרי המזון שמתקלקלים ונרקבים מהר, ולכן חשוב לאחסן אותם בצורה המאיטה את התהליך. כך למשל, שמירת פירות וירקות בתוך שקית מזרזת תהליך של היווצרות הלחות מה שגורם להם להירקבות מהירה. לכן, כאשר מסדרים את המקרר, רצוי להוציא את הירקות והפירות מהשקיות ובכך טריותם נשמרת לטווח ארוך ותהליך ההירקבות מאט. כמו כן, מומלץ לאחסנם במגירות ייעודיות עם בקרת טמפרטורה נמוכה ושמירה על לחות אופטימלית כמו VitaFresh במקררי BOSCH או בקופסאות אטומות. במקרה של פירות קיץ, אלו במיוחד אוהבים קור ולכן כדי להניח אותם בחלקו הפנימי ביותר של המקרר הידוע כחלק הקר ביותר.
  • אחסון השומר על טעם וטריות: טיפ חשוב לשמירה על המזון לאורך זמן הוא באמצעות אחסון השומר על הטעם והטריות. אחת האלטרנטיבות הפופולריות ביותר לשמירה היא אריזת ואקום השומרת על טריות למשך זמן רב, וגם על הטעם והערך התזונתי של ירקות ופירות, בשר ודגים טריים וכן על שאריות המזון שלכם.
  • אל תשמרו מוצרים שיכולים להתקלקל: בדקתם את המקרר לקראת הנסיעה וגיליתם מוצרים עם תוקף קצר? או פירות וירקות שעשויים להתקלקל או להירקב בזמן שלא תהיו וליצור ריחות רעים במקרר שלכם? אנו בBOSCH מאמינים בצמצום של זריקת מזון, ועל כן אם במקרר שלכם ישנם מצרכים שעשויים להתקלקל במהלך החופשה, מומלץ לבשל עימם את הארוחות הקרובות עד הנסיעה, או להקפיאם וכן גם ניתן להעבירם לתרומה.
  • מתי בפעם האחרונה ניקיתם את המקרר? לפני הנסיעה, כשאתם עוברים על המוצרים במקרר ובוררים מה לזרוק, מה לבשל ומה להקפיא - כדאי לנצל את ההזדמנות ולנקות ביסודיות את המקרר שלכם לפניי הנסיעה. כך תהיו בטוחים שתחזרו למקרר הגייני ומסודר.
  • חיסכון בזמן החופשה: סידור והכנת המקרר לקראת החופשה תלוי במידה רבה בזמן הנסיעה שלכם. אם בכוונתכם לצאת לטיול קצר של עד 10 ימים ניתן להשאיר את המקרר פועל. אם אתם מתכננים נסיעה לתקופה ממושכת, מומלץ להפעיל את מצב Vacation mode כאשר המקרר ריק. מדובר על מצב הפעלה הנמצא במקררים החדשים של BOSCH, המיועד להיעדרות ארוכה ומאפשר חיסכון בחשמל בזמן שאתם מבלים. מצב החופשה מחמם באופן אוטומטי את תא הקירור ומעלה את הטמפרטורות, בעוד שבתא ההקפאה הטמפרטורה האידיאלית נשארת זהה כבשגרה. בנוסף, ישנם מקררים בעלי גב מתכת עם מערכת Multi Airflow השומרת על האוויר בחלל המקרר טרי וקר, תוך פיזור הקור באופן אחיד מה שמאפשר יציבות של הטמפרטורה כאשר המקרר סגור.
  • עוד באותו נושא:
  • מקרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully