וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית הספר כולם שווים: המהלך של רשת הסטוק

רשת הסטוק משיקה את קטלוג ה-Back To School המסורתי שלה בהובלת מדליקת המשואה, אופק ראשון ובשיתוף עמותת "וראייטי ישראל"

הסטוק חזרה ללימודים. סטודיו הפנינה,
הסטוק חזרה ללימודים/סטודיו הפנינה

לקראת החזרה למסגרות ורגע לפני שהילדים מסיימים את חופשת הקיץ שלהם וחוזרים לבתי הספר והגנים, צילמה רשת "הסטוק" את קטלוג ה-Back To School המסורתי שלה, כאשר כל כולו מסרים כנגד חרמות ובעד השוויון ואילו הפעם בחרה הרשת בשחקנית חיזוק נהדרת, מדליקת המשואה, אופק ראשון.

הקטלוג אותו מובילה אופק, צולם בשיתוף עמותת "וראייטי ישראל", כדי לשים זרקור וחשיבות עליונה על שילוב ילדים עם מוגבלויות וילדים שעברו חרמות במסגרות הלימוד שלהם או בקרב חבריהם. מטרת המהלך של רשת הסטוק, בשיתוף אופק ראשון ועמותת וראייטי ישראל, הינה להדגיש כי כולם שווים ושכולם מתרגשים מהחזרה לבית הספר והגנים במידה שווה לגמרי.

ליום הצילומים המיוחד והמרגש הגיעו התאומים, תיאו ומיה, תאומים עם מוגבלות, שנהנו על הסט יחד עם אופק ראשון, גיא, יובל, רני ורוני, ילדים אשר עברו חרם כזה או אחר והוכיחו שכולם שווים ושכולם בעלי מכנה משותף אחד- כולם מתרגשים מהחזרה לבית הספר.

רשת הסטוק, רשת כלי הבית מהמובילות בארץ, מקדמת כאג'נדה במשך שנים רבות שילוב של בעלי מוגבלויות בקמפיינים השונים של הרשת. הרשת יוצאת באופן קבוע בקריאה לחברות ועסקים נוספים לשלב בעלי מוגבלויות במרקם התעסוקתי עליהם הם אמונים.

בקטלוג ה-Back To School של הרשת ניתן למצוא את המגוון הרחב ביותר של פריטי חזרה לבית הספר בין אם מדובר על תיקי מותגים כמו ג'נספורט, תיק אורטופדי של מודן, תיק של FILA ועוד. בנוסף מבחר מוצרי הכתיבה, מחברות, קלמרים והפריטים הנלווים הוא רחב והפערים בן רשת הסטוק לבין הרשתות האחרות יכולים להגיע לעשרות אחוזים.

"השינוי מתחיל ככה"

הדר לוס, מנהל השיווק של רשת הסטוק ציין כי: "אנחנו מאמינים עם כל הלב שהשינוי מתחיל ככה, בדברים הקטנים. ברגע שהורים וילדים רואים יחד פרסומות המשלבות את כלל גווני האוכלוסייה בישראל ונחשפות לכך שאין שוני בין הילדים, זה הניצוץ שמייצר שיח של שוויון. בקמפיינים שעשינו בשנים הקודמות קיבלנו אלפי תגובות אוהדות בין אם ברשתות החברתיות או מהצרכנים בחנויות, אבל כשהילדים שלקחו חלק בצילומים סיפרו לנו שזה אחד הימים המאושרים בחייהם, מבחינתנו זה היה שווה הכול".

מיכל סלונים מנהלת השיווק של עמותת וראייטי מסרה: הפעילות של וראייטי מתפרשת בשנים האחרונות על פני מגוון רחב של תחומים מספורט ועד לחינוך. תחת "וראייטי חינוך", בשותפות עם ארגון "סיסמה לכל תלמיד", בנינו תוכנית שלמה לעידוד הסובלנות, ההכלה והנתינה בחברה הישראלית על כל גווניה ורבדיה, ברמה הארצית, הקהילתית והחינוכית. הרעיון הוא שכאשר ילדים גדלים יחד עם כאלה ששונים מהם - הם גדלים להיות מבוגרים מכילים ואמפתיים וכולנו כחברה מרוויחים. אנו מברכות את חברת "הסטוק" שממשיכה גם השנה לשלב ילדים וילדות עם צרכים מיוחדים בקמפיין שלה, מתוך רצון אמיתי ליצור שינוי בחברה."

  • עוד באותו נושא:
  • וראייטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully