וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Naterial, המותג הצרפתי הבינלאומי לריהוט גן ובישול חוץ, מגיע לישראל

המותג הצרפתי Naterial המתמחה בריהוט גן, גרילים ומטבחי חוץ מעוצבים מגיע לראשונה בישראל כחלק מאסטרטגיית התרחבות גלובלית. Naterial הוא חלק מקונצרן הקמעונאות הגדול באירופה שכבר השיק את המותג דקטלון בישראל

lyra המותג נטריאל סדרת  מחיר החל מ290 שקלים קרדיט צילום naterial  צרפת מאושר לשימוש מוקטן. יחצ,
lyra המותג נטריאל סדרת מחיר החל מ290 שקלים קרדיט צילום naterial צרפת מאושר לשימוש מוקטן/יחצ

המותג הצרפתי Naterial המתמחה בריהוט גן, גרילים ומטבחי חוץ מעוצבים מגיע לראשונה בישראל כחלק מאסטרטגיית התרחבות גלובלית. Naterial הוא חלק מקונצרן הקמעונאות הגדול באירופה שכבר השיק את המותג דקטלון בישראל.

לפני כשלוש שנים הוחלט בחברת Adeo, חברת הענק הצרפתית, להפריד את המותג Naterial מרשת החנויות Leroy Merlin, רשת DIY השלישית בגודלה בעולם ולהקים רשת מתמחה עצמאית. בכוונת Naterial העולמית לפתוח כ-500 חנויות בעולם עד שנת 2030.

Naterial הינה יצרנית בלעדית של מוצריה, עובדה המאפשרת לה לשמור על קו עיצוב ייחודי עם בקרת איכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי לצרכן. Naterial מציעה מגוון רחב של מוצרים במבחר סגנונות; קלאסי, טבעי, אורבאני ומעוצב.

המותג נטריאל, סדרת OVO, מחיר 2,590  שקלים. יחצ,
המותג נטריאל, סדרת OVO, מחיר 2,590 שקלים/יחצ

ל-Naterial מגוון רחב של מוצרים: מכשירי גריל (מנגל), מטבחי חוץ, פינות אוכל, פינות סלון ואירוח, פרגולות, שמשיות, מיטות שיזוף, ערסלים ועוד. בכל קטגוריה מוצע מבחר רחב של אופציות וסגנונות שונים. ב Naterial ניתן למצוא פתרונות הצללה וריהוט במגוון רחב וגדול. החברה מתחייבת ל-2-5 שנות אחריות מלאה למוצריה.

החנות הראשונה של Naterial בישראל תיפתח ב-13 ליולי בראשון לציון בחנות גדולה המתפרשת על פני כ- 1200 מטרים. החנות נבנתה על פי הסטנדרט העולמי כאולם תצוגה המחולק לחללים שונים של גנים, גינות ומרפסות.

גלעד קרונר, לשעבר מנכ"ל H&M שהתמנה למנכ"ל החברה בישראל מסר: "אנחנו שמחים ונרגשים לקראת השקת המותג הצרפתי הבינלאומי Naterial בישראל. אין לי ספק שהמגוון, האיכות והעיצוב של מוצרי החברה המוצעים במחירים אטרקטיביים ימצאו חן בעיני הצרכן הישראלי ו-Naterial יהפוך למותג מוביל בישראל".

אולם התצוגה Naterialישראל, מרכז גיגיס, ילדי טהרן 8, ראשון לציון.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully