וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמינים בשקיפות: הזכוכית עדיין מרכיב בולט בעיצוב הבית

זכוכית היא טרנד שהיה כאן מראשית תולדות האדריכלות ועד ימינו. כיצד היא משתלבת בריהוט, שידות, מזנונים ודקורציה לבית?

Studio Reish ו-Prat  living -  להשיג בחנויות ובאתר prat living. elad hizki phtography,
Studio Reish ו-Prat living - להשיג בחנויות ובאתר prat living/elad hizki phtography

מה משותף לגורדי השחקים שמציירים מחדש את קו השמיים לוואזה מיניאטורית? בין תכשיטי תאורה לשידות, ויטרינות ואזות ופריטי דקורציה? מילה אחת - זכוכית. מדובר בחומר גלם מושלם שהודות להרכבו הוא בוהק ביופיו, מתווך בין קרני האור למתבונן, יוצר תחושת ריחוף ומרחב, ונחשב לחביבם של האדריכלים והמעצבים. קבלו את הזכוכית כפי שלא הכרתם.

"התועלתיות הראשונית של הזכוכית, לפני שמעמיקים בנבכי ייצורה, זאת העובדה שהיא פשוט שקופה, as is ללא כל אכזבות", פותחים מומחי חברת prat living. להמחשה הם מציגים את תמונת הפתיחה של הכתבה, מדירת הבאוהאוס התל אביבית בעיצובה של דורי רדליך. מדובר בדירה קטנה, שכל ס"מ בה יקר מנשוא, ואפילו קירות הפרדה מבזבזות שטח יקר.

בדיאלוג משותף ומרתק יצרו Studio Reish Xו Prat living‏‏ קולקצייה של 5 אובייקטים המשלבים אבן טרוורטין הרווחת בקולקציות המוצעות מציגים בפרט ליביניג, עם הצורניות והחומר - המראות והזכוכית האקרילית הכל כך מזוהים עם סטודיו רייש.אוקסימורון שיצר שילוב מפתיע, מרגש, הומוריסטי אך אלגנטי ומעורר השראה! לכל פסל פונקציונליות שונה, לעיתים מראה, לעיתים ואזה, לעיתים מעצור ספרים - תמיד מרתק… קולקציה במהדורה מוגבלת - נמכרת בחנויות שלנו בשכונת גן החשמל ובחנות האונליין.

שקיפות מ-א' עד ת'

כשהשקיפות עמומה ורב הנסתר על הנגלה מתקבל אלמנט של הפתעה וחופש דמיון החל מאקססוריז ועד לתאורה.

א' זה אקססוריז

לדברי מומחי prat living, אחד האלמנטים שמבדלים את הריהוט מאולם התצוגה לבית - הוא האגרטל בבחירה אישית עם הפרח האהוב עלינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
prat living, ואזה  Mingei זכוכית מולבנת -  להשיג בחנויות ובאתר prat living. יחצ,
prat living, ואזה Mingei זכוכית מולבנת - להשיג בחנויות ובאתר prat living/יחצ

כאלמנט מבדל, בקישו ממעצבת אוקראינית שנחשבת לכוכב עולה בתעשייה ליצור סדרת ואזות בעלות עניין, אך כאלה שתתאמנה לכל סוגי הזרים. ואכן, המעצבת קטרינה סוקולובה פיתחה את קולקציית Una במגוון צורות, היקפים, גבהים העומדים בפני עצמם וניתנים לשילוב בהתאמה לטעמכם.

הגאומטריה הגלילית יוצרת קומפוזיציה בשיטת הרכב וערבב. הסדרה מציגה גם דגמים נוספים של מגוון גימורי זכוכית דוגמת בועות, פסים, מעושנת וחלקה. עוד בענייני אקססוריז: סדרת ואזות דגם Mingei השואבת השראה מתנועה האומנות היפנית Mingei של שנות העשרים של המאה הקודמת. הסדרה בעלת 3 אגרטלים בעלי מכנה משותף של קימורים מעוגלים אך בקומפוזיציות המשלימות אחת את השנייה. ניתן לשלב בין ואזות בזכוכית שקופה, אופל מט וקרמיקה.

ש: שידות

ברהיטים של עיונה משתלבת הזכוכית במגוון אפשרויות בחירה, זכוכית חלקה או זכוכית סבתא, הזכוכית מאפשר לשמור על הפריטים המאוחסנים מפני אבק ומעניקה מראה יוקרתי מעודן ונקי. הזכוכית סבתא במראה של פעם מעניקה גם אופי והטקסטורה שלה כובשת ויפה.

עיונה זכוכית סבתא בשילוב עץ - להשיג בחנות ובאתר. סיון מויאל,
עיונה זכוכית סבתא בשילוב עץ - להשיג בחנות ובאתר/סיון מויאל
עיונה - ויטרינה עם דלתות זכוכית - פרקטי ויפה - להשיג בחנות ובאתר. סיון מויאל,
עיונה - ויטרינה עם דלתות זכוכית - פרקטי ויפה - להשיג בחנות ובאתר/סיון מויאל

ת' זה תאורה

הזכוכית עוטפת אותנו גם בענף התאורה. הן בארמונות יוקרה והן במשרדי הייטק, הזכוכית מככבת בגופי התאורה. בין אם היא אטומה או שקופה, יתרונה נובע באופן פיזור קרני האור, בנוסף הזכוכית עמידה בחום ומבטיחה את אורך חייו של גוף התאורה. הזכוכית, מעבר להיותה מאירת עיניים, היא כחומר ביד היוצר וניתנת לניפוח ועיצוב בכל גוון, מרקם ומתאר.

"גופי תאורה מזכוכית אטומה יוצרים רפלקציה אניגמטית ומשחקי אור וצל מעניינים בחלל", מציינים מומחי prat livng.

prat living - prat space עיצוב פנים דורי רדליך -  להשיג ב-prat living. גדעון לוין,
prat living - prat space עיצוב פנים דורי רדליך - להשיג ב-prat living/גדעון לוין

על חלונות, דלתות וקירות זכוכית

ביקשנו מהמומחים של "עיונה" שיעשו לנו סדר בסוגי הזכוכיות לצד דוגמאות וטיפים. אילת, המומחית בבתי יוקרה ודירות אורבניות, עושה שימוש רב בזכוכית ופורשת בפנינו את קיצור תולדות הזכוכית.

  • זכוכית סבתא - זכוכית עם ניחוח נוסטלגי שמעניקה לרהיט אופי וייחודיות, משחק של חומריות בשילוב עץ. מעבר להיבט הפרקטי של עמידות וחוזק הזכוכית מקנה המון יופי לרהיט ומשתלבת היטב במזנונים, שידות ואפילו במטבחים.
  • זכוכית רפלקטיבית - כשמה כן היא, מדובר בזכוכית בעלת ציפוי מחזיר אור המדמה מראה, באופן זה מפחיתה את חדירת החום, שומרת על פרטיות ויוצרת רפלקציה למתבונן בחוץ, כפי שניתן לראות בגורדי שחקים המשקפים את השמים, העננים והנוף.
  • זכוכית רבודה (טריפלקס) - זכוכית שמתקבלת באמצעות הדבקת 2 שכבות זכוכית. זכוכית מסוג זה מציעה בטיחות אופטימלית, המתקבלת הודות להדבקתן של שתי שכבות זכוכית זו על גבי זו באמצעות יריעת PVB קיצור של Polyvinyl Butyral המקשרת ביניהן וסופגת את השברים במקרה של התנפצות.
  • זכוכית קליר ואולטרה קליר - זכוכית הקליר היא הקלאסית והנפוצה ביותר, היא חד שכבתית ודי עמידה, אולם היא בעלת מראה ירקרק. כדי לשדרגה ניתן לבחור בזכוכית אולטרה קליר שעברה ניטרול של הגוון הירקרק.
  • זכוכית מחוסמת - הזכוכית עברה תהליך חימום בטמפרטורה מבוקרת וקירור מהיר לטובת חיזוק והקטנת הסיכון הכרוך בהתנפצות.
  • זכוכית חלבית - בעלת מראה חלבי מעודן הודות לתהליך צריבה שעברה. זכוכית זו מסננת את האור.
  • עוד באותו נושא:
  • זכוכית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully