וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכות הבוגרים בשנקר יוצאות לדרך

ב-13.7 מסדרונות שנקר יתמלאו בפרויקטים חדשניים ומרתקים מתחומי ההנדסה, העיצוב והאמנות. הנושאים בהם עסקו הבוגרים הטריים הם רבים ומגוונים. הם נוגעים בתחומים של טכנולוגיה עתידית, פיתוח סביבתי ואחריות חברתית, שואלים שאלות על זהות, חוזרים למקורות ומדמיינים את המ

שנקר תקשורת חזוזתית מוח  - לינוי אהרון. יחצ,
שנקר תקשורת חזוזתית מוח - לינוי אהרון/יחצ

הסינרגיה בין יצירתיות, בינה מלאכותית (AI), ליברליזם ודמוקרטיה יכולה לעצב את עתידנו. האם נשכיל ליצור תנופה אל הלא נודע המסקרן, העצמה של יחידים וטיפוח חברה מכילה ומשגשגת יותר?

שנת 2023 התאפיינה בכניסה של טכנולוגיה מהפכנית המשפיעה על מרבית מהתחומים בחיינו, וכך גם באקדמיה. בשנקר, החיבור בין מקצועות ההנדסה למקצועות העיצוב הוא מהות העשייה, ועם פריצתם של מחוללי דימויים כמו מידג'רני ודאלי, ושל בינה מלאכותית מסוג צ'אט ג'י.פי.טי, הזמינים לכל משתמש, הזיקה בין העולמות התהדקה אף יותר.

שנקר עיצוב תעשייתי עדי אברמוב. הדמיה,
שנקר עיצוב תעשייתי עדי אברמוב/הדמיה
עיצוב טקסטיל מוזס טליה שאנון. רוני כנעני,
עיצוב טקסטיל מוזס טליה שאנון/רוני כנעני

עיצוב, טכנולוגיה ובינה מלאכותית (AI) משפיעים זה על זה בהדדיות, ולכן גם על התעשייה ושוק העבודה. השנה לקחנו על עצמנו את המשימה לחקור את הקשר לעומקו, וגילינו יחד, סגל וסטודנטים שהטכנולוגיה החדשה, לצד העשייה המסורתית, מספקת למעצבים כלים ומשאבים חדשים המאפשרים להם לחלום, ליצור, להמציא ולממש רעיונות מקוריים, שאפתנים ומורכבים. כל אלו היוו תמריץ לאימוץ כלי הבינה המלאכותית אל תכניות הלימודים במחלקות השונות.

2023 הייתה גם השנה שבה נקראנו לעמוד על משמר הערכים החשובים לנו מכל, שעד עתה אולי נלקחו כמובן מאליו- דמוקרטיה ושיוון. ערכים אלו מספקים את המסגרת הדרושה לטיפוח יצירתיות ומחשבה חופשית.

שנקר עיצוב תכשיטים מורן ברזילאי. שי פרנקו,
שנקר עיצוב תכשיטים מורן ברזילאי/שי פרנקו
עיצוב טקסטיל היימן טליה וגרשון הדר. רוני כנעני,
עיצוב טקסטיל היימן טליה וגרשון הדר/רוני כנעני

ב-13.7 מסדרונות שנקר יתמלאו בפרויקטים חדשניים ומרתקים מתחומי ההנדסה, העיצוב והאמנות. הנושאים בהם עסקו הבוגרים הטריים הם רבים ומגוונים. הם נוגעים בתחומים של טכנולוגיה עתידית, פיתוח סביבתי ואחריות חברתית, שואלים שאלות על זהות, חוזרים למקורות ומדמיינים את המחר.

דרך סיורים מודרכים, אירועי תוכן ומפגשים, קהל המבקרים יקבל הצצה מקרוב אל התהליכים המרתקים ועבודות הגמר הייחודיות מהדור החדש של היזמים, המהנדסים, היוצרים והאמנים של שנקר.

שנקר עיצוב תכשיטים דניאל אבנשטיין. שי פרנקו,
שנקר עיצוב תכשיטים דניאל אבנשטיין/שי פרנקו
  • סיורי העיתונאים בתערוכת הבוגרים יתקיימו ביום חמישי, ה-13.7. בשעה 12:00- הפקולטה לעיצוב, הפקולטה להנדסה ושנקר הנדסאים- אנה פרנק 12, רמת גן. שעה 18:00- אירוע קדם פתיחה- בית הספר לאומנות רב תחומית - ז'בוטינסקי 8 רמת גן.
  • ימים ושעות פתיחת התערוכות לקהל הרחב: 13-21.7: מחלקות העיצוב, ההנדסה, ובית הספר להנדסאים: בניין פרניק - רחוב אנה פרנק 12, רמת גן / בניין מיטשל - רחוב ידע העם 8, רמת גן. ימים א' - ה' 10:00 -22:00. יום ו' 10:00 - 13:00.
  • בית הספר לאמנות רב-תחומית: בניין עלית/רחוב ז'בוטינסקי 8, רמת גן. ימים א' - ה' 11:00 -22:00, יום ו' 10:00 - 13:00.
  • אירוע הפתיחה יתקיים ב-13.7 בשעה -20:00/ הכניסות מהרחובות אנה פרנק 12 וידע העם 8, רמת גן.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully