וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרבד הקסמים: ערד טקסטיל משיקה קולקציית שטיחונים

ערד טקסטיל משיקה בימים אלה קולקציית שטיחונים חדשה ומעוצבת של המותג, כולל שטיחוני סף לבית, לחדר הרחצה ולמטבח. את הקולקציה ניתן לרכוש בהנחה מיוחדת של 60% בסניפים בלבד בפריסה ארצית

שטיחון אמבט דגם סומבה ערד טקסטיל מחיר 47.6 שקל. עדי גלעד,
שטיחון אמבט דגם סומבה ערד טקסטיל מחיר 47.6 שקל/עדי גלעד

ערד טקסטיל, מותג הטקסטיל הוותיק והמוביל, משיק בימים אלה קולקציית שטיחונים של המותג. הקולקציה החדשה כוללת שטיחוני סף מעוצבים לכניסה לבית, שטיחונים לחדר הרחצה ושטיחוני מטבח, שישדרגו את הבית, כאשר חלקם ניתנים לשילוב בחדרי השינה וכן בחדר האמבט.

בנוסף, ערד טקסטיל יוצאת במבצע מיוחד עם 60% הנחה על כל קולקציית השטיחונים החדשה, בתוקף עד סוף חודש אוגוסט ובסניפים בלבד בפריסה ארצית.

שטיחון מטבח מאליה ערד טקסטיל 103.6-55.6. עדי גלעד,
שטיחון מטבח מאליה ערד טקסטיל 103.6-55.6/עדי גלעד

השטיחים

  • שטיח כניסה לבית מעוצב WELCOME "כוכבים" מתוך קולקציית שטיחי כניסה לבית של "ערד טקסטיל". מידות 60*40, בד טבעי מודפס, משטח PVC. מחיר: 43.60 שקל.
  • שטיח למטבח מעוצב דגם "מאליה", דוחה כתמים, PVC איכותי. ניתן להשיג את השטיחונים בגדלים ובעיצובים שונים. ניתן להשיג במידות 60/90, 60/120, 60/160 ס"מ. מחיר: 103.6-55.6 שקל.
  • שטיחון כותנה מעוצב דגם "סומבה", ארוג בעבודת יד, מקולקציית שטיחוני האמבט של "ערד טקסטיל", אידיאליים לשילוב גם בחדרים נוספים במטבח וגם בחדרי השינה. 100% כותנה, מידות 50/80 ס"מ. מחיר: 47.6 שקל
  • להשיג בסניפים בפריסה ארצית ובאתר האונליין של המותג.
  • עוד באותו נושא:
  • שטיח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully