וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדירה ישנה לפנינה בסגנון נורדי

הם רצו סגנון מינימליסטי, חמים וביתי. היו להם 160 מ"ר כדי לעשות את זה. ואז הם קראו למעצבת קרן לסר. זו התוצאה

מבט לפסנתר, דלתות פנדור. עיצוב: קרן לסר. מאור מויאל,
מבט לפסנתר, דלתות פנדור. עיצוב: קרן לסר/מאור מויאל
  • פרויקט: תכנון ועיצוב דירה אורבנית בתל אביב
  • שטח: 160 מ"ר
  • הדיירים: זוג הורים ושלושה ילדים צעירים
  • עיצוב פנים: קרן לסר
  • צילום: מאור מויאל

המעצבת קרן לסר התבקשה לתכנן דירת 160 מטרים עבור זוג הורים ושלושה ילדים צעירים. בקשת הלקוחות הייתה לתכנן את הדירה בסגנון מינימליסטי, חמים וביתי, עם הפרדה ברורה בין החלל המרכזי לבין שאר האזורים בבית.

פלטת הצבעים נבחרה בהתאם: גוונים כחולים ואפורים שקטים, בשילוב אלמנטים של עץ ושחור. קירות הבית נצבעו בגוון בהיר וחם ובכל הדירה הותקן פרקט חמים. "הצבעים והחומרים שנבחרו משקפים את הסגנון הנורדי: בהיר ומינימליסטי, אבל גם חמים וביתי", סיפרה המעצבת. "עבור דלתות הפנים בחרנו את הדלתות האקוסטיות של פנדור, שיוצרות בידוד אקוסטי בין החללים המשותפים לבין חדרי השינה. הדלתות מאפשרות לבני הבית ללמוד ולעבוד בשקט מוחלט", הוסיפה לסר.

חדר משחקים, עיצוב קרן לסר. מאור מויאל,
חדר משחקים, עיצוב קרן לסר/מאור מויאל

המטבח תוכנן בשני "פסים", וכולל הרבה אחסון ומקום לכיור בחלק הצמוד לקיר, ואי פתוח במרכז, עם כיריים בטיחותיות ואזור ישיבה לארוחות קלות. תכנון המטבח מאפשר לבשל עם הפנים לבני המשפחה או אפילו תוך כדי צפייה בטלוויזיה. לצד האי ישנה יציאה ישירה למרפסת, שתוכננה כך שאזור הבישול החיצוני ימוקם בהמשך ישיר למטבח שבפנים. התכנון הפך את המטבח לאזור ישיבה נעים ומקום מרכזי לאירוח, במיוחד עם הנוף המשגע שנשקף מהמרפסת.

סלון פרויקט קרן לסר. מאור מויאל,
סלון פרויקט קרן לסר/מאור מויאל

"הקיר המרכזי בסלון כולל תאורה נסתרת ומערכות חשמל מובנות. המזנון תוכנן בקפידה ובהתאמה אישית למערכות ולצורכי האחסון. הגוון הנבחר עבורו הוא כחלחל אפרפר, בהתאם לפלטת הגוונים של יתר הבית. בנוסף נבחרה ספה פינתית, בגוון כחול רויאל, ובגודל שמאפשר להכיל את כל המשפחה יחד. כיסא נדנדה בגוונים דומים משלימים את התמונה, והשולחנות הקטנים שפיזרתי באזור מאפשרים גמישות מבחינת אכילה מול הטלוויזיה גם עבור הילדים, ואפילו מעל לספה עם שולחן ייעודי שנקרא נשכן", הוסיפה לסר.

חדר רחצה דלתות פנדור, עיצוב קרן לסר. מאור מויאל,
חדר רחצה דלתות פנדור, עיצוב קרן לסר/מאור מויאל

עוד אלמנטים שממוקמים בחלל המרכזי הם פסנתר שחור שנמצא בחזקת המשפחה כבר הרבה שנים, וספריה גדולה שתוכננה בהתאמה מלאה לקיר עליו היא יושבת, וכוללת אחסון סגור ותצוגה לפריטי נוי וספרים.

חדרי הילדים עוצבו בסגנון התואם לזה של הבית. הילדים אף השתתפו בהחלטות ובחרו את גווני הריהוט והקירות. "באחד החדרים תמצאו מיטת קומתיים גדולה ורחבה, שמעודדת לינה משותפת וקרבה בין הילדים", מסבירה המעצבת, "כך גם בחדר המשחקים, בו יצרנו מרחב פתוח שכולל ספרייה משגעת לאחסון ספרים, משחקים ובובות. החלל הניטרלי מעודד ומזמין את הילדים למשחק משותף".

מטבח פרויקט קרן לסר. מאור מויאל,
מטבח פרויקט קרן לסר/מאור מויאל

חדרי הרחצה תוכננו בסגנון נקי וחמים בשילוב של אריחים במראה במבוק עם גוונים אפרפרים בדרגות כהות שונות. הוספנו ארון אחסון מותאם אישית וספסל. "הספסל הוא פריט עיצובי מיוחד אך מעבר לכך, הוא מותאם לרווחה האישית של הלקוחות", מספרת לסר ומסכמת: "התכנון שמפריד בצורה ברורה בין החלל הציבורי הגדול לבין זה הפרטי, תוך שמירה על אותה צבעוניות בכל הבית, יצר תוצאה מינימליסטית, חמימה וביתית, שמתאימה לצרכי כל אחד מבני המשפחה".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully