וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממלכה הקסומה: הסוד שמאחורי עיצוב חדרי הילדים

מלאכת העיצוב של חדרי ילדים אינה קלה ומצריכה מחשבה עמוקה. איך עושים את זה נכון, מודרני ומותאם לצרכים של הנסיכות והנסיכים שלכם?

חדר ילדים בעיצובו של אייל טרסר. יחצ,
חדר ילדים בעיצובו של אייל טרסר/יחצ

כשבאים לעצב חדר ילדים יודעים שהמלאכה אינה קלה ומצריכה מחשבה עמוקה. את עיצוב חדרי הילדים יש לקחת ברצינות יתרה וחשוב גם לשתף את הילד בסוד העניינים, היות ובסופו של דבר זו עומדת להיות הממלכה האישית שלו ונסיך יש לכבד. כמובן שחשוב שהחדר יתכתב עם העיצוב הכללי הרווח בדירה או בבית ולא יהיה תלוש לחלוטין מתוך הקונספט.

בעת עיצוב החדר כדאי לחשוב על תכונות האופי של הילד ולשלב את הדברים החשובים לו. למשל, ילד שאוהב ספרים (כן, עדיין יש כאלה) או ילד שמקפיד על הקלסרים והמחברות, ישמח מאוד לגלות שיש לו מדף מעל שולחן הכתיבה זמין בכל עת.

חשוב גם למקם מדף לצד המיטה עליו ימוקמו הצעצועים האהובים. יש להקפיד על גובה המדף או הארונית, על מנת שילד קטן יוכל להגיע אליהם בקלות ולשלוף משם את מה שהוא חפץ.

רהיטי דורון חדר ילדים צהוב. יחצ,
רהיטי דורון חדר ילדים צהוב/יחצ

ארון צף תמיד יעשה את העבודה המיוחדת בחדר הילדים, הארונות הללו בעלי אמירה ופונקציונאליות מרשימה ופרקטית לחלוטין.

יש לקחת בחשבון את הצבעים בהם עושים שימוש בחדר ילדים, יש שיטענו שהצבעים העזים מחיים את הנפש ויש שיטענו בתוקף שיש צורך בגוונים שקטים, להשקיט את הנשמה ולמצוא בחדר מפלט מפנק ומלטף. כדאי לדאוג בחדר פינה בה הילד יכול לייצור ולצד פינה זו לייחד קיר מעליו ניתן לתלות את היצירות.

לבנות, כבר מגיל מוקדם כדאי לייחד פינה, בה היא תמקם את הפריטים הנשיים הנדרשים כמו מברשות, מסרקים, סיכות, טישו ועוד. מדפי הספרים טוב שיהיו ליד החלון ויישטפו באור יום, כך שיהיה צורך מופחת במנורות, בעת הקריאה.

חדרי ילדים משלבים פעמים רבות קיר אחד צבעוני וזאת תוך הנחייה ברורה של שאר הפריטים המצויים החדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
חדר ילדים בעיצובו של אייל טרסר. יחצ,
חדר ילדים בעיצובו של אייל טרסר/יחצ

ברשת רהיטי דורון חושבים כל העת על עיצוב נקי אך עם טוויסט עכשווי תוך התחשבות מלאה בצרכים כמו פינה להכנת שיעורי בית , פינת מחשב נוחה, פינת ישיבה, כמו כן חשוב מאוד בעת התכנון לחשוב היכן תמוקם הטלוויזיה, מקום שלא יגזול מחלל החדר.

היום, רוב החדרים הינם קטנים ויש למקסם את נוכחות הפריטים בתוכם. הארון והמיטה הם הפריטים שגוזלים הרבה מקום, חשוב שלמיטה יהיה ארגז מצעים, בו ימוקמו גם שלל פריטים אחרים, חשוב לתת את הדעת על מיטה מתכוננת למשל בה הילד או המתבגר יוכלו לשכב בנוחות , לצפות בטלוויזיה, לעבוד במחשב ולקרוא.

מחשבה חשובה מאוד היא הדאגה לאירוח חברים, יש לחשוב היכן החברים יוכלו לשבת בנוחות ולדאוג לאופציות נוחות ולאביזרים נלווים כמו קוביות ישיבה צבעוניות.

בעת עיצוב חדר לבנות, יש לחשוב על צבעים חמים או מה לעשות כמו תמיד גם בגווני ורוד. ניתן להשאיר קיר אחד לבן ולהדביק מעליו טפט ייחודי שישתלב עם פריטי הריהוט. בעת עיצוב הארון יש להטמיע בתוכו מראה, פרט שלעיתים נשכח וכה חיוני בחדרי הבנות. טוב ייעשה אם המיטה תהיה מלכותית, וזאת על מנת שהיא תהנה בכל ערב ללכת לישון בה ולקום מאושרת בבוקר. אם החדר מבוסס על משקופים ופרופילי חלון מעוגלים טוב לבחור במיטה שהינה בעלת קצוות מעוגלים ולהיפך - כאשר החדר מושתת על צורה מלבנית עדיף לבחור מיטה בהתאם.

חדר בנות רהיטי דורון. יחצ,
חדר בנות רהיטי דורון/יחצ

שילובי צבעים עזים כמו כחול עז, צהוב ו-ורוד מקנים לחדר את האמירה הייחודית. את הצבעים העזים משלבים למשל בידיות הארון, על גבי המדפים, שילובי צבעים על הארון, במסגרת צביעת ריבועים , בארוניות ועוד. לצד הצבעוניות תמיד יהיו אילו שיבחרו בחדר בו כל הפריטים לבנים שם החוכמה היא לשלב וילונות ססגוניים, כיסא בצבע קונטרסטי, שטיח עם אמירה ועוד.

כל ילד או ילדה, מתבגר ומתבגרת, יכולים לבטא את רצונם, דרך מחשבתם בעת עיצוב החדר. כל אחד יכול לבחור את שילובי הצבעים, מיקום המדפים, מיקום הארוניות ולייצור את הפינה האישית המועדפת.

  • עוד באותו נושא:
  • חדר ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully