וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם על מזוזה כפריט עיצובי? תחשבו שוב

אחת המתנות הפופולאריות ביותר לחנוכות בית ומעברי דירה הינה מזוזה מעוצבת שתביא ברכה לבית החדש בו היא מוצבת. איך בוחרים? מומחי "הצורפים" עם הטיפים

מזוזה סרטים פרחים כסף טהור, הצורפים מחיר 515 שקל. יחצ,
מזוזה סרטים פרחים כסף טהור, הצורפים מחיר 515 שקל/יחצ

חודשי יולי אוגוסט בישראל מאופיינים מלבד חופשות במעברי דירות. הישראלים מנצלים את חופשת הקיץ למעברים כדי להכניס את הילדים ב-1 לספטמבר למסגרות החדשות להתאקלמות מהירה ונעימה. עם מעברי הדירה מגיעות גם חנוכות הבית למשפחה וחברים קרובים, וכמובן - עיצוב הבית החדש עם שדרוג חללים שונים לפי התקציב.

אחת המסורות ברוב בתי האב בישראל היא קביעת המזוזה, תשמיש קדושה יהודי המהווה תזכורת ליציאת מצרים ולכך שהיהודים נתבקשו למרוח דם על המשקופים כדי לסמן את בתי היהודים, על מנת שמלאך המוות יפסח אליהם במכת הבכורות. מאז ועד היום, המזוזה תמיד שימשה כסמן לבתים יהודיים.

מזוזה פליגרין כסף טהור הצורפים, מחיר 407 שקל. יחצ,
מזוזה פליגרין כסף טהור הצורפים, מחיר 407 שקל/יחצ

מי אמר שמזוזה אינה פריט עיצובי? אחת המתנות הפופולאריות ביותר לחנוכות בית ומעברי דירה הינה מזוזה מעוצבת שתביא ברכה לבית החדש בו היא מוצבת. הענקת מזוזה מעוצבת מחזקת את הקשר בין הנותן למקבל, שכן היא מסמלת את המאמץ והמחשבה המושקעים בבחירת מתנה מיוחדת באמת.

אז לרגל עונת מעברי הדירה אספנו עבורכם את הטיפים לבחירת מזוזה מטעם מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל ''הצורפים''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מזוזה פריזמה מצופה כסף גדולה מרדינגר מחיר 194 שקל. יחצ,
מזוזה פריזמה מצופה כסף גדולה מרדינגר מחיר 194 שקל/יחצ
  • מה שהופך את המזוזה למתנה ייחודית עוד יותר הוא התאמה אישית. אפשרות אחת היא לכלול את שם הנמען או ראשי תיבות על המזוזה. ניתן לעשות זאת על ידי חריטה ישירה של שם המשפחה או השם הפרטי על המזוזה.
  • דרך פופולרית נוספת להתאים מזוזה היא על ידי בחירת עיצוב המשקף את טעמו האישי של מקבל המתנה, תחומי העניין או הרקע שלו. זה יכול לנוע בין שילוב צבעים, חומרים או מוטיבים ספציפיים בעלי ערך סנטימנטלי המייצגים את המורשת התרבותית או הדתית שלהם. המזוזות המעוצבות עשויות מכסף טהור או בציפוי כסף עם שילוב עץ משובח.
  • ציפוי המזוזה לשמירת הצבע לאורך זמן, מזוזות מצופות בלכה מונעות שינוי בצבע, כך שאין צורך בתחזוקה השוטפת. זאת נקודה מאוד חשובה - אנשים פעם נמנעו מרכישת מזוזות כסף או בציפוי כסף בגלל הסיבה הזאת. היום הנושא פתור, אפשר לרכוש בלי בעיה ובלי דאגה.
  • בחירת גודל הקלף - אנשים חושבים שגודל הקלף אמור להיות בגודל המזוזה. חשוב לשים לב שאין מידה סטנדרטית, חייבים לבדוק את המידות הפנימיות של המזוזות ולרכוש את הקלף בהתאם.
מזוזת עמודים טקסט מצופה כסף מרדינגר, מחיר 194 שקל. יחצ,
מזוזת עמודים טקסט מצופה כסף מרדינגר, מחיר 194 שקל/יחצ

עבור חלק מרוכשי מזוזות הכסף המעוצבות מדובר בהידור מצווה, עבור אחרים שמעדיפים מזוזות כסף או בציפוי כסף זה לגמרי פריט עיצובי, הראשון שרואים עוד לפני הכניסה לבית. אנשים משקיעים המון כסף בדלת כניסה מעוצבת ואיכותית, מזוזה זה לגמרי פריט עיצוב משלים.

אז כיצד ניתן לבחור לבחור את המזוזה המושלמת? קחו בחשבון את עיצוב הבית של הנמען, השתייכותו הדתית והמיקום המיועד בביתו. לדוגמה, מזוזה מסורתית בנושא יהודי תתאים ביותר למי שמקיים מנהגים דתיים בסגנון קלאסי, בעוד שעיצוב עכשווי ומינימליסטי יתאים למי שמעדיף מוטיבים מודרניים.

  • עוד באותו נושא:
  • מזוזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully