וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שריהוט חוץ צריך להיות אפרורי?

רגילים לכורסאות, ספות ושולחנות בצבעים חדגוניים? פיטרו הכט מציגים קולקציות ייחודיות המוסיפות מימד נוסף של צבע מחוץ לכותלי הבית

מערכת ישיבה בומבום בעיצוב האמנית ג'ואנה ואסקונצ'לוס למותג רוש בובואה בפיטרו הכט. Baptiste Le Quiniou,
מערכת ישיבה בומבום בעיצוב האמנית ג'ואנה ואסקונצ'לוס למותג רוש בובואה בפיטרו הכט/Baptiste Le Quiniou

Roche Bobois Paris הוא אחד המותגים המובילים באולם התצוגה של פיטרו הכט ומהמוערכים והמובילים בתחום עיצוב הבית הבינלאומי. המותג נוסד לפני יותר מ-60 שנים ומתהדר בשיתופי פעולה מעוררי השראה של טובי המעצבים בעולם, ביניהם ז'אן פול גוטיה, סשה לקיק ומרסל וונדרס, לצד בתי אופנה בינלאומיים כ- Kenzo Maison וMissoni Home-.

המותג " Roche Bobois השיק מחדש השנה בתערוכת העיצוב במילאנו, את סדרת ספות ה- Bombom של האמנית הפורטוגזית ג'ואנה ואסקונצ'לוס, אשר מצליחה לכבוש שוב את פסגת הבמה בפרשנותה האמנותית והעכשווית, בפריטי ריהוט שובבים וצבעוניים בעיצובה. קולקציית ה- Bombom המיועדת לריהוט פנים וחוץ, מציגה ספות המגיעות בצורות אורגניות, בהתאמה צבעים לבחירה, המיועדות למטרת שכיבה או ישיבה.

צבעי הספות משקפים את האופטימיות והיצירתיות של ואסקונצ'לוס ובאים לידי ביטוי בפלטת צבעים פסטלית מתקתקה, בהשראת הבתים בעיר העתיקה של ליסבון, לצד גווני שקיעה עמומים. עוד בקולקציה: שטיחים עגולים ואמורפיים, שולחנות קפה, לצד פריטי אומנות דקורטיבית בצבעוניות התואמת את הסדרה, המהווים את המעטפת המושלמת לטוטאל לוק קסום שיקפיץ כל חלל פנימי או חיצוני.

ROCHE BOBOIS - MAH JONG להשיג בפיטרו הכט בלעדית. יחצ,
ROCHE BOBOIS - MAH JONG להשיג בפיטרו הכט בלעדית/יחצ

עוד בגזרת ריהוט החוץ של המותג Roche Bobois ניתן להתרשם ממערכת הישיבה האייקונית - Mah-jong, שבשנים האחרונות הותאמה לסביבת החוץ ואף נוספה לה אופצייה להגבהה על גבי פלטפורמת מתכת. מדובר במערכת ישיבה מודולרית שעוצבה לראשונה ב-1971 ע"י Hans Hopfer ונחשבת לעל זמנית באופייה. הMah-jong מתחדשת ומותאמת לרוח התקופה, תוך שילובים בין עולם האופנה לעיצוב הבית ומידי כמה זמן משתחררת מהדורה מיוחדת המציגה בד נבחר מבתי אופנה שונים דוגמת Missoni Home, Kenzo Takada ו-Jean Paul Gaulitier.

דגם Temps שעוצב בעקבות דגם הפנים של המותג. התוספת לקולקציית החוץ היא השזלונג שמאפשר לשלב ולייצר קומפוזיציות נוספות לצד הספה המודולרית. הדגם מאופיין בקווים מעוגלים, ומאפשר ישיבה נמוכה רגועה ונינוחה.

מחירים: לפי הזמנה אישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שולחן אוכל פילאר חוץ - מותג דיטרה איטליה להשיג בפיטרו הכט. יחצ,
שולחן אוכל פילאר חוץ - מותג דיטרה איטליה להשיג בפיטרו הכט/יחצ

קולקציית 2023 של המותג הותיק Ditre הינה תוצר של עיצוב וייצור איטלקי, ששם דגש על כל גימור ופרט, המתמזג עם אלגנטיות וחדשנות כשהפנים והחוץ מתחברים יחד בהרמוניה מושלמת.

גם השנה, ממשיך המותג לשתף פעולה עם מעצבים מובילים שיודעים להציג נאמנה את הדי אן איי של החברה הדוגל בעיצוב איכותי ללא פשרות. בין הדגמים החדשים המיועדים לריהוט חוץ: מערכת הישיבה Papilo החתומה על ידי המעצבStefano Spessotto, מורכבת משלושה מודלים אורגניים ודוחי מים שיתאימו לכל חלל חיצוני ובמיוחד לרביצה לצד בריכה, ובנוסף, שולחן אוכל דגם Pillar בעל חלק עליון משיש ורגלים מצופות חומר גולמי המקנה מראה טבעי וקליל.

מחירים: לפי הזמנה אישית.

VARASCHIN-EMMA DAYBED1 - להשיג בלעדית בפיטרו הכט. יחצ,
VARASCHIN-EMMA DAYBED1 - להשיג בלעדית בפיטרו הכט/יחצ

המותג האיטלקי Varaschin שנוסד ב-1969 יצר לעצמו את השם החם בסצנת ריהוט החוץ לבית באמצעות הנגשת פתרונות אידיאליים ופונקציונליים עדכניים וטרנדיים במיוחד. הקולקציות מציגות מגוון רחב ועשיר של דגמים עכשוויים בשילוב חומרים ייחודי שיהפכו כל חצר או מרפסת לחלק דומיננטי ובלתי נפרד מהבית.
דגםEmma מיועד לקבל ולהכיל את פני כל בני המשפחה בחיבוק, ומאופיין באריגה בעבודת יד המעצימה את צורתו ועיצובו.

דגם Belt הוא רהיט רב תכליתי שעוצב במיוחד לחיק הטבע, ומיועד לשימוש בנפרד או בשילוב עם המודלים האחרים בקולקציה. בעיצוב מינימלי, המורכב מקווים מעוקלים, זהו פריט שמרהט כל חלל בקלות ומאפשר גיוון רב. המושבים הרכים והנוחים מרופדים בבדים נעימים ועמידים במיוחד.

מחירים: לפי הזמנה אישית.

Roche Bobois, Ditre Italia ,Varaschin ניתן להשיג בבלעדיות בפיטרו הכט: מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח ומתחם DCITY, מעלה אדומים

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully