וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'רב-בריח' משיקים קולקציה חדשה של דלתות כניסה בעיצוב אדריכלים מצטיינים

הדלתות בעיצובם של אדריכלים שזכו בפרויקט העיצוב 'קול קורא'. מדובר בדלת כניסה עם מראה בצידה הפנימי, דלת שהסוד בה טמון בידית ודלת שהיא יצירת אמנות יפהפייה

רב בריח, עיצוב דן ליפשיץ. תמי בר שי,
רב בריח, עיצוב דן ליפשיץ/תמי בר שי

חברת רב-בריח, לא מפסיקה להתעדכן ולהתחדש, הזמינה מעצבים לעצב את דלת הכניסה האמנותית שלהם בפרויקט 'קול קורא' וכעת משיקה את קולקציית הדלתות בעיצובם. חלק מהשפה העיצובית החדשה של רב-בריח "מכניסים סטייל לבית", יצאה החברה לפני מספר חודשים עם מיזם "קול קורא" למעצבים ואדריכלים לעיצוב דלת כניסה בהתאמה אישית.

במסגרת הפרויקט נבחרו שלושה עיצובים שיוצרו וישווקו בקולקציית דלתות הכניסה לבית של רב-בריח לשנת 2023.

מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק רב בריח: " כחלק מהשיח השוטף שלנו ומתוך הקשבה לקהילת האדריכלים והמעצבים נולד הרעיון של פרויקט 'קול קורא' שכעת מושק באתר ובסניפי הרשת עם דגמים של דלתות כניסה בעיצובם. אנחנו מבינים את הצורך של הלקוחות "לתכשט" את הבית - ומה נכון ויפה יותר מלהתחיל בדלת כניסה מעוצבת. עיצובי הדלתות של האדריכלים שנבחרו להוביל את הפרויקט נותנות פרשנות חדשה ומרעננת לדלתות הכניסה"

רב בריח דלת כניסה, עיצוב ליאת זליג. תמי בר שי,
רב בריח דלת כניסה, עיצוב ליאת זליג/תמי בר שי

לפרויקט 'קול קורא' נענו כ -120 מעצבים ואדריכלים, ולאחר תהליך של תחרות ושיפוט, נבחרו לעצב דלתות כניסה שלושה מעצבים מובילים:

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

דן ליפשיץ - מינימליזם מעוצב, הסוד הוא בידית

דן ליפשיץ. יחצ,
דן ליפשיץ/יחצ

אדריכל ומעצב פנים, בוגר תואר ראשון ושני באדריכלות באונ' פוליטכניקו שבמילאנו, איטליה.
הדלת שעיצב דן ליפשיץ- מינימליזם מעוצב, הסוד הוא בידית. ההשראה של דן מבוססת על סגנון האדריכלות הבינלאומי שהיה נפוץ במאה ה20- בישראל בכלל ובתל אביב בפרט. הסגנון התאפיין במינימליסטיות, בעיצוב פרקטי, אלגנטי, ללא קישוטים ובשימוש מרובה במרפסות בנויות ובעלות אופי נקי ופונקציונלי (הצורה נובעת מהפונקציה). דן לקח את המוטיבים המובהקים של המעקות והמרפסות הבנויות והטמיע אותם בדלת הכניסה - בדגש על הידית, אשר משמשת כשער הכניסה לבית ואולי אף מרמזת על הסגנון העיצובי שנמצא בחללים המרכיבים אותו. הדלת שדן עיצב היא דלת בגמר צבע איכותי שניתנת לצביעה בכל אחד מהגוונים במניפת הגוונים של רב-בריח. הייחוד של הדלת הוא ידית המשיכה שמותקנת בצידה החיצוני - ידית מעץ מקצה לקצה עם רדיוס בצד מנעול. מינימליזם מעוצב.

ליאת זליג - יוקרתיות והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר

ליאת זליג. יחצ,
ליאת זליג/יחצ

הדלת בעיצובה של ליאת נקייה, מדויקת ומוקפדת עד הפרטים הקטנים ביותר. ליאת היא מעצבת פנים בעלת תפיסת עיצוב ייחודית השמה דגש על תכנון פונקציונלי, יצירתי ומוקפד עד הפרטים הקטנים ביותר. העיצוב של ליאת מבוסס על בחירת צבעים וחומרים טבעיים אשר משתלבים יחד. ליאת מאמינה בהתאמת העיצוב לצרכים ולרצונות הלקוח ובשיתוף פעולה הדוק עם בעלי המקצוע השונים. הדלת שעיצבה עבור רב-בריח היא דלת רב-בריחית עם ליבת פלדה וחיפוי לוחות עץ עם חלוקה גאומטרית. ליאת עיצבה את הדלת בהשראת טרנד הפליסה שמככב בכל תערוכות העיצוב הגדולות בעולם, בכל תחומי העיצוב - מעיצוב אופנה ועד עיצוב פנים וכל מה שביניהם. העץ מגוון בצבעי חול ואבן היוצרים מראה מזמין ורגוע, נקי מאוד אך עם זאת יוקרת

הלל אדריכלות- העץ מגוון בצבעי חול ואבן היוצרים מראה מזמין ורגוע, נקי מאוד אך עם זאת יוקרתי

שירה מוסקל והדס רוט, הלל אדריכלות ועיצוב פנים. יחצ,
שירה מוסקל והדס רוט, הלל אדריכלות ועיצוב פנים/יחצ

הלל אדריכלות יצרו שימוש מפתיע לצד הפנימי של הדלת. האדריכלית שירה מוסקל ומעצבת הפנים הדס רוט הן שותפות ומייסדות של המשרד המוכר "הלל אדריכלות", משרד מוביל ופורץ דרך בתחום מגורי היוקרה. סגנון העיצוב שלהן חם מאוד אבל יכול לכלול גם אלמנטים אורבניים ותעשייתיים ושימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, בטון וברזל. ההשראה לדלת הגיעה מהחיבור שלהן לחומרים טבעיים ועל-זמניים, בדגש על צידה הפנימי של דלת הכניסה, הצד שבדרך כלל מקבל פחות דגש ופחות פוקוס עיצובי. שירה והדס ביקשו להתייחס לדלת כפריט שישמש את בעליו שנים קדימה. מתוך חשיבה על המרחב הפנימי של הבית הן בחרו לשלב מראה בחזית הפנימית של הדלת. המראה היא שיקוף של החלל ושל מה שקורה בפנים, מחמיאה לו ובתחושה גם מרחיבה אותו.

את קולקציית הדלתות החדשה ניתן להשיג בסניפי רשת רב בריח ובאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • רב בריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully