וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאן הגיל מרגיש אחרת": הקמפיין החדש של רשת "עד 120"

מרכז הקמפיין החדש ניצב הסלוגן "כאן הגיל מרגיש אחרת", אשר מבטא את האג'נדה הכוללת של עד 120 לפיה גיל אינו עובדה אלא תחושה

קמפיין עד 120/יחצ

רשת הדיור המוגן עד 120 משיקה קמפיין חדש בהשקעה מוערכת של כ-7 מיליון שקל. במרכז הקמפיין החדש ניצב הסלוגן "כאן הגיל מרגיש אחרת", אשר מבטא את האג'נדה הכוללת של עד 120 לפיה גיל הוא אינו עובדה אלא תחושה. התפיסה בעד 120 היא שלסביבה הפנימית והחיצונית של האדם ישנה השפעה משמעותית על "הרגשת הגיל" שלו ולפיכך, הרשת שמה לעצמה למטרה ליצור עבור דייריה מרחב פיסי ורגשי מלא בתוכן ומשמעות, אשר ידגיש מעל לכל את גילם המנטאלי.

במסגרת הקמפיין צולמו ונערכו ארבעה סרטים בהשתתפות 14 שחקנים בטווח הגילאים 35-75, כאשר שניים מהם עולים בימים אלה בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל וברשתות החברתיות בפריסה רחבה.
במרכז הסרט הראשון ניצבת חזרה מוזיקלית של להקת רוק לפני הופעה חשובה ובסרט השני שיחה טיפוסית סביב השולחן בארוחת ערב חגיגית. מאחורי שני הסרטים עומד קונספט משותף וייחודי במסגרתו במהלך הסרט השחקנים הצעירים מתחלפים לפתע בשחקנים בני הגיל השלישי. באופן הזה, הקמפיין חותר תחת הנחות המוצא המקובלות ביחס לגיל ומאפייניו, ומעביר את המסר לפיו גיל הוא משהו שמרגישים, ובבתי עד 120 הוא בהחלט מרגיש אחרת.

מנכ"ל רשת הדיור המוגן עד 120, תומר רוזנברג: "הקמפיין החדש ובמרכזו הסלוגן 'כאן הגיל מרגיש אחרת' מביא לידי ביטוי את הגישה הייחודית שלנו בענף, המבוססת על הידע והניסיון ארוך השנים שצמחו ברשת ביצירת תשתית אולטימטיבית המאפשרת לכל דיירינו להתחבר לגילם המנטאלי ולצמוח ולפרוח בשנים הטובות של חייהם".

רשת עד 120 מובילה כבר למעלה משלושה עשורים את תחום הדיור המוגן היוקרתי עם שלושה בתי דגל במיקומי פרימיום: תל אביב, הוד השרון וראשון לציון. בשלוש השנים הקרובות הרשת עתידה להתרחב משמעותית עם בתים חדשים במודיעין, נס ציונה, קריית מוצקין וירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully