וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תהיו מרובעים: עיצוב הבית עובר לקימורים

הלוק הבנאלי של זוויות ישרות מלווה אותנו כבר מאות שנים, אבל כעת עולם העיצוב חוזר לקימורים - וכן, זה נראה ומרגיש הרבה יותר טוב ומודרני

שולחן צד עם קימורים - להשיג בחנויות prat living. יחצ,
שולחן צד עם קימורים - להשיג בחנויות prat living/יחצ

לא רק עיצובים פונקציונליים, אלא כאלה שגם משפרים את מצב הרוח שלנו. קחו רגע לדמיין בניין או חדר. רוב הסיכויים שאתם מדמיינים משטחים מלבניים שטוחים וקווים ישרים. בין אם מדובר בקירות, קורות או חלונות, רוב האלמנטים האדריכליים מגיעים בצורות סטנדרטיות ומעשיות במיוחד.

האדריכלות המודרנית מחזירה את הקימורים לתמונה ומבשרת - פונקציונליות לצד תחזוק מצב הרוח והרווחה של בני הבית. במובן זה, אין דומה לכוחם של משטחים מעוקלים שזורמים חופשי, מה שמסביר מדוע הם חוזרים כטרנד עיצוב מודרני , עם מעגלים וכיפופים אורגניים ממריצים את החלל וגורמים לשוהים בו להרגיש טוב.

מעמד צד - להשיג ב-prat living קולקציה חדשה KristinaDam Studio דנמרק. יחצ,
מעמד צד - להשיג ב-prat living קולקציה חדשה KristinaDam Studio דנמרק/יחצ

במחקר משנת 2013, מדעני מוח גילו שסביר להניח שבני אדם יחשבו שמרחב יפה יותר אם הוא מפותל במקום ישר. בסופו של יום, אנחנו יצורים שאוהבים עקומות. מאז התקופה הקלאסית ועד תקופת ימי הביניים, הקימורים שימשו כתכונה מרכזית באדריכלות. עיצובם נפל עם המהפכה הרנסנסית, כשהועברו מעיצוב הבנין לטובת הריבועים והזוויות הישרות. במאה ה-20, חזרו הקימורים לקדמת הבמה, ותפסו מקום חשוב באדריכלות האירופית והאמריקאית. בשנים האחרונות, רואים גם בתרבות האדריכלות במזרח את המעבר לשימוש נרחב של הקימורים והפסים העגולים.

החזרת הקימורים לאופנה נמשכת כיום, והיא מבטאת דרך האדריכלות את חזרת התשוקה למראה הטבעי והקרוב ללב. הקימורים מעניקים לבית מראה יותר ידידותי ואורגני, מגבירים את התחושה של זרימה ותנועה ומספקים ניצוץ אסתטי במראה הבית וכך גם ישירות משפיעים על תחושת הזרימה בלב באדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
prat living, להשיג בחנות ובאתר- Ginger lounge. יחצ,
prat living, להשיג בחנות ובאתר- Ginger lounge/יחצ

Prat living מציגה קולקצייה מיוחדת הכוללת מגוון רהיטים עם קימורים שנותנים ביטוי עיצובי לזרימה בחלל וכמובן, לתחושת הנוחות והרוגע שלכם בחלל.

להשיג באתר LALA design  סטיילינג בר בן ישי ברבורית. ניצן הפנר,
להשיג באתר LALA design סטיילינג בר בן ישי ברבורית/ניצן הפנר
  • ג'ינג'ר היא משפחה של כסאות, כורסאות ושולחנות בעיצובו של סבסטיאן הרקנר. השייפים האורגניים והקימורים היפים מאפשרים להם להשתלב בצורה מושלמת בחללים שונים ומגוונים החל מאזורי אירוח, דרך חדרי שינה, פינות קריאה ועוד.
  • ספת ה- Grace נולדה בהשראת האסתטיקה העיצובית של שנות ה-70 של המאה ה-20. התוצאה שמתקבלת מצורת ה"חיתוך" של גב הספה יחד עם המושב המעוגל והפרטים המדויקים הינה יצירת אומנות עגלגלה המתכתבת באופן יוצא דופן עם החלל.
  • Zen היא סדרת שטיחים חדשה ויפהפייה עם שפה עיצובית ייחודית. סדרת השטיחים עוצבו ע"י המעצבת Emily Broom בהשראת חיי היומיום והצורך להפוך את הבית למקום הבטוח והמרגיע. השטיחים מעוצבים בהשראת גני ה"זן" יפניים, המייצרים תחושה של רוגע ורווחה תוך הקפדה על איכות חומרי גלם בר קיימא.
  • קונסולת הקיר Valet יכולה לשמש כקונסולה בכניסה לבית, בחדר השינה או כשולחן עבודה מנימליסטי ומעוצב. דפנות מעוגלות ומדף לא שיגרתי יוצרים פריט מעודן המשלב אסתטיקה ופרקטיות מירבית.
  • שולחנות הקשת מעוצבים בהשראת הבשורה האדריכלית בשילוב עיגולים ופינות. כוחם הוויזואלי של השולחנות מושך את העין ומייצר את התחושה המעגלית שאנחנו אוהבים. השולחנות עשויים מתכת צבועה בגוון בז' ובגוון אדמה והם לגמרי הבחירה הברורה מבחינת חובבי העיצוב המודרני והנקי.
prat living - prat space עיצוב פנים דורי רדליך-  - להשיג ב prat living. גדעון לוין,
prat living - prat space עיצוב פנים דורי רדליך- - להשיג ב prat living/גדעון לוין

לסיכום - במקרה הזה אנחנו לגמרי בעניין של לעגל פינות, וכמה שיותר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully