וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכניסים צבע: המותג האיטלקי שרוצה לשנות את פני המטבח שלכם

אם חשבתם שמקומו של הצבע הוא בחדר הילדים, המותג האיטלקי DeManincor, המיובא ארצה על ידי חברת ניגא שף FOR HOME בהחלט יגרום לכם לחשוב שוב. זה באמת יכול לעבוד? תראו ותתרשמו

באדיבות ניגא שף FOR HOME מטבחי DEMANINCOR. איתי אבירן,
באדיבות ניגא שף FOR HOME מטבחי DEMANINCOR/איתי אבירן

אם חשבתם שמקומו של הצבע הוא בחדר הילדים, המותג האיטלקי DeManincor, המיובא ארצה על ידי חברת ניגא שף FOR HOME בהחלט יגרום לכם לחשוב שוב. לצד חידושים פונקציונליים וטכנולוגיים ייחודיים, מציעים ב-DeManincor מגוון רחב של צבעים וגימורים שהופכים את המטבח ל-ONE OF HIS KIND. מטבחי הנירוסטה מיוצרים CUSTOM MADE על פי צרכי החלל בשלל צבעים מיוחדים החל מאדום, סגול ירוק וחום שוקולד, שחור עם נגיעות זהב וכן מטבחים בצבעוניות מטאלית מתכתית בגווני COPPER ונוספים.

ניגא שף FOR HOME, המותג DEMANINCOR. יחצ,
ניגא שף FOR HOME, המותג DEMANINCOR/יחצ

"מצד אחד" מסבירה יעל מוסקוביץ' סמנכלית השיווק בניגא שף FOR HOME, "אלו מטבחים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם בפאן העיצובי, ולאלו שמעדיפים להכניס נגיעות של צבע בלבד, ניתן להסתפק בתנור לדוגמא, שבהחלט יעשה את העבודה עם משב רוח שובב בחלל המטבח, אולם מעבר לפן העיצובי אסתטי של המותג האיטלקי שקיים מזה שנים רבות, ועושה חיל באירופה, הפן הטכנולוגי, פונקציונלי של המותג אינו נופל כהוא זה מהפן העיצובי".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
יעל מוסקוביץ, מנהלת שיווק ניגא שף פור הום. סמדר כפרי,
יעל מוסקוביץ, מנהלת שיווק ניגא שף פור הום/סמדר כפרי

בתוך כך, כוללים המטבחים פתרונות מקצועיים שעד כה ראינו בעיקר במטבחי גורמה מקצועיים: פתח ניקוז בתחתית הכיריים המאפשר ניקיון קל ומהיר ומונע הצטברות שומנים, תנורי בישול ואפיה המגיעים ל- °320 ומשלבים בתוכם רוטיסרי מסתובב לצליית בשר ודגים. להשלמת החוויה מציע המותג אמצעי בישול מגוונים נוספים כדוגמת כיריים גז בעלות מבערים עוצמתיים במיוחד, אינדוקציה, פלטה צרפתית, משטח צליה דו- צדדי, בן- מארי, מבשלת פסטה ובישול סו-וויד ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully