וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית היפה: תכשיטי קירות פרקטיים

איך מומלץ לאחסן את האלמנטים השימושיים ביומיום, אלה שצריך אותם בטווח מיידי? מה חשוב יותר, אסתטיקה או פרקטיקה? ולמה רק אחד מהם אם אפשר את שניהם?

מתלי קיר חדשים, ספרד - להשיג באתר וחנויות prat living, מחיר 980 שקל. יחצ,
מתלי קיר חדשים, ספרד - להשיג באתר וחנויות prat living, מחיר 980 שקל/יחצ

איך מומלץ לאחסן את האלמנטים השימושיים ביומיום, אלה שצריך אותם בטווח מיידי? מה חשוב יותר, אסתטיקה או פרקטיקה? ולמה רק אחד מהם אם אפשר את שניהם?

אספנו בשבילכם את הפתרונות היפים ביותר למידוף ותלייה וטיפים איך לבחור אותם.

מתלה עץ  סטודיו קריסטינה דאם דנמרק קופנהגן, 470 שקל, להשיג בחנויות ובאתר PRAT LIVING. צילום PRAT LIVING4,
מתלה עץ סטודיו קריסטינה דאם דנמרק קופנהגן, 470 שקל, להשיג בחנויות ובאתר PRAT LIVING/צילום PRAT LIVING4

מומחי הבית של חברת העיצוב prat living מסבירים שכשקצב עיצוב המוצר מתפתח בהלימה לקצב החיים המודרני, נוצר ביקוש למציאת פתרון הולם עבור כל אותם מוצרים שאין להם קטגוריה אחידה מובהקת, ועל כן לא נמצא להם מקום אחסון הולם ברחבי הבית.

מטבע הדברים, כל אותם "פיצ'יפקעס" (כן, בואו נקרא לילד בשמו) שאמורים להיות נוכחים וזמינים, מבלי להפר את הסדר והארגון בכניסה לבית, הינם אינדיבידואליים ולכל אחד יש את הצרכים האישיים שלו רגע לפני שיוצא מהבית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
nest, מחיר 340  שקל ליחידה, להשיג בחנויות prat living ובאתר. Nest_wall_hook_group_Northern_Ph_Einar_Aslaksen_Low-res,
nest, מחיר 340 שקל ליחידה, להשיג בחנויות prat living ובאתר/Nest_wall_hook_group_Northern_Ph_Einar_Aslaksen_Low-res

נסט הוא המתלה המושלם לקיר הכניסה. מתלה ומיכל אחסון קטן במוצר אחד. מתאים בדיוק לרגע הזה בו נכנסים הביתה, פושטים את הג'קט ומרוקנים את הכיסים ממפתחות, כסף קטן, כרטיסים - עד ליציאה הבאה. על כן, עיצוב מוצרי המידוף והתלייה אמורים להיות ייצוגיים, בעלי אמירה עיצובית משלהם תוך יכולת ניטרלית להשתלב עם הקו העיצובי של הבית.

"אנו עם היד על הדופק בכל הנוגע לפיתוחים ועיצובים טרנדיים של מיטב המעצבים בבירות אירופה", משתפים בעלי המותג prat living, "בודקים התאמות לאופי הישראלי ומייבאים באופן בלעדי משולחן הייצור באירופה היישר לקירות בתיכם".

המילה האחרונה בענף היא קולקציית מוצרי מידוף ותלייה המשלבת עץ מלא ורצועות עור. שילוב המוצרים הטבעיים, בקן נקי, מינימליסטי ומוקפד, יוצר את הבידול בין עוד מתלה גנרי למתלה שיספק מענה פונקציונלי ממוקד מטרה מבלי לוותר על ויזואליות אסתטית, ניטרלית שתעמוד במבחן הזמן. העובדה שגדולי המעצבים מקדישים זמן, מחשבה ומגלים רצינות רבה בנושא שלכאורה נראה זניח, מוכיחה את גודל החשיבות שיש לייחס לנישה זו.

trapeze hook, מחיר 230 שקל ליחידה, ‫    להשיג בחנויות prat living ובאתר. יחצ,
trapeze hook, מחיר 230 שקל ליחידה, ‫ להשיג בחנויות prat living ובאתר/יחצ

טיפ נוסף מבית prat living: לארגן את המתלים בקבוצות ובמשחקי גובה הן ליצירת עניין עיצובי והן להתחשבות בגובהם של בני הבית. לשאלה איך ניתן למנוע מראה מוזנח של צבר מוצרים רנדומליים, הם עונים שיש להכין רשימה מדויקת בכנות מליאה של המוצרים הקבועים והמזדמנים אותם אנו צריכים במרחק הושטת יד, ולגבי כל השאר - מקומם בארונות הבית.

בעוד שהמתלה דגם Ela הוא מעשה אומן, אשר בתהליך מקצועי וייחודי, העץ עובר כיפוף בעבודת יד והתוצאה: מתלה תלת מימדי במשחקי זוויות ובמבחר גימורי עץ, המתלה דגם Nest, מוצר חדש היישר מספרד, מספק כלי קיבול מעל המתלה, ובכך מתקבלת יצירת אומנות מטאלית רבגונית (ניתן להשיג 5 גוונים), שמספקת שתי מטרות במוצר אחד, הן קיבול והן תלייה והכל בסטייל אירופאי שיקפיץ את הקירות.

לכל חובבי הז'אנר הנורדי, חברת prat living ממליצה על מתלה עץ מבית Kristina Dam Studio הדנית, הדוגלת בגישת העיצוב של "מינימליזם פיסולי", המסנכרנת בין האלמנטים הגרפיים לאדריכליים והכל בעיקר מחומרים טבעיים בפלטה מונוכרומטית ובכך מאפשרת למוצר נצחיות מתמשכת: "כל היופי של הפשטות והפרקטיקה מתגלמים במוצר זה. מדובר בעיצובים שהם גרפיים ואדריכליים עם רמת פרטים גבוהה ואומנות מעולה. ריהוט מסטודיו Kristina Dam עשוי ברובו מחומרים טבעיים. אנו מאמינים ששליטה בפלטה המונוכרומטית מאפשרת לנו ליצור עיצובים נצחיים ומתמשכים. מובחן ויפה - פשטות עם גישה".

trapeze-clothes מתלה עץ -hanger-להשיג בחנויות prat living  ובאץר. יחצ,
trapeze-clothes מתלה עץ -hanger-להשיג בחנויות prat living ובאץר/יחצ

לפעמים, דווקא כדי לצאת מהמסגרת, יש צורך בפורמה גאומטרית ממוסגרת. יונת אור, בעלת המותג "עיונה", שמייצרת ריהוט לבית מעץ. מציגה לנו מספר פתרונות יעילים לאחסון מעץ בתצורת מדפים.

"השימוש במידוף ויכול להיות פתרון מושלם לבתים קטנים ולחללים צרים שבהם יש חוסר בשטח. בזכות היכולת לתלות את האובייקטים על הקיר ניתן לחסוך מרחב רב וליצור אפשרויות אחסון מרתקות. לדוגמה: לספק מקום לאחסון מוצרים במטבח או לשמש כתוספת לארון הבגדים בחדר השינה. השימוש במדפים ובמתלים כפתרון לאחסון בעיצוב הבית הוא יעיל ויצירתי. בעזרתם, ניתן למקם לתצוגה את הפריטים השונים בבית בצורה מסודרת ואסתטית, ובו זמנית לחסוך מרחב יקר ומוגבל".

עיונה - שידת סייג החל מ-2900 שקל. עיצוב פנים רוני טישלר רוזן. סיון מויאל,
עיונה - שידת סייג החל מ-2900 שקל. עיצוב פנים רוני טישלר רוזן/סיון מויאל
עיונה - מדף אלון החל מ-380 שקל, סטיילינג רוני טישלר רוזן, להשיג בחנות ובאתר. סיון מויאל,
עיונה - מדף אלון החל מ-380 שקל, סטיילינג רוני טישלר רוזן, להשיג בחנות ובאתר/סיון מויאל

מתכננים עיצוב לבית? אנחנו מפצירים בכם לכלול תכנית שתסייע לכם לאהוב את הבית שלכם אפילו יותר: תכננו מדפים ומתלים לאחסון משלים וכמובן אל תתפשרו על היופי שלהם - האסתטיקה בבית תלויה בכם בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully