וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אוברזון התייצבה בעמינח להשקת המיטה שעיצבה

לרגל השקת חדר שינה יוקרתי הכולל מיטה מתכווננת לעמינח בעיצובה של האדריכלית דנה אוברזון, ארח מנכ"ל עמינח רוני שוורץ את היוצרת עם הצבתה של המיטה המפנקת והמעוצבת בסניף הדגל של עמינח בבני ברק

רוני שוורץ ודנה אוברזון לעמינח. רפי דלויה,
רוני שוורץ ודנה אוברזון לעמינח/רפי דלויה

לרגל השקת חדר שינה יוקרתי הכולל מיטה מתכווננת לעמינח בעיצובה של האדריכלית דנה אוברזון, ארח מנכ"ל עמינח רוני שוורץ את היוצרת עם הצבתה של המיטה המפנקת והמעוצבת בסניף הדגל של עמינח בבני ברק.

אוברזון אמרה, שהיא רגילה לעצב חלומות ולהפוך כל חלום למציאות ולכן עיצוב מיטה לעמינח, בה חולמים חלומות, נראה מאד טבעי. החיבור בין מעצב בעל שם לחדר שינה בעיצובו עם הטאץ' שלו והחתימה שלו כמו יצירת אומנות של אמן מפורסם. לדברי רוני שוורץ, "החיבור בין עולם העיצוב והריהוט לאומנים בעלי שם אשר חותמים על היצירה שלהם, גם אם היא מוצבת בבית, הוא דבר מקובל בכל העולם. גם מיטה יכולה להיות יצירת אומנות ואנו שמחים על הרחבת קולקציית המיטות המתכווננות שלנו עם מיטה בחתימתה האישית של האדריכלית דנה אוברזון. שיתוף הפעולה לוקח את חווית השינה צעד אחד קדימה ומציע סגנון עיצוב ייחודי ומקורי. האדריכלית דנה אוברזון שמתכננת פרויקטים גדולים הביאה את ההשראה והיצריתיות שלה לחדר השינה היוקרתי החדש שעיצבה עבורנו."

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully