וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת גולף & קו בשיתוף פעולה עם המיזם החברתי KUCHINATE

במסגרת המיזם תשיק הרשת קולקציית קפסולה משותפת עם המיזם הכלכלי והפסיכו-סוציאלי מבוסס אומנויות, עבור נשים אפריקאיות מבקשות-מקלט שעברו דרך רצופת תלאות ומכאובים בדרכן אל החופש

GOLF&CO X KUCHINATE. עידן מלכה,
GOLF&CO X KUCHINATE/עידן מלכה

גולף & קו משיקה קולקציית קפסולה במסגרת שיתוף פעולה מרגש עם המיזם החברתי החשוב
KUCHINATE. KUCHINATE הנו מיזם כלכלי ופסיכו-סוציאלי מבוסס אומנויות עבור נשים אפריקאיות, מבקשות-מקלט, שעברו דרך רצופת תלאות ומכאובים בדרכן אל החופש. האומניות של KUCHINATE מפרנסות את עצמן ואת משפחותיהן באמצעות עיצוב ויצירת מלאכות יד יפהפיות בהשראת התרבות האפריקאית. הנשים זוכות להכנסה קבועה והוגנת, המסייעת בבניית ביטחונן העצמי ושיפור מעמדן בתוך המשפחה. במסגרת שיתוף הפעולה עוצבו ונוצרו כ- 1,500 פריטים בתהליך של עבודה פרטנית, שערך כחצי שנה.

KUCHINATE עוזרת לעובדותיה להתמודד ולהירפא מהטראומה באמצעות כוחה של אמנות, קהילה והגשמה עצמית ומקצועית. באמצעות תמיכה קהילתית, סיוע וליווי פסיכו-סוציאלי אישי וקבוצתי, ומגוון פרויקטים חינוכיים נוספים, עוזרת KUCHINATE לנשים להתמודד עם הטראומה, לבנות חוסן פנימי, לרכוש כלים מקצועיים ומיומנויות אשר יעזרו להן לחיות בכבוד.

GOLF&CO X KUCHINATE. עידן מלכה,
GOLF&CO X KUCHINATE/עידן מלכה

הקולקציה כוללת מגוון פריטי טקסטיל ונוי לבית, כגון: נר בכוס זכוכית מעוטרת, כריות נוי, ראנר למרכז השולחן, סינר, תיק בד ועוד. כל הפריטים מתאפיינים בדפוסים אפריקאים מסורתיים, בצבעוניות עזה, משמחת וכובשת לבבות, ובאיכויות הבלתי מתפשרות האופייניות לרשת גולף & קו.

שיתוף הפעולה מהווה חלק מתוך קולקציית אפריקה, קולקציה המבוססת על פלטת צבעים מדברית חמה ועמוקה, וגימורים המעניקים תחושה של מלאכת יד, כגון אריגת YARN DYE, תבליטים, צביעה ידנית וחומריות טבעית וגולמית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
GOLF&CO X KUCHINATE. עידן מלכה,
GOLF&CO X KUCHINATE/עידן מלכה

אבי וזנה, סמנכ"ל חטיבת הבית של גולף, אמר היום: "אנו גאים בחיבור של רשת גולף&קו למיזם החברתי KUCHINATE, ונרגשים לתת במה לפעילות חברתית חשובה זו. מאחורי כל אחד מהמוצרים עומדת אישה אמיצה ויצירתית, שיש לנו את הכבוד לתת לה יד משמעותית בדרכה. אנו רואים משמעות עמוקה ואמיתית בעשייתנו המשותפת, וזכות גדולה להעניק ללקוחותינו את ההזדמנות לתמוך בקהילה אמיצה זו."

ד"ר דידי מימון-קהן והאחות (נזירה) עזיזה קידאנה, מנהלות ומייסדות קוצ'ינטה: "מאז הקמתה, KUCHINATE שואפת להתרחב ולהגיע לעוד קהלים בארץ ובעולם, והחיבור למותג המוביל לטקסטיל ומוצרי בית הייתה הזדמנות יוצאת דופן עבורנו. קולקציה אינה נוצרת יש מאין, אלא היא תוצר של עשרות ומאות נשים שעובדות לילות כימים כדי להגיע לכדי שלמות. חבלי לידה של הרכבת קולקציה, בחירת והזמנת בדים ומכונות תפירה, הכשרות ושעות של תפירה ואריזה הן רק חלק מתהליך מרגש שארך כשנה, עד שאתם ואתן, תוכלו להיכנס לסניפי גולף ברחבי הארץ ולרכוש מוצר של KUCHINATE. מאחורי כל מוצר ישנה אישה, משפחה וסיפור. את מוצרי התפירה הכינו עשר נשים תחת ניצוחן המופלא של שתי מנהלות מחלקת התפירה - ירוסלם וליצ'יה. הנרות הצבעוניים, הוכנו בקפידה על ידי שלוש נשים, בהובלת בריכטי מנהלת המחלקה. יום עבודה ב- KUCHINATE, נראה אחרת ממה שרובנו מכירים. מרבית האומניות מתמודדות עם עוני, חד-הוריות, נכות וטראומה. KUCHINATE מבקשת להיות רגישה למורכבויות אלו ועל כן אנו מאפשרות לנשים להכין את המוצרים אצלנו בסטודיו, או לקחת חומרים, בדים ומכונות תפירה לביתן".

GOLF&CO X KUCHINATE. עידן מלכה,
GOLF&CO X KUCHINATE/עידן מלכה

כל פריט של KUCHINATE, שנרכש בגולף & קו משמעו תשלום ישיר לאישה שיצרה את אותו הפריט. טווח מחירים: 25 - 159 שקל, את הפריטים ניתן להשיג ברשת חנויות גולף & קו.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully