וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תו ים המלח מתרענן בעיצוב חדש

שת"פ יוצא דופן בין התאחדות התעשיינים בישראל לתילתן המכללה לעיצוב הוליד תו תקן מחודש למוצרי ים המלח

אווה אוביחוד. תלתן,
אווה אוביחוד/תלתן

ביום ה' 29.6 בתל אביב הושק במסגרת כנס תעשיית התמרוקים בישראל עיצוב מחודש לתו ים המלח, תו תקן אותו מעניקה התאחדות התעשיינים למוצרים העומדים בקריטריונים להגדרתם כמוצרי ים המלח. העיצוב החדש נולד כתוצאה משיתוף פעולה פורה בין התאחדות התעשיינים לתילתן המכללה לעיצוב, בקורס "תילתן לקהילה" בהובלת טובה בהט. במסגרת הקורס, עובדים סטודנטים לעיצוב גרפי מול לקוחות אמיתיים במסגרת התנדבותית, ומעצבים עבורם תוצרים על פי בריף כנהוג בתעשייה.

את הלוגו הזוכה עיצבה אוה אוביחוד, סטודנטית לעיצוב גרפי בשנה ב' בתילתן, אשר שילבה בו אלמנטים צורניים הן מים המלח והן מלוגו התאחדות התעשיינים הקיים.

"עיצבתי את הלוגו בהשראת זריחה מעל ים המלח. השמש הזורחת מסמלת עבורי נצחיות והתחדשות, והיא מביעה בלוגו את התקווה שמשאב הטבע יוצא הדופן הזה יישאר איתנו תמיד כחלק מהנוף הארצישראלי," משתפת אוביחוד. "הצורות האמורפיות הרכות לקוחות מתוואי הקרקע הטבעי באזור ומצורת המלחים על פני המים בים המלח, וכל האלמנטים ממוסגרים בצורת הלוגו של התאחדות התעשיינים."

מלי אלון - מנהלת ביה"ס וראש המסלול לעיצוב גרפי, תילתן המכללה לעיצוב: "קורס 'תילתן לקהילה' מאפשר לסטודנטים התנסות בתהליך עבודה מלא מול לקוח אמיתי על מנת להכינם בצורה מיטבית להשתלבות בשוק העבודה. הלקוחות מולם עובדים הסטודנטים הינם מלכ"רים ועמותות על מנת לחזק אצל הסטודנטים את המחויבות החברתית והתרומה לקהילה. אנו שמחים על שיתוף הפעולה הפורה שנוצר השנה עם התאחדות התעשיינים בישראל וגאים באוה על העיצוב המנצח שלה."

דנה ריבנפלד - מנהלת תחום מוצרי צריכה, התאחדות התעשיינים בישראל: "הלוגו שעיצבה אוה אוביחוד מתילתן לתו האיכות למוצרי ים המלח, נבחר בהצבעה שנערכה בקרב החברים בענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים. לשלב הסופי הגיעו שישה מתמודדים ראויים מאוד והתחרות היתה צמודה, אבל הלוגו שעיצבה אווה, שבה את ליבם. קודם כל מבחינת השילוב האסתטי של הסמלים עם הצבעוניות, אך גם רעיונית, הלוגו מבטא בצורה מיטבית את הערכים שמייצג תו האיכות למוצרי ים המלח."

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully