וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

מצעים ומגבות, שטיחים, תאורה, מטאטא משוכלל ואיזה מזרן קנה שגיא מוקי לאשתו? יש הרבה מוצרים חדשים ומבצעים לבית - והם מרוכזים כאן

קוטון קלאב. בר שריר,
קוטון קלאב/בר שריר

המותג Cotton Club נולד לאחר שהאחיות רונה וטליה רצו מקום בו יוכלו לרכוש מצעים ומגבות יפים, נעימים ומוקפדים - שיחזיקו לאורך זמן. המטרה- להכניס לחללים האינטימיים ביותר את הכי טוב שיש. הן ייסדו את Cotton Club בשנת 2020 כמותג אונליין נגיש לאחר שזיהו כי קיים מחסור אמיתי בשוק הטקסטיל לסביבה הביתית עבור מי שאינו מוכן להתפשר על איכות ועל אסתטיקה.

מגבת Cotton Dotty היא בעלת כושר ספיגה גבוה, מוסיפה נגיעה אלגנטית לכל חדר רחצה ועשויה 100% כותנה טורקית סרוקה. המגבות מגיעות בצבעים ירוק זית ואבן, במידות 50x80 או 76x150 ובמחירים של 70/150 שקל בהתאמה.

להשיג בחנות המפעל במושב משמרות ובאתר.

שטיח חבל פטאיה_רשת צמר שטיחים יפים_צילום סטודיו צמר שטיחים יפים מחיר החל מ-248 שקל תלוי גודל. יחצ,
שטיח חבל פטאיה_רשת צמר שטיחים יפים_צילום סטודיו צמר שטיחים יפים מחיר החל מ-248 שקל תלוי גודל/יחצ

רשת 'צמר שטיחים יפים' מציעה מבחר שטיחי חוץ. על מנת שהשטיחים יאריכו חיים בתנאי החוץ, יש לשים לב בעת בחירת השטיח כי חומר הגלם מתאים לתנאי חוץ, לדוגמא חומרים סינטטיים או חומרים טבעיים המתאימים לתנאי האקלים השונים.

שטיחי חבל "פטאיה" נארגים בהודו בעבודת יד עשויים 100% חומרים טבעיים וידידותיים לסביבה. השטיח ארוג בעבודת יד מצמח האמפ, קנאביס, העובר עיבוד שמאפשר להשתמש בו כחומר גלם בגימור של חבל, הנארג לשטיח מושלם שיעניק מראה קיצי בוהו שיק לבית שלכם. החל מ-248 שקל תלוי בגודל.

שטיחי "קטניה" עשויים עבודת יד, עשויים מ100% פוליאסטר הנארגים בהודו. שטיחים אלו נארגים בצורת קליעת צמות, זאת בשונה מהנורמה, עם רווחים בין סיבי השטיח מה שמעניק להם יכולת עמידות גבוהה.
מחיר החל מ-368 שקל תלוי בגודל.

להשיג ברשת "צמר שטיחים יפים", בחנויות ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מכונת פסטה פוד אפיל. נמרוד סונדרס,
מכונת פסטה פוד אפיל/נמרוד סונדרס

מכונת פסטה ביתית בצבע אדום מבית Food appeal מיוצר מנירוסטה איכותית, בעלת מבנה חזק ומאסיבי בלי לפגוע בברק.

מי שחשב שהכנת פסטה ביתית היא תהליך מסורבל שיחשוב שוב. שלב הכנת הבצק הוא מהיר וקל, הילדים בבית יוכלו להשתלב בהכנתו בצורה פשוטה וזו אפילו יכולה להיות הפעלה לכל המשפחה.

מכונת הפסטה מבית פודאפיל כוללת מלחציים שולחניים שנועדו להדק את המכשיר לשולחן העבודה וידית נוחה לסיבוב הגלגליות בקלות.

שף הבית מספר כי ניתן לרדד את דפי פסטה עד רוחב של 15 ס"מ ואף לכוון את עובי הפסטה לפי הטעם. מומלץ להתחיל בדרגה העבה ביותר ולחזור על פעולת הרידוד בדרגה נמוכה כל פעם עד לקבלת העובי הרצוי. על מנת לשמור על טיב המוצר מדגישים בפודאפיל כי אין לשטוף את המכשיר במים או להכניסו למדיח. לאחר השימוש מומלץ לנקות את חלקי הבצק מגלגלי הרידוד בעזרת נייר סופג, מברשת ומקלון עץ. כמו כן אין להשתמש בכימיקלים או מקרצפים גסים כדי לא לפגוע בברק.

המכשיר מגיע בצבעים אדום, לבן, כסף ושחור. מחיר- 169 שקל. להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ וכן באתר.

עיצוב מירב סואד באדיבות אלפינה תאורה. בן רוטשטיין,
עיצוב מירב סואד באדיבות אלפינה תאורה/בן רוטשטיין

רשת אלפינה-תאורה, יוצאת במבצע קייצי, כל הרוכש מגוון גופי תאורה ב-5,000 שקל ומעלה, מקבל במתנה מאוורר תקרה דגם KYLE של המותג גולדן אייר, בשווי 549 שקל. המבצע תקף עד סוף אוגוסט/

מיטת שיזוף ג'איפור. כתר,
מיטת שיזוף ג'איפור/כתר

לראשונה בישראל, כתר משיקה קולקציית מיטות שיזוף נוחות, מעוצבות, עמידות ומותאמות לתנאי חוץ והשמש החמה של ישראל. מיטות השיזוף החדשות אינן דוהות, אינן דורשות תחזוקה ועשויות מכ- 80% חומר ממוחזר ובכך מסייעות לשמור על הסביבה. בקולקציית מיטות השיזוף שיעניקו לכם מנוחה מוחלטת והנאה נעימה מהשמש, תמצאו את מיטת ג'איפור ואת מיטת דייטונה:

  • מיטת שיזוף ג'איפור - היא מיטת שיזוף עם משענת גב המתכווננת לארבע תנוחות שכיבה. מעוצבת בטקסטורת ראטן המשתלבת בכל חלל. עמידה בפני מזג האוויר הישראלי בקיץ ובחורף, ואיננה דורשת תחזוקה. מגיעה בצבע אפור. מחיר: 349.90 שקל לפני מבצעים והנחות.
  • מיטת שיזוף דייטונה - היא מיטת שיזוף המגיעה עם כריות ריפוד נעימות, גם המיטה וגם הכריות עמידות בשמש הישראלית ובפני כל מזג אוויר, המיטה מעוצבת בטקסטורת ראטן. מגיעה בצבע אפור. מחיר: 599.90 שקל לפני מבצעים והנחות.
  • להשלמת החוויה מציעה כתר את האייס קיוב, צידנית למשקאות קרח ומוצרים הזקוקים לקירור, התוספת המרעננת של הקיץ ומיועדת לאירוח ופנאי. האייס קיוב מתאימה למספר שימושים במוצר אחד: גם צידנית מרווחת שניתן למלא בקרח ולקרר בתוכה כמות גדולה של עד 54 פחיות. וגם משמשת כשולחן צד רב תכליתי להגשת כלים, שתייה ומזון, בכל טמפרטורה, ושימושים נוספים בהתאם לצורך. נפח הצידנית בליטרים: 34.5
  • מחיר: 249.90 שקל לפני מבצעים והנחות, ניתן להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר כתר
גליידר של טירולר. יחצ,
גליידר של טירולר/יחצ

הגליידר של טירולר מסדרת "רב-מגב" נחשב כמנקה החלונות הטוב בעולם והוא הפיתרון האולטימטיבי לניקוי חלונות בהם אין גישה נוחה לצידם החיצוני. הגליידר מנקה חלונות מבפנים ומבחוץ באמצעות 4 מגבים עשויים 100% גומי טבעי ואז מבריק ומייבש את הזכוכית עם מטליות מיקרופייבר.

חברת טירולר הוקמה בשנת 1987 ומאז ועד היום מיצבה עצמה בתור מותג שקובע סטנדרטים חדשים של איכות ומשדרג את הניקיון הביתי לרמה מקצועית.

להשיג באתר ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

למוצר מספר יתרונות משמעותיים

  • מגנטים עוצמתיים במיוחד: מגנט-העל של הגליידר עשוי ממתכת נדירה שהופכת אותו לעוצמתי במיוחד. הגליידר מאפשר ניקוי דו-צדדי לזכוכית בעובי בודד או כפול (מ-2 מ"מ עד 28 מ"מ) ומתאים לעובי החלון של רובם המוחלט של החלונות בישראל.
  • מערכת כיוונון הכוח המגנטי: מערכת כיוונון הכוח המגנטי מאפשרת להתאים את הכוח המגנטי לעוצמה הנדרשת לניקוי החלון הספציפי בבית וע"י כך להגיע לתוצאת ניקיון אופטימלית. הגליידר של טירולר מתאים למגוון החלונות בבית, החל מהדקים ועד לעבים ביותר (ניתן להחליש או לחזק את עוצמת המגנטים בהתאמה).
  • בטיחות מקסימלית: נשארים בפנים כשהחלון נקי משני הצדדים, הוא מנקה בקלות את הנקודות שהכי קשה להגיע אליהן וכולל חוט אבטחה איכותי בצידו החיצוני למניעת נפילה של המכשיר.
באדיבות דלקוב. יחצ,
באדיבות דלקוב/יחצ

מבצע קיץ בארונות דלקוב - כל המזמין ארון חדש ייהנה מ-20% הנחה. המבצע תקף על כלל מוצרי החברה (חדרי ארונות, ארונות לחדרי שינה, חדרי ילדים ועוד) וימשך עד סוף חודש אוגוסט. בכפוף לתקנון, ט.ל.ח

שגיא מוקי. יחצ,
שגיא מוקי/יחצ

אלוף העולם ואלוף אירופה שגיא מוקי מתכונן לקראת האולימפיאדה בפריז וטורניר המאסטרס, אליו מגיעים 32 הג'ודאים המדורגים הראשונים בעולם. האלוף, צפוי לבלות את החודש הקרוב במחנות אימונים בספרד, גרמניה והולנד. אבל רגע לפני שהוא משאיר את אשתו הטרייה להנות מההריון הראשון, החליט מוקי לפנק אותה עם מערכת ה- Smart Bed של סוויס סיסטם, הכוללת מערכת עיסוי, וזיכרון מצבי כיוונון מובנים לשינה נוחה ואיכותית וכולנו יודעים כמה שינה נוחה היא אתגר לא פשוט בהריון. בנוסף, המערכת מופעלת באמצעות הקול או הנייד כך שהיא תוכל להמשיך לתת פקודות בקול גם אם שגיא לא בסביבה... מדובר בבעל למופת.

רשת ellita living באדיבות gamma. יחצ,
רשת ellita living באדיבות gamma/יחצ

רשת ellita living בהטבת קיץ לוהטת ולזמן מוגבל: בכל קנייה ייהנו הלקוחות מהטבה בשווי מחצית מהרכישה למימוש בקניה הבאה. ההטבה בתוקף עד ה-20.7.2023, בכפוף לתקנון, ט.ל.ח

take a nap, מחיר חלוק 489 שקל. רותם לבל,
take a nap, מחיר חלוק 489 שקל/רותם לבל

מותג TAKEANAP מתחדש כל העת, לרגל הקיץ משיק קולקציית מגבות חדשה, מעוצבת ואיכותית STRIPES- קולקציית פסים.

קולקציית המגבות פסים האהובה של takeanap חוזרת למדפים ותושק בגרסה רחבה. מדובר בבד מגבת במשקל 600 gsm עשוי 100% כותנה סרוקה בעל לולאות נמוכות לניגוב מקסימלי ומגע מושלם.
הקולקציה הפעם תהיה בגוונים אקווה (תכלת עמוק) ,בריק (צבע אדמה מושלם) ושחור אלה לצד פס בגוון לבן שנהב.

למגבות האהובות הצטרפו מגוון מוצרים חדש החל מפונצ'ו גולשים מושלם, דרך חלוקי רחצה במידות רבות החל מגיל שנתיים ועד אקססוריז אהובים כמו תיק לים ותיקי רחצה במגוון גדלים ועוד.

להשלמת האווירה של קולקציית הפסים החדשה, takeanap משיקים בימים אלה באתר את מוצרי הסבון האיכותיים מבית la corvette הצרפתי המיוצרים בשיטה המסורתית בעבודת יד ובהטבעות החותם המאושרות על סבון מרסיי הוא מוצר 100% טבעי המוסמך כ-COSMOS NATURAL על ידי ECOCERT Greenlife על פי תקן COSMOS הסבונים אקולוגיים ועשויים מחומרים טבעיים.

מי שמכיר מאוהב שלא לומר מתמכר. הרחצה בסבון דה מרסיי לא דומה לאף תחושה בסבון קשיח שתקבלו. המסורת רבת השנים מגיעה אלינו ממרסיי הרכב הסבון לא השתנה עוד מימי נפוליאון. הצורה המסורתית הריבועית וחותמת הסבון תהליך היצור בעבודת יד והתוצאות על העור שכל צרפתיה יודעת.
לסבון דה מרסי המסורתי הקלאסי הרווי בשמן זית הצטרפו סבונים נוספים המשמרים את אותה מסורת היצור ומבוססים שמנים באחוז מאוד גבוה בסבון 72% ממקורות הצומח. סבון נוזלי במרכיבים דומיננטיים של שמן זית או חלב עיזים לבדנר ועוד.

לרכישת קולקציית פסים STRIPES באתר או בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully