וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-23 דקות: מכונת הכביסה שתוציא את הבגדים פחות מקומטים

BSH, היבואנית הרשמית של מותג בוש וסימנס משיקה לראשונה מכונת כביסה עם תוכנית להפחתת קמטים בבגד במהירות של 23 דקות בלבד. וזה לא הכול

מכונת כביסה עם תוכנית גיהוץ של סימנס. יחצ,
מכונת כביסה עם תוכנית גיהוץ של סימנס/יחצ

BSH, היבואנית הרשמית של מותגי בוש וסימנס בישראל, המייבאת מוצרי חשמל חדשניים המותאמים לקהל המקומי, משיקה לראשונה סדרת מכונות כביסה בשלושת המותגים, עם תוכנית מיוחדת המפחיתה קמטים בבגדים יבשים. מכונות הכביסה החדשות, מותאמות לצרכי הישראלים, עם קיבולת כביסה הנעה בין 9-10 ק"ג, וטכנולוגיות מתקדמות. הטכנולוגיה החדשה, שנבדקה והוכחה על ידי אוניברסיטת בון בגרמניה, מפחיתה קמטים בעד 5 פריטי לבוש יבשים במקביל, אשר מוכנים ללבישה עם סיום ההפעלה. זאת באמצעות חיישן בקרה מיוחד המחדיר כמות מים אופטימלית לתוף מכונת הכביסה ומייצר תהליך של אידוי.

המכונה פועלת באמצעות אדים המרככים את הטקסטיל באופן טבעי, מחליקים ומיישרים את סיבי הבד ומביאים להפחתה של עד 50% מהקמטים. התהליך לוקח 23 דקות בלבד, וחוסך זמן יקר של גיהוץ. מכונות הכביסה של בוש וסימנס כוללות טכנולוגיות מתקדמות נוספות של ניקיון, מהירות והיגיינה. למשל - מערכת אוטומטית לטיפול והסרה של 4 סוגי כתמים קשים במיוחד כמו שמן, דם, יין ודשא; תוכנית מהירה לכביסה ב-15 או 30 דקות בלבד; תוכנית הגיינית במיוחד המתאימה לבדים עדינים ומשי; אפשרות השהיית ההפעלה להוספת פריטים גם לאחר תחילת התוכנית וטיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות. כמו כן, מכונות הכביסה שמייבאת BSH הינן בעלות דירוג אנרגיה אירופאי A ובעלות מנוע חכם, חסכוני ושקט לאורך הפעולה, גם במהירות סחיטה גבוהה.

מחיר מומלץ לצרכן- החל מ- 3,490 שקל למכונת כביסה בנפח של 9 ק"ג, והחל מ-4,190 שקל למכונות כביסה בנפח של 10 ק"ג.

  • עוד באותו נושא:
  • סימנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully