וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב יכול לקרר? מסתבר שכן

לכבוד הקיץ והחמסינים, מציג אביבי מטבחים, מותג המטבחים המוביל בישראל, איך עיצוב יכול להרגיע ולקרר את האווירה. במטבח, שהוא לב הבית בלי קשר לעונה בשנה, הבחירה והשילוב בצבעים וחומרי גלם מרגיעים ומקררים כמעט הכרחי בארצנו החמימה

אביבי מטבחים - מעצבות מעין ינקו וגל מסיקה. עינת דקל,
אביבי מטבחים - מעצבות מעין ינקו וגל מסיקה/עינת דקל

עונת הקיץ היא הזדמנות מצויינת לדבר על צבעוניות ושימוש של חומרים במטבח. לדברי שלומי כהן, מעצב ראשי של אביבי מטבחים: "בחירת הצבע במטבח הינה אחת ההחלטות החשובות והעיקריות בעיצוב הבית כולו. במטבח, המקום בו בדרך כלל מתחילים את היום ולרוב גם מסיימים אותו, יש לוודא שהעיצוב, השימוש בגוונים ובחומרים, מספקים את התחושות הרצויות ביותר. שילוב של גוונים רגועים מצד אחד ולא להעמיס ביותר מידיי גוונים מצד שני, שילוב של ויטרינות חצי שקופות או דלתות זכוכית עם טקסטורות כמו לדוגמא בנראות של גלים, שימוש בחומרי גלם מתכתיים וגם בתאורה הנכונה, כל אלה תורמים להקללת האווירה הנדרשת במטבח".

שילוב של גוונים בגימורים מתכתיים וגווני הווינטג', הטרנדים כל כך עכשיו, ירוק פיסטוק וורוד עתיק וכו', יוצרים רוגע ונותנים תחושה נעימה וקלילה יותר במטבח. השימוש במינמליזם, שילוב של גוונים בהירים וקווים נקיים, שימוש בחומרים טבעיים, אשר מתבססים על עקרונות העיצוב המודרני-פונקציונאלי כל אלה מומלצים ומתאימים לנו בארץ מאד.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully