וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסי ועל-זמני: עץ הוא עדיין החומר שאתם רוצים לעצב איתו את הבית

בכל סגנון עיצוב, לא תפספסו את האלמנט שמככב בעיצוב הבית - העץ. הנה כמה דוגמאות לשימוש נכון שמשדרג את הבית

עיונה- שידת אטלנטיק 7,300 שקל. להשיג בחנות ובאתר. סיון מויאל,
עיונה- שידת אטלנטיק 7,300 שקל. להשיג בחנות ובאתר/סיון מויאל

בכל סגנון עיצוב, לא תפספסו את האלמנט שמככב בעיצוב הבית - העץ. מעבר לאספקט הוויזואלי, יש לזה הסבר פסיכולוגי מובהק - הוא נותן לנו תחושה של טבע וטבע עושה לנו חם בלב.

prat living - שולחן/ שידת צד קולקציה חדשה. יחצ,
prat living - שולחן/ שידת צד קולקציה חדשה/יחצ

משחר ההיסטוריה העץ מהווה חומר גלם מרכזי בתעשיית הריהוט והבנייה. עם השנים, פתחו האומנים שיטות עיבוד, פיסול וגימור בחומר הבאות לידי ביטוי בפרקטים ו"גמרים", לצד רהיטים ואביזרי דקורציה. העץ מתאים עצמו לחלל, מחמיא ומפיץ סביבו אנרגיות מרגיעות, מייצר סינרגיה בין האדם לביתו. הוא נמצא אצלכם בחצר, בספסל הרחוב ובכל פינה בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עיונה - ספריית עלמה 7,700 שקל להשיג בחנות ובאתר. סיון מויאל,
עיונה - ספריית עלמה 7,700 שקל להשיג בחנות ובאתר/סיון מויאל

prat living מביאים את בשורת העיצוב הנורדי הדוגל בשימוש בחומרים טבעיים, שימוש בעץ, תוך יישום טכנולוגיות כיפוף חדשניות, גימורים מעודנים ומדוייקים המקנים לו שפה אלגנטית נקייה ותחושה של זרימה והרמוניה.

שולחן האוכל Latch חוקר את היופי הפשוט של עץ אלון מלא, הכולל צורה אורגנית ועיצוב שמושך את העין. משטח השולחן הייחודי, רגליי השולחן השמנמנות בקוטר משתנה והמיקום הא-סימטרי שלהם, יוצרים שולחן פיסולי שקשה להתעלם ממנו.

prat living שולחן סלון Latch להשיג בחנויות ובאתר. יחצ,
prat living שולחן סלון Latch להשיג בחנויות ובאתר/יחצ

בעיצוב כמו בחיים, אנו מתחברים לטבעי, לאותנטי ולכל מה שחף מכל חיקוי וזיוף. ההסבר הפופולארי נובע מכך, שהאלמנטים העשויים מחומרי גלם טבעיים יוצרים רפלקציות ומחברים אותנו לאמא אדמה, ליציבות, לשורשים שגורמים לנו לנשום, להציב שתי רגליים על הקרקע ולצמוח. האלמנטים הטבעיים הינם על זמניים וחיי המדף שלהם ארוכים. טרנד בא, טרנד חולף והטבע לעולם נשאר.

יונת אור, מעצבת רהיטי עץ, בעלת המותג "עיונה" שהוא נגרייה שהפכה לחנות תוססת עם עיצובים ייחודיים, משתפת בבחירה שלה בשימוש בעץ כחומר מרכזי לעיצוב.

prat living - ספת Elton- ספה פינתית החל מ-21,250 שקל Berlin-Braid-להשיג בחנויות ובאתר prat living. יחצ,
prat living - ספת Elton- ספה פינתית החל מ-21,250 שקל Berlin-Braid-להשיג בחנויות ובאתר prat living/יחצ
  • שימוש בעץ לעיצוב רהיטים הוא הכרחי ויעיל מספר סיבות. ראשית ובעיקר, עץ הוא חומר טבעי וסביבתי המציע מגוון רחב של סוגים וגימורים המתאימים עצמם לכל סגנון עיצוב וטעם אישי.
  • בנוסף, עץ הוא חומר עמיד וחזק, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת לרהיטים שמשמשים אותנו ביומיום. התכונות הפיזיקליות של העץ מאפשרות לרהיטים להחזיק משקל גבוה ולשמור על מראה מושלם לאורך שנים רבות.
  • והכי חשוב - עץ הוא חומר אקולוגי וידידותי לסביבה. בעידן שבו אנחנו מתמודדים עם אתגרים סביבתיים, השימוש בעץ מסייע בשמירה על הסביבה. כמו כן, מרבית העצים המשמשים לרהיטים נמצאים בניהול יערות ובכך תורמים לשימור היערות העולמיים.
  • מעבר לאיזון המתבקש, הוא נחשב לחומר המשדר חום למתבונן. וזה בדיוק מה שאתם רוצים - עיצוב שיחבק אתכם בסוף יום דינמי במיוחד.
  • העץ הוא כחומר ביד היוצר. ממושמע לטכניקות עיבוד בכלי עבודה ידניים מסורתיים, הגוונים המונוכרומטיים שנחשפים בכל שכבת סיתות, אשר חפים מכל הומוגניות, יוצרים אלמנט ההפתעה ובכל משטח יש טקסטורות שונות, טבעיות, לעיתים פראיות ולעיתים מעודנות.
prat living להשיג בחנות ובאתר. יחצ,
prat living להשיג בחנות ובאתר/יחצ

העץ תמיד יחמיא לבית שלך, והאנרגיות המחמיאות הללו יוצרות רפלקציות חיוביות לטפרמנט הביתי, החל מספריות כבדות, וכלה באחרון האלמנטים הדקורטיביים, העיצוב בעץ רלוונטי בכל מינון. אל תוותרו עליו. גם ידית מעץ או שידה מינימליסטית יהיו אנרגטיים מספיק כדי לעשות את העבודה.
מנעד האופציות כה רחב, שאי אפשר לפספס.

רק זכרו: איך שלא תשלבו את העץ, הוא תמיד יחמיא לכם, בטבעי.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully