וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשדימויים ורגשות נכנסים לך לתוך הבית

תמרי סלונים ליבס גדלה עם חוש לצילום ולכתיבה. זה מה שהוביל לבית שלה להיראות כך. מתוך פרויקט A Day in a Life

תמרי סלונים ליבס. מלי מזרחי,
תמרי סלונים ליבס/מלי מזרחי

שמי תמרי סלונים ליבס, ונולדתי בתל אביב (במאה הקודמת) כשבגופי שני איברים נוספים: מצלמה - זו שבעיניים וזו שאוחזות ידיי מגיל שש. ואיבר נוסף, כתיבה. שניהם עבורי צורך קיומי וקמאי. מחברת את חיי מילדות במילים, תמונות, טקסטים, דימויים, רגשות.

ספרו איפה אתם גרים וכמה זמן.

אני גרה באבן יהודה שבשרון מזה 14 שנים.

ספרו על העיסוק שלכם.

אני מגיעה מעולמות של ויז'ואל, כתיבה, עיצוב. אני מארחת ומנחה בסטודיו שלי סדנאות של לוחות השראה וחזון, מפגשי כתיבה ותוכן לקבוצות פרטיות וארגונים. במקביל אני כרגע סטודנטית לתואר שני באוריינות חזותית.

הסטודיו של תמרי סלונים ליבס. יחצ,
הסטודיו של תמרי סלונים ליבס/יחצ

כיצד ביתכם מושפע מהעיסוק שלכם וכיצד נראה יום בחיים שלכם.

הסטודיו שלי ממוקם במרתף הבית והוא חלק בלתי נפרד מהבית בכל מובן. בימים של סדנה אני נמצאת בסטודיו שעות רבות, בימים שאין סדנה אני כמעט ולא נמצאת בו. זהו מרחב עם אנרגיה מיוחדת שצריך להתכוונן אליה... בסטודיו אין תחושת זמן, החלונות מוסתרים והשעון תמיד על 09:35 כבר שנים. כשמגיעים אנשים לסדנה המרחב של קומת הכניסה מצטרף לסטודיו. בהפסקות עולים מהסטודיו, יוצאים לגינה, מדפדפים במגזינים, קפה, שיחות. מבחינתי לארח בסטודיו זה גם לארח בבית שלי בכל מובן. זה שבלב וזה הפיזי.

בחרו פריט או אלמנט אהוב עליכם בבית וספרו מדוע.

יש לי קיר מיוחד בסטודיו שלי. זהו קיר שיצרתי כשהקמתי את הסטודיו לפני שבע שנים והוא בנוי משניים עשר לוחות שכל אחד לחוד וכולם ביחד מספרים את סיפור חיי בתמונות ומילים. אף תמונה לא נבחרה במקרה, מאחורי כל תמונה יש מחשבה וזיכרונות.

ניתן להתארח בביתה של תמרי ולחוות יום בחייה במסגרת המיזם "A Day in a Life", פלטפורמה חדשה המחברת בין אורחים מכל קצוות הארץ והעולם שיכולים מעתה לבוא ולהתארח מספר שעות אצל מארח/ת שיבחרו, לחוות מקרוב את סיפורם הייחודי ולהביט על העולם דרך נקודת מבטם המיוחדת.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully