וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד ממשיך להכות: קבוצות רוכשים לפאנלים סולאריים ביישובים

9 קבוצות רוכשים חתמו עם אנרפוינט: "תחום האנרגיה סולארית תופס תאוצה לאור העובדה שזאת השקעה עם כדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעלי הנכס"

אנרפוינט. יחצ,
גג עם פאנלים סולאריים של אנרפוינט/יחצ

חברת אנרפוינט חתמה בימים אלו הסכמים עם 9 קבוצות רוכשים מהישובים סלעית, קדומים, בית רימון, קדרים, נווה זיו, ובית אלעזר להתקנת כ-60 מערכות סולריות בעלות כוללת של כ-2.5 מיליון שקל. קבוצות הרכישה ייהנו ממחירים מיוחדים מהטבות משמעותיות, ותנאי תשלום נוחים.

חברת אנרפוינט מבית כלמוביל היא מהחברות המובילות במשק בתחום התקנת מערכות אנרגיה סולאריות במגזר הפרטי ובמגזר העסקי. ניר פלג, מנכ"ל חברת אנרפוינט, מציין: "התחום תופס תאוצה זו השקעה עם כדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעל הנכס יד ביד עם כך שמדובר במערכות ירוקות ויש כאן שני וקטורים מאוד מעניינים המתלכדים זה עם זה. מערכת סולארית זו השקעה עם כדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעל הגג. התשואות שהיום מניבות המערכות הן תשואות שנתיות דו ספרתיות מדובר בהשקעה עם סיכון נמוך. יש כאן נכס מניב למשך 25 שנים, קל היום לקבל מימון לטובת מערכת סולארית".

לאור העובדה שבשנה האחרונה חברת אנרפוינט מבית כלמוביל הגדילה את פעילותה בכ- 40%, החברה עברה למרלו"ג באזור התעשייה של כפר סבא המבנה, משתרע על שטח של כ-2,000 מ"ר ובהקמתו השקיעה החברה כ-3 מיליון שקל.

עפ"י החלטה הממשלה ייצור החשמל מאנרגיה מתחדשת עד שנת 2025 אמור להוות כ-20% מכלל צריכת החשמל ועד שנת 2030 כ-30% מכלל צריכת החשמל בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully