וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממיטה שמונעת נחירות עד מטבח שמנקה את עצמו: המהפך בעולם העיצוב

מיטה שמשנה תנוחה ומונעת מכם לנחור, תעלות ניקוז שמונעות מים עומדים ומטבח ש"מנקה" את עצמו הם רק כמה מהחידושים שבשנים הקרובות יהיו מנת חלקם של רבים מאיתנו. קבלו הצצה לגשר המרתק בין הטכנולוגיה לעיצוב הבית, שני אספקטים שחייבים בימינו להתקיים ביחד

איריס קול מראיינת את ד"ר ארי דירוא בנושא נחירות אצל ילדים/מערכת וואלה

טכנולוגיה חדשה פרי פיתוח של חברת ארגומושן וחברת גארמין ארצות הברית, הביאה לעולם עידן חדש של מיטות חכמות ומעוצבות מבית סוויס סיסטם, המאפשרת למשתמש לקבל מעטפת שלמה של נתונים לגבי שנת הלילה של המשתמש מהרגע שהוא נכנס למיטה, וגם מהרגע שבו הוא עזב את המיטה וזאת עד אשר הוא חוזר אליה שוב ויחד עם זאת בעיצוב מרשים. המשכיות זו בקבלת הנתונים לאחר היציאה מהמיטה תאפשר למשתמש להבין היטב את השפעת השינה שלו על התפקוד במהלך היום.

המיטה כוללת זוג שעונים חכמים, אשר מלבד היותם שעונים חכמים לכל דבר, הם מתעדכנים בזמן היציאה מהמיטה בכל המדדים שחיישני המיטה אספו במהלך הלילה. זאת, על מנת לבדוק ולמדוד את השפעת איכות השינה על תפקוד המשתמש במהלך היום. במהלך השהייה במיטה אוספים החיישנים נתונים רבים לגבי איכות השינה שלכם, לאחר היציאה מהמיטה, מתממשק השעון החכם עם הנתונים שנאספו במהלך הלילה ומקבל תמונה מלאה על רמת המוכנות של המשתמשים לתפקד במהלך היום. בכל מקרה של ירידה בכמות הערנות או האנרגיה, יתריע על כך השעון וימליץ על הפעולות הנדרשות על מנת לחזור לתפקוד תקין.

smart bed מבית סוויס סיסטם. יחצ,
smart bed מבית סוויס סיסטם/יחצ

השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת לעיצוב הולך כיום בכפיפה אחת. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת תחכום בפיתוח המוצרים לבית עם ביצועים מיוחדים, היוצרים מוצרים איכותיים יותר ומעוצבים יותר, המקלים על אורח החיים הקדחתני וכך גם נוצר מראה אופנתי ומרשים בחדרים.

המיטה החכמה של סוויס סיסטם היא היחידה המצוידת בחיישן ייחודי המאתר נחירות באמצעות שינויים פיזיולוגיים אצל המשתמש (לא בעזרת שמע). מיד עם זיהוי הנחירות, המיטה משנה באופן אוטומטי את המנח של המשתמש עד להפסקת הנחירות. פעולה זו משפרת באופן את איכות השינה של המשתמש ולעיתים יותר מזה, את איכות השינה של בן/ת הזוג. המיטה כוללת שלוש מערכות הפעלה, הפעלה קולית (המיטה מגיבה לפקודות המשתמש ללא כל מגע) הפעלה באמצעות הטלפון, ושלט אל חוטי. עוד היא כוללת מערכת עיסוי, תאורת לד מובנת, מצבי זיכרון מובנים, כפתורי נגיעה one touch ו-4 יציאות USB. אגב, כמה זה יעלה לכם? על פי אתר החברה, מדובר בטווח של כ-20-28 אלף שקל.

החיבור שבין הטכנולוגיה לעולם העיצוב יוצר מציאות חדשה. הכול בבית משנה פניו בשירות העיצוב, דבר המאפשר חדשנות, פתרונות יצירתיים וניהול חכם של הבית. הטכנולוגיה יכולה להבטיח עתיד טוב יותר ומצליחה לגייס פרמטרים שמיישמים זאת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אשה ישנה עם פה פעור. ShutterStock
נוחרים? המיטה תשנה צורה/ShutterStock

מעצב הפנים אייל טרסר מאוד מאמין בבית החכם, הכולל מערכת חשמל חכם, אודיאו- וידאו, רשת מחשבים ומערכת מיגון וביטחון. היום כל בית שמחזיק מעצמו, לדבריו, מבקש ליהנות מטכנולוגיה חכמה ופשוטה לתפעול, החל ממשהו בסיסי כמו מפסק אחד השולט בתאורה, במיזוג האויר ובתריסים בכניסה לכל חדר או חלל, ועד לתכנות של מגוון עצום של תרחישים, כאשר כל אחד יכול לבקש את העולה בעיני רוחו כמו שליטה בווילונות, במוסיקה המתנגנת, בחימום המים ובאופי העיצוב.

unidrain מבית נוטלי פיתחה תעלות ניקוז מהפכניות, וזאת בזכות הטכנולוגיה השמה לה דגש על איכות ונראות. אלה הן תעלות ניקוז ללא קצוות חדים ועם טכנולוגיה סקנדינבית, שמאפשרת את הצבת התעלות בצמוד לקיר, תוך הבטחה מקסימלית של עמדות מפני מים. הטכנולוגיה משתלטת על תעלות הניקוז ומאפשרת רמת אטימה גבוהה מהרגיל, מניעת נזילות ומונעת היווצרות מים עומדים. התעלות משווקות על ידי חברת נוטלי בע"מ.

unidrain - תעלת ניקוז מבית נוטלי. יחצ,
unidrain - תעלת ניקוז מבית נוטלי/יחצ

חברת הברזים hans grohe לא מפסיקה להפתיע. בחברה יודעים שברז כמוהו כיצירת אומנות, ומעבר להנדסה אנושית גבוהה ביותר, הטכנולוגיה נרתמת לשדרוג כל צעד וצעד בבית ומציגה למשל את סדרת ברזי המטבח aquno שמצוידים בשלושה סוגי זרם, בהם סילון שטוח ועדין שיכול להשתמש במים ביעילות, עם קצב זרימה אופטימלי ל-4 ליטרים לדקה. העיצוב פוגש איכות חסכונית במשאבים, ולפתע גם כל פעולות השטיפה נראות כה קלות ויעילות.

החברה הוותיקה פיתחה גם סדרת ברזים המכונה pulsify. s, סדרה שבאמצעות טכנולוגיה ייחודית עוזרת בהפחתת השימוש במים ובאנרגיה, באופן משמעותי. הברז גם ניחן בטכנולוגיית quick clean שהופכת את פעולת הניקיון לפשוטה ונוחה מהרגיל.

All in home מטבח נאנו. עומרי מירון,
All in home מטבח נאנו/עומרי מירון

מרכז העיצוב ALL IN HOME בכפר קאסם מציע מטבחי נאנו מטבחים, שבאמצעות הטכנולוגיה הייחודית מותירים מטבחים ללא שריטות וללא טביעות אצבע ויחד עם זאת גם קלים מאוד לתחזוק. מטבחי הנאנו הם תוצאה של מחקר ופיתוח טכנולוגי מקיף שנועד לייצר את המטבח המתקדם ביותר. נאנו טכנולוגיה היא בעצם טכנולוגיית חלקיקים, כזו שעושים בה שימוש מקיף בתחומים שונים. חיבורם של הנאנו חלקיקים יוצר חומר מאוד חזק, שעמיד בפני הכול. הנאנו מתנהג למעשה כמו טפלון, אי הדבקה. המשטח החלק שנוצר הוא גם אנטי בקטריאלי ואידיאלי למקומות בהם יש גם רטיבות.

  • עוד באותו נושא:
  • נחירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully